BIM juli 2019
Startar en tråd för juli. All lycka
BIM lista
4/7
Startar en tråd för juli. All lycka
BIM lista
4/7
Hej!
Hoppar in här också, kan vara bra att ha några att dela denna nervösa väntan med!
Är på ÄL+4 idag, BIM 5/7. Enda jag känner är ont i magen, runt äggstockarna till typ. Trodde jag kände lite illamående idag, men tror att det bara var önsketänkande, haha!
Lycka till alla!
BIM lista
1/7 Evi82, Hallonsaft24, Lillaräkan1919, Love5
3/7 Längtar, Soltroll, Freya18
4/7 Nicciz, Smlan
5/7 Espresso, Mima93, tigerbaby
6/7 Theresesvea , sockan, Mandistoss
7/7 Lustablong, sara11, tillyra
8/7 efterfest
9/7 Nymphadora, Monkan93, Nervösanonym
10/7 CaRH
13/7 KronisktFörvirrad
15/7 Adlitam, Sofiakarin
17/7 myrkrypet, SaSeLa
19/7 VictoriaBerggren, glitterhitta
21/7 Cachy
24/7 Mathilda999
Ojdå. Min telefon hängde sig så samma svar publicerades flera ggr på rad. Går det att ta bort extrasvaren på något vis? ????
Hej alla! Jag är på bim - 4eller 5. Bara letar symtom hela tiden, blir galen av väntan ???? känner mig febrig men ingen feber och galet trött, dock rädd att jag inbillar mig bara. Det är märkligt vad skengravid jag snabbt känner mig ???????????
Temperaturen ligger fortfarande högre än de andra temperaturerna efter ägglossningen :O Tänk om de är sådan trifasisk kurva! Jag vill så gärna plussa!!

Godmorgon alla! Tänkte fråga er, ni dom retar med äl-stickor, hur tidigt i er cykel börjar ni testa? Och hur lång är er cykel?
ÄL+4 idag och sååå ont i bröstvårtorna xD hoppas att det är ett gott tecken, lite molvärk i tjejmagen med och dessa flytningar (urk.. ) xD
Hoppas på det bästa men det är nog dunder-PMS. Haha.
Men jösses vad din kurva va lik min! Nu fick jag upp hoppet riktigt mycket! Längtar tills jag kan testa!! Även fast jag har barn sedan innan känns de inte som en självklarhet att bli gravid. :( bara för att man vill de så mycket!
När jag fick denna kurva visste jag att jag var gravid. Tog ett test på CD13 som blev ett starkt plus, dagen efter fick jag 2-3 veckor på CB digitalt. Detta var vårt 12 försök, frustrationen på topp haha.
Nu med syskonförsök känner jag mig faktiskt lugnt. Jag har ett barn och är inte lika desperat, det får väll ta lite tid då. Nu är jag på tredje försöket, tänkte testa på måndag som är min första semesterdag. Fast kanske på lördag om kurvan är lovande och jag inte kan hålla mig haha
Alltså vill bara ha lite uppmuntrande ord. Provar CB advanced ÄL test. Monitorn visar på låg fertilitet (rund ring) hela tiden. Enl mina beräkningar borde jag haft ÄL nu i helgen då jag har en regelbunden cykel på 28 dagar. Verkar inte ha någon ÄL denna månaden då men när jag tittar på teststickorna verkar det som om jag har ÄL tycker jag, är de inte lika starka?! Åh blir galen på detta. Känner mig uppgiven, är 38 år och vi vill ha ett tredje barn men verkar vara svårt. Kanske min bebisverkstad är stängd för alltid
känner mig så ledsen. Kanske bara ska skita i ÄL tester och bara chilla och mysa? Någon mer i liknande sits?

När jag fick denna kurva visste jag att jag var gravid. Tog ett test på CD13 som blev ett starkt plus, dagen efter fick jag 2-3 veckor på CB digitalt. Detta var vårt 12 försök, frustrationen på topp haha.
Nu med syskonförsök känner jag mig faktiskt lugnt. Jag har ett barn och är inte lika desperat, det får väll ta lite tid då. Nu är jag på tredje försöket, tänkte testa på måndag som är min första semesterdag. Fast kanske på lördag om kurvan är lovande och jag inte kan hålla mig haha