BIM Juni
Fick mens idag, så startar ny tråd. Har ny relation och nu blir andra försöket för att få vårt första gemensamma barn. Har varsitt barn sedan tidigare. Lycka till alla som hänger på i denna tråden! =)
Fick mens idag, så startar ny tråd. Har ny relation och nu blir andra försöket för att få vårt första gemensamma barn. Har varsitt barn sedan tidigare. Lycka till alla som hänger på i denna tråden! =)
Så trist Gabriela11! Hoppas juli blir din månad!
Och välkomna ni nya i tråden, kul att det är så mycket aktivitet här, en får verkligen gå in och läsa ofta för att hänga med i svängarna.
Jag är på bim+1/äl +13 idag. Fortfarande molvärk och faktiskt lite känningar i brösten. Det har jag aldrig haft innan, enda gången jag känt av dem annars var under amningen. Jag testade minus igår morse. Det var mitt sista test och jag har jobbat i helgen och lyckats låta bli att köpa fler. Men om mensen inte kommer i morgon bitti heller så köper jag ett. Just det, det som gav mig lite hopp var att jag både igår och idag haft äl-slemmiga flytningar. DET brukar jag definitivt inte ha före mensen intåg.
Börjar faktiskt tro att det kan vara ett syskon på g. Kanske?
Är på BIM -9 och har fått sånna flytningar (ursäkta men så blää xD) hade dock det en till två veckor innan jag blev gravid förra gången. Hoppas på att det är ett gott tecken. Har lite lätt mensvärk med samt rosa flytningar idag. Nidblödning?
Hade MF för tre veckor sedan så väldigt osannolikt att det är nogot, men hoppas kan man alltid göra :D
Vad är det för flytningar? Alltså några speciella eller bara mycket? Om du hade liknande sist så kanske det kan vara ett gott tecken? Hoppas!
Typ vattnigt. Känns som att man nästan "mensat på sig" fast det bara är blött i trosan.
Jätteäckligt men är det ett gott tecken så är det välkomnat :D
Jag är på bim -3 idag och tog ett test nu på morgonen som var negativt :/ men har varit gravid för några år sen som slutade i MF och då plussade jag flera dar efter bim. Men man vet ju aldrig. Har fått sjukt ömma bröst och yrsel som kommer och går sen 4 dar tillbaka, tycker mig känna konstiga dofter också haha.
Jaja.. tror jag väntar in bim nu innnan jag testat igen!
Blir tokig på mig själv. Testade med både ett äl test idag (vet att man inte kan lita på dom men har mängder och använder inte äl test längre) och det blev ett svagt streck så tog ett av de få gravtesten jag har kvar hemma och kan ana ett svagt streck även där. Funderar på om det är något eller om det är spök (det är RFSU så litar inte helt på dom).
Jag vet inte riktigt när bim är eftersom min kropp är så konstig sen vi förlorade lillebror i v 19 i mars. Är heller inte säker på när äl var. Går jag efter förra månaden var min cykel 22 dagar och då är bim på onsdag och då var nog äl runt 29/5. Har jag en normal cykel är bim 16/6 och isf hade jag äl runt 4/6. Jag tror mest på det första för jag hade äggviteliknande flytningar runt det datumet samt lätt molvärk. Aja jag får avvakta och testa igen om några dagar!
Ni som kanske är testfreaks?!
NÄR börjar ni testa, innan bim??
Blir tokig på mig själv. Testade med både ett äl test idag (vet att man inte kan lita på dom men har mängder och använder inte äl test längre) och det blev ett svagt streck så tog ett av de få gravtesten jag har kvar hemma och kan ana ett svagt streck även där. Funderar på om det är något eller om det är spök (det är RFSU så litar inte helt på dom).
Jag vet inte riktigt när bim är eftersom min kropp är så konstig sen vi förlorade lillebror i v 19 i mars. Är heller inte säker på när äl var. Går jag efter förra månaden var min cykel 22 dagar och då är bim på onsdag och då var nog äl runt 29/5. Har jag en normal cykel är bim 16/6 och isf hade jag äl runt 4/6. Jag tror mest på det första för jag hade äggviteliknande flytningar runt det datumet samt lätt molvärk. Aja jag får avvakta och testa igen om några dagar!
Ni som kanske är testfreaks?!
NÄR börjar ni testa, innan bim?? ![]()
jag tog ett igår :) jag har bim 18/6.