• Miluci

Följas åt till plus! 2020

Tänkte vi kunde ha en liten grupp med folk som kan följas åt fram till pluss! Om de är flera än jag som känner att de kan vara skönt att få skriva av sig hur man känner, jämföra med andra som är ungefär på samma dag och få längta och drömma tillsammans!

Jag är 26 år och mamma till en 2018 bebis och nu planerar vi syskon till henne och hoppas innerligt att få en liten 2020 bebis :)

Välkomna! <3

• Svar på tråden Följas åt till plus! 2020
  • Anonym (U)
    Monkan93 skrev 2019-06-02 16:33:49 följande:

Skulle haft ägglossning nu i dagarna men jag gar bara fått en liten stegring för att få ett svagare test idag... Så jobbigt om ägglossning uteblir efter missfallet, vill inget hellre än att bli gravid igen :/

Hur länge sen var det som du fick missfall?
  • VictoriaBerggren

Borde ha ÄL på lördag men enligt de två sista ÄLtesten så ser det ut att ske typ nu?!
  • Espresso
    VictoriaBerggren skrev 2019-06-03 20:54:04 följande:

Borde ha ÄL på lördag men enligt de två sista ÄLtesten så ser det ut att ske typ nu?!

Ja det sista är ju onekligen positivt! Så nu är det bara att ligga järnet och hoppas på det bästa.
  • Theresesvea

Mitt svaga streck på stickan stämde inte för nu kom mensen med besked. Så besviken för jag kände mig verkligen gravid. Nu blir det nya tag och ny bim 5/7. Lycka till alla andra! <3

• Anonym (U)
    Theresesvea skrev 2019-06-04 06:43:54 följande:

Mitt svaga streck på stickan stämde inte för nu kom mensen med besked. Så besviken för jag kände mig verkligen gravid. Nu blir det nya tag och ny bim 5/7. Lycka till alla andra! <3

Förstår din besvikelse. Har ni försökt länge?
  • Theresesvea
    Anonym (U) skrev 2019-06-04 07:04:05 följande:

Förstår din besvikelse. Har ni försökt länge?

Nej det har vi inte så ska inte klaga! Började i april men då låg vi båda sjuka under äl perioden så visste ju ändå då att det inte skulle ta sig. Men nu är jag taggad på nästa omgång :) men denna gång ska jag inte börja testa förrän mensen är sen ;)
  • sommar2019juni

Jag är 20 år och min sambo är 26 år och vi längtar så oerhört mycket efter barn. Jag vill börja med en gång medan han inte riktigt kommer till skott... han har ingen anledning säger han men han tycker det känns svårt att bestämma sig. Samtidigt pratar han om hur han längtar till vi plussar och kan börja förstå att de kommer ske, gå på ultraljud tillsammans osv. Jag gråter av känslor för att jag vill så mycket... har ni något tips? Till råga på allt är de flera vänner som haft så himla svårt att gå barn som mina naiva tankar går att jag också kommer ha de så kommer vara låååååångt borta vilket jag verkligen inte vet. Vill så mycket att jag nästan mår dåligt

• Monkan93
    Anonym (U) skrev 2019-06-03 19:27:38 följande:

Hur länge sen var det som du fick missfall?

Idag är det två veckor sedan, så det är inte så konstigt.

Men idag var det mycket starkare på stickan :D så kanske ägglossning om ett par dagar bara!
  • ikki87

Dagens test tycker det ser ut som stegring. Men dock negativt på digitalt. Men 3 dagar i rad å strecket syns tydligare ser ni det
Svar på tråden Följas åt till plus! 2020