Obalem skrev 2019-05-30 22:01:57 följande:
Fortfarande ingen mens men mensvärken är på intåg igen! Blir lite tokig på detta.. haha. BIM+8 idag och ett nytt - på stickan, suck.
Ja såg ditt inlägg också! Hoppas att de blir denna ÄL! Håller tummarna :)
Så frustrerande! Men så länge tant röd skiner med sin frånvaro finns hoppet kvar :) Du kanske är låghormonare som behöver lite mer tid innan det visar på test?
Har mensvärken känts som den brukar? Har du haft någon form av blödning på senaste?
Jag var på cykeldag 26 igår, då min cykel varierar mellan 26-31 dagar kan det hända grejer närsom nu de kommande 4 dagarna :p Tog ett test på morgonen som visade neg, men än är det tidigt (allt mellan BIM-4-7). Hade molvärk nästan hela dagen igår och det kom lite blod så jag var bombis på att det var mensen, men blödningen var sparsam och verkar ha upphört nu. Jag hade känt på livmodertappen tidigare under dagen, så kanske den som blödde? Det kändes inte heller som mensvärk - den var med ytlig och gick som i band från blygdbenet ut mot ljumskarna, och nu på morgonen känner jag ingenting. Ajja, man blir överanalyserande och går igång på minsta lilla känns det som, bara tiden kan avgöra, men tyvärr går den så nedrans långsamt. :)