BIM juli 2019
Startar en tråd för juli. All lycka
BIM lista
4/7
Startar en tråd för juli. All lycka
BIM lista
4/7
De är lugnt! Kommer bli besviken oavsett men förstår hur ni tänker! :) hoppas man på något tillräckligt mkt blir man nere hur som känner jag xD men hoppas jag slipper bli besviken denna månaden!!
Kanske att det är väldigt nära ägglossning? Jag har använt dom där för många år sen och ibland fick jag rund ring jätte många dagar för att sedan helt plötsligt bli en glad gubbe. Troligtvis bara ÄL som är lite seg ibland. Nu när jag försöker bli gravid har jag valt att skita i ÄL-test. Så himla skönt och bara chilla och mysa som du skrev. :)
Här hoppas vi vidare till denna grupp...kommer ha äl i början an nästa vecka o bim runt den 16...hoppas semestern ska medföra att man är lite mer avslappnad o kroppen blir mer mottaglig för simmarna ;)
Nåja, man kan ju drömma o mirakel iallafall...
Åh tack för svar! Då kanske jag inte ska he upp hoppet än då. Känner av min ägglossning nu så visar det inte glad gubbe snart så släppte väl inte ägget då ska försöka ha en mer avslappnad tanke till det hela då jag är rädd att kroppen låser sig annars. Samtidigt känner jag panik inför att jag snart kanske är för gammal.
[quote=79715371][quote-nick]Freya18 skrev 2019-06-25 21:55:07 följande:[/quote-nick]Jag tycker att det är skitjobbigt med hela "äggen är på väg att ta slut ju äldre du blir". Jag är 34 och haft jätte svårt med att bli gravid och då känns det ju inte lättare nu när man vill ha en större familj. Men det är som du säger, bäst att ha en mera avslappnad tanke med hela ÄL och bebisgrejen. :) Dock, lättare sagt än gjort..[/
Det är sjukt svårt att va avslappnad, jag var 36 när vi var på utredning gör att vi inte blev gravida, jag hade många och fin kvalite på äggen, mannen hade ?toppkvalitet? på simmarna men ändå så gick det inte. Kroppen är bra märklig
[quote=79715371][quote-nick]Freya18 skrev 2019-06-25 21:55:07 följande:[/quote-nick]Jag tycker att det är skitjobbigt med hela "äggen är på väg att ta slut ju äldre du blir". Jag är 34 och haft jätte svårt med att bli gravid och då känns det ju inte lättare nu när man vill ha en större familj. Men det är som du säger, bäst att ha en mera avslappnad tanke med hela ÄL och bebisgrejen. :) Dock, lättare sagt än gjort..[/
Det är sjukt svårt att va avslappnad, jag var 36 när vi var på utredning gör att vi inte blev gravida, jag hade många och fin kvalite på äggen, mannen hade ?toppkvalitet? på simmarna men ändå så gick det inte. Kroppen är bra märklig
Hej alla.
Så många trådar jag har läst och så många inlägg jag har velat skriva, nu äntligen tog jag tag i saken.
Jag tog ut min spiral i december. Har haft koll på min ägglossning sen 3 månader tillbaka men vi har fortfarande inte fått ett plus (är väldigt ödmjuk till de faktum att det mest troligt kommer ta längre tid än så). Jag hade ÄL den 18 juni och hoppas såklart att det tog sig denna gång. Jag har haft en lätt molvärk till och från sen ÄL men det har jag haft tidigare månader också.
Har BIM den 2/7 enligt Flo. Hoppas, hoppas, hoppas <3
Ja exakt. Hur gammal e du nu och gick det vägen?
Nu är jag 38 och håller på med att försöka få syskon så det gick vägen. När jag var på en provtagning inför ivf så upptäckte de att jag var gravid, jag hade ju liksom gett upp hoppet och slutat med äl-stickor och temp-tagning.
Ahh jag förstår! Vilken chock och fantastisk upplevelse det måste vart! :D hur länge hade ni försökt då?