• Anonym (Man)

    Vilket slags sex du kan vara utan?

    Jag man undrar om du kvinna kan med bara enbart 
    1) penetration 
    2) oralsex (slick och sug)
    3) kyssar och kel
     känna dig sexuellt tillfredsställd?
    Eller måste alla ingredienser ingå? Jag frågar det för att jag som man hatar att slicka och kyssas vilket medför att det enda sexuella jag riktigt njuter av är penetration och inget annat!

  • Svar på tråden Vilket slags sex du kan vara utan?
  • Anonym (allt om inte åtrå finns)
    Anonym (Blä) skrev 2019-05-10 20:32:45 följande:
    Jag är 36. Har aldrig gillat oralsex. Det ger mig inget. Ligger bara och väntar på att få knulla liskom. Så booring att bli slickad.
    Men vill du inte gärna ha kyssar och annat förspel och erotik innan knullandet?
  • Anonym (Blä)
    Anonym (allt om inte åtrå finns) skrev 2019-05-10 20:47:26 följande:
    Men vill du inte gärna ha kyssar och annat förspel och erotik innan knullandet?
    Ja såklart. Kyssar smek. Gillar att bli smekt mellan benen men inte slickad. Gillar även att ta i en hård penis men gillar inte att suga.
  • hösthjärta

    Tycker att du ställer 2 helt olika frågor.
    I rubriken undrar du vilket sex jag kan vara utan. Massor! 
    Strypsex, analt, gangbang, fisting bland andra.

    Sen ändrar du frågeställningen till vilket sex skulle du klara dig med ENBART?
    Inte nån av dem! Vill ha dem alla tre.

    Hur ska du ha det egentligen? Och du tror att din kvinna skulle njuta enbart av penetration? Lycka till......

  • Pussan

    Kyssar och kel kan jag vara utan, men det är nog en åldersfråga tror jag. I yngre dagar var jag mycket för att vara intim och smeksam osv men ju äldre jag blir desto mera rakt på gillar jag.
    Vill dock helst ha både oralt och penetration, men kan absolut nöja mig med det ena ibland. Älskar när han är så kåt på mig att han bara kan dra ner byxorna och knulla mig rakt upp och ner.
    Å andra sidan kan jag ibland bara suga av honom utan att ¨få¨ något i gengäld, jag kan t ex knäppa upp hans byxor när vi sitter/ligger i tv-soffan och suga hans kuk tills han kommer. Jag är, och blir allt mer, kukfixerad och jag älskar när han sprutar på mig eller i mig. Jag kan vara helt nöjd med detta ibland

  • EnAnonumius
    Anonym (Man) skrev 2019-05-10 13:47:48 följande:
    Får jag fråga hur gammal du är? Jag tror nämligen att gilla/ogilla slick och sug är en generationsfråga. Äldre har lärt sig att njuta av in-och ut sex men yngre blivit påtrugade att sex med tillhörande organ inte är tillräckligt eller njutbart! Har jag fel?
    Ja du har helt fel.

    Jag är 70-talist, var tonåring under 80-talet, och du nog fasiken var oralsex regelbundet inslag, när man skulle ha sänggymnastik för två, min generation..

    Det var visserligen lite svårare att "porrsurfa" på 80-talet, men tidningar fans undangömda lite här och var ute i skogen. Så 80-talets svar på porrsurfa för killarna var att de fick kila ut i skogen och leta upp de ihåliga träden och sedan bläddra i porrblaskan.
    Anonym (Man) skrev 2019-05-10 13:48:54 följande:
    Inget jag känner till

    Nej och då självklart så kan det ju inte ha funnits tidigare, som exempelvis på "de gamla egyptiernas tid"?

    Det är knappast "nymodigheter" och/eller ett påfund från porrindustrin med oralsex.  Du måste tänka på en sa, porrindustrin måste ju hämta in idéer från någonstans också och då från man plocka in från verkligheten.

    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Lite salt)

    Om jag bara får välja en - oralt. Men som tur är behöver jag inte välja!

  • Anonym (kärlek)

    Med rätt person - dvs en man jag älskar - kan jag vara utan alla punkter utan problem. Men det är inte helt enkelt med sex - man ger och tar, kompromissar med sig själv för att man vill se den andre njuta så mycket som möjligt...samtidigt ska man aldrig gå över sina egna gränser så att man mår dåligt av att ha sex eller känner sig utnyttjad. Det tar tid att lära sig hur man själv funkar.

    Ju äldre jag blir, desto mer tror jag på de gamla värderingarna om att vänta med sex tills man valt den man vill leva med. Och så som två oerfarna personer på samma nivå lära sig tillsammans, utvecklas tillsammans. Vara totalt öppna med varandra, lyhörda för varandra. Ta gemensamt ansvar för bådas tillfredsställelse. Nu har jag inte haft den förmånen att leva så själv, men jag tror innerst inne att man skulle uppnå det allra bästa sexlivet på det viset. 

    (Nej, jag tror inte att jag får så mycket medhåll i min åsikt här...Foten i munnen)

  • Anonym (msme)

    Vill ha allt, men måste jag, så kan jag vara utan kuksugning.
    Gillar att ge den njutningen o ha den makten att bestämma när han ska komma,
    älskar att se hans kåta ansiktsuttryck o läte när jag suger, men kan var utan det.
    Skulle inte kunna vara med någon som inte vill o älskar att ge o få allt.

  • Anonym (Soe)

    Måste jag välja något att vara utan på ts lista så får det bli penetration, utan tvekan.

  • Anonym (Man)
    Anonym (Soe) skrev 2019-05-11 19:52:00 följande:

    Måste jag välja något att vara utan på ts lista så får det bli penetration, utan tvekan.


    Förklara gärna hur det kommer sig. Vad ger dig njutning?
  • Anonym (CB)
    Anonym (Soe) skrev 2019-05-11 19:52:00 följande:

    Måste jag välja något att vara utan på ts lista så får det bli penetration, utan tvekan.


    Samma här. Kan verkligen gilla penetration och är en av de tydligen få som kommer av enbart det under rätt premisser men de andra sakerna väger mycket tyngre. Bra kyssar får igång mig som inget annat...oralsex...samma sak där, blir otroligt tänd särskilt av att ge men även få förstås :) In och ut? Enbart det hade varit uselt, hela upphetsningen av den sensuella situationen hade uteblivit.
  • Fjäril kär

    Jag kan vara utan penetration om det inte finns några känslor bakom. Att knulla bara för sakens skull och få det överstökat - nej för i helvete.

  • Anonym (H)

    Klarar sig utan gör man väl närmast helt. Frågan är dock hur kul det är. Men har man som jag klarat sig mig att bara ha sex med fröken höger så länge så klarar man nog det resten av livet också. Att det inte är önskvärt är en annan sak.

  • Anonym (H)
    Anonym (H) skrev 2019-05-12 09:59:24 följande:

    Klarar sig utan gör man väl närmast helt. Frågan är dock hur kul det är. Men har man som jag klarat sig mig att bara ha sex med fröken höger så länge så klarar man nog det resten av livet också. Att det inte är önskvärt är en annan sak.


    Ah, såg nu att du bara vände dig till kvinnor, sorry.
Svar på tråden Vilket slags sex du kan vara utan?