• grossess

BIM Juni

Fick mens idag, så startar ny tråd. Har ny relation och nu blir andra försöket för att få vårt första gemensamma barn. Har varsitt barn sedan tidigare. Lycka till alla som hänger på i denna tråden! =)

• Svar på tråden BIM Juni
  • Lustablong
    emlo86 skrev 2019-06-11 08:16:37 följande:

BIM 18/6. Tog ett tidigt test igår. Ser ni ngt?

Nej ser tyvärr inget
  • Monkan93

BIM -7. Någon som ser något?

MF för exat 3 veckor sedan och har haft HCG <0.6 emellan (jobbar på lab, så har kollat med blodprov)
  • Enniie
    Laloca19 skrev 2019-06-11 10:38:02 följande:

Positivt, negativt,spökstreck?

Jag skulle nog säga positivt!

När har du bim?
  • Laloca19

Positivt, negativt,spökstreck?

Enniie skrev 2019-06-11 11:17:33 följande:

Jag skulle nog säga positivt!

När har du bim?

Jag vet inte riktigt då jag har mens allt mellan 25-36 dagar men senaste mensen jag hade var den 15e maj så tycker att den borde komma den här veckan
  • joss1234

[quote=79683561][quote-nick]Monkan93 skrev 2019-06-11 08:54:20 följande:[/quote-nick]

BIM -7. Någon som ser något?

MF för exat 3 veckor sedan och har haft HCG <0.6 emellan (jobbar på lab, så har kollat med blodprov)[/

quote]

Jag ser absolut något!! Det ser ut som början på ett streck!

• joss1234

Själv är jag inne på bim-2 tror jag, tog ju ett test från tento igår som va negativt men vågade inte ta ett idag.. så väntar kanske till imorgon eller bimdagen. Så nervös. Men fått mer molande värk idag i tjejmagen, ömma bröst, extrem trötthet, igår kunde jag knappt hålla ögonen öppna efter 17.00!! Plus yrsel som kommer och går, kanske lite metallsmak i munnen. Vet inte alltså.. vill ju så gärna.

När testar ni? Och vilka test rekommenderar ni?

• tillyra

Här kom mensen idag, 2 dagar senare än "vanligt", alltså de senaste två månaderna när jag kollat. Nya tag i juli då. Lycka till alla!

• Butembobaby

Och där ÄL+8 tog tålamodet slut!

4 early detection test från lloyds inköpta! Nu börjar testandet! :D

Svar på tråden BIM Juni