BIM juli 2019
Startar en tråd för juli. All lycka
BIM lista
4/7
Startar en tråd för juli. All lycka
BIM lista
4/7
Plussade du med gravtest på cd13? Måste ju varit precis efter ÄL då? Eller menar du ÄL+13?
Plussade du med gravtest på cd13? Måste ju varit precis efter ÄL då? Eller menar du ÄL+13?
Tror du jag också är gravid? Hur tidigt visste du att du va de när de såg ut såhär? Jag va så nervös när jag skulle somna.... drömde om trifasiska kurvor och temperaturer xD min första graviditet tog 8 månader och min andra tog 2 månader!
Tror du jag också är gravid? Hur tidigt visste du att du va de när de såg ut såhär? Jag va så nervös när jag skulle somna.... drömde om trifasiska kurvor och temperaturer xD min första graviditet tog 8 månader och min andra tog 2 månader!
Ett graviditetstest på torsdag bör kunna visa plus om du är gravid.
När tempen hållit sig hög minst tre dagar började jag misstänka att det skulle gå vägen. Sedan kan jag vara lite party pooper också och säga att förra månaden fick jag en stegring på äl+8 som höll i sig två dagar för att sedan sjunka igen och mensen kom på bim. Kanske bara en tillfällig stegring eller att ägget fäste och släppte igen. Ingen aning.
Med tanke på kurvan hon la upp så va de äl+13 :P där står de även cd27! :)
De vore så tråkigt :( usch så jag kommer bli ledsen i sådana fall! Hoppas den är hög i morgon med! Kommer vara så nervös kommande dagar. Hur ska jag överleva. Hur är din temp denna månaden?
När tempen hållit sig hög minst tre dagar började jag misstänka att det skulle gå vägen. Sedan kan jag vara lite party pooper också och säga att förra månaden fick jag en stegring på äl+8 som höll i sig två dagar för att sedan sjunka igen och mensen kom på bim. Kanske bara en tillfällig stegring eller att ägget fäste och släppte igen. Ingen aning.
Ber om ursäkt i förväg för en extremt lång kommentar..
Nu har jag och min sambo haft oskyddat samlag i tre och ett halvt år, i ett och ett halvt har jag slaviskt försökt hitta ägglossning osv men aldrig lyckats med dessa förbaskade testerna. Så den 6/12 förra året började vår resa med fertilitetsutredning.
Alla prover på mig visade sig vara helt normala, men min sambos spermier visades vara långsamma, så kliniken ville att vi skulle lämna ett nytt prov tre månader efter för att se om det blev bättre vilket det blev.
Så den 2 juni fick jag min mens som planerat och jag började äta Letrozol på dag 3, ringde till kliniken och fick ett vul den 18/6 för att se hur jag svarade på medicinen.
Redan fredagen den 14/6 fick jag känningar och jag anade att jag hade ägglossning, och hade känningar hela den helgen och vi har sexat ungefär varannan dag sen min mens tog slut.
På mitt besök hos gynekologen kunde han konstatera att jag redan haft ägglossning och kanske till och med släppt två ägg och att min slemhinna var tjock och fin.
Vi hoppas ju något så fruktansvärt här hemma över ett positivt test och BIM är på måndag 1/7, men jag vill testa redan nuuuu! haha!!