BIM juli 2019
Startar en tråd för juli. All lycka
BIM lista
4/7
Startar en tråd för juli. All lycka
BIM lista
4/7
Lika för mig. Försökt drygt ett år, två missfall, och för första gången under den här tiden, ingen ägglossning! Borde ha haft lör-sön. Inte mycket känningar heller, nästan inga faktiskt :( Tempen är hög och har varit ända sedan jag började månadens mätningar på cd6. Undrar vad 17 som pågår?
Nu på äl+7 ökade tempen ännu ett steg! Såhär har den inte gjort innan. Undra om detta är positivt eller inte! :O
Lika för mig. Försökt drygt ett år, två missfall, och för första gången under den här tiden, ingen ägglossning! Borde ha haft lör-sön. Inte mycket känningar heller, nästan inga faktiskt :( Tempen är hög och har varit ända sedan jag började månadens mätningar på cd6. Undrar vad 17 som pågår?
Det kan det verkligen! Bifogar bild på kurvan såsom den såg ut när jag plussade.
Är tempen högre än den brukar hela tiden? Du är inte gravid då?
Har du tagit ett test? Med tanke på hög temp?
Kan vara mycket positivt och vara början på en trifasisk kurva. Att ägget fäste på äl+6 Och att tempen nu stiger ytterligare. Jag hade trifasisk kurva med mitt första barn. Så nu blir det spännande att se om tempen håller sig hög!
Så spännande! Hoppas att den håller sig såhär hög nu och att jag plussar om några dagar! Innan har mina kurvor sett heeelt annorlunda ut så varit väldigt fundersam denna månaden
Jag lägger till mig i listan med ett preliminärt datum, är på cykeldag 4 idag och nästa mens bör komma kring den 19 juli. Ändrar sen om det behövs beroende på när ÄL sker :)
BIM lista
1/7 Evi82, Hallonsaft24, Lillaräkan1919, Love5
3/7 Längtar, Soltroll
4/7 Nicciz, Smlan
5/7 Espresso, Mima93
6/7 Theresesvea , sockan
7/7 Lustablong, sara11, tillyra
8/7 efterfest
9/7 Nymphadora, Monkan93
10/7 CaRH
13/7 KronisktFörvirrad
15/7 Adlitam, Sofiakarin
17/7 myrkrypet
19/7 VictoriaBerggren, glitterhitta
21/7 Cachy
24/7 Mathilda999
BIM lista
1/7 Evi82, Hallonsaft24, Lillaräkan1919, Love5
3/7 Längtar, Soltroll, Freya18
4/7 Nicciz, Smlan
5/7 Espresso, Mima93
6/7 Theresesvea , sockan
7/7 Lustablong, sara11, tillyra
8/7 efterfest
9/7 Nymphadora, Monkan93
10/7 CaRH
13/7 KronisktFörvirrad
15/7 Adlitam, Sofiakarin
17/7 myrkrypet
19/7 VictoriaBerggren, glitterhitta
21/7 Cachy
24/7 Mathilda999
BIM 3/7. Har en pojke på ett år och nu planerar vi ett till barn. Jag har tidigare haft svårt att bli gravid, men hoppas på att det är lättare nu efter en graviditet. Första försöket för oss nu. :)