BIM juli 2019
Startar en tråd för juli. All lycka
BIM lista
4/7
Startar en tråd för juli. All lycka
BIM lista
4/7
Hade visst sett fel i appen och har bim 3/7 istället för 6/7! Tur det var åt rätt håll ;)
BIM lista
1/7 Evi82, Hallonsaft24, Lillaräkan1919, Love5
2/7 Moizen
3/7 Längtar, Soltroll, Freya18, Theresesvea
4/7 Nicciz, Smlan
5/7 Espresso, Mima93, tigerbaby
6/7 sockan, Mandistoss
7/7 Lustablong, sara11, tillyra
8/7 efterfest
9/7 Nymphadora, Monkan93, Nervösanonym
10/7 CaRH
13/7 KronisktFörvirrad
14/7 Majja92
15/7 Adlitam, Sofiakarin
17/7 myrkrypet, SaSeLa
19/7 VictoriaBerggren, glitterhitta
21/7 Cachy
24/7 Mathilda999
29/7 Isafina
ÄL+7 och idag har jag känt mig som jag normalt brukar göra. Har varit ute hela dagen och kom nyss hem. Enda som var annorlunda idag var att bröstvårtorna har ilat till emellanåt. Brukar aldrig ha så vad jag kan minnas, men nu analyserar man ju verkligen allt. Kan inte låta bli.
Sen har jag slutat snusa för en vecka sen, så en del känslor tar jag som abstinensbesvär. Vrålhungrig hela tiden, kan bli snabbt varm, irriterad, känslig med lukter osv. Härliga tider! Haha
Jag håller med dig. De ser samtliga negativa ut om man följer instruktionerna på förpackningen. Funderar mer över själva utvecklingen.. Om det är helt blankt imorgon har det ju ändå skett någon hormonell påverkan. Jag undrar om man kan få ägglossningsflytningar utan att det faktiskt sker någon ägglossning. Eller om ett starkt positivt test missades för jag bara testat en gång per dag till idag. Antar att jag aldrig kommer få veta om jag haft ägglossning om jag nu inte blir gravid.
Känner som många andra symtom som ilningar i brösten, molande värk i magen m.m. Planerar att testa med testa tidigt imorgon (BIM 1/7). Brukar alltid få spottings några dagar innan mens, denna månad har det inte dykt upp några, än i alla fall. De har endast uteblivit de gångerna jag varit gravid, så jag tar det som ett gott tecken :) Några fler som ska testa snart?
Min temp sjönk i morse så jag avvaktar med att testa till måndag tror jag. ÄL+9 idag.
Vilken dag i menscykeln är du på? Jag är också ny på ÄLtest o trodde som du att jag missat eller inte hade nån. Testade så jag höll på att bli tokig! Hade ÄLflytningar i flera dagar innan ÄL tillsist kom. Skulle enligt appen flo ha ÄL på cd 13 men fick inte förrän fyra dagar senare. Alltså positivt på test cd 16. Ge inte upp än!
Jag testade blankt idag med testa tidigt, tror inte att det blev något denna månad. Lycka till ni andra!
Verkar som jag haft ägglossning till slut ändå, dag 25. Känns segt in cyklerna ska vara 40 dagar långa, men får väl vara glad att det blev nåt. BIM 10 juli
Min temp sjönk i morse så jag avvaktar med att testa till måndag tror jag. ÄL+9 idag.
Fick missfall i v 6 för 16 dagar sedan så det är inte helt tydligt vilken dag jag är på. Om missfallet räknas som mensens första dag så var det ju dag 15 igår när jag hade symtom på ägglossning. Jag fortsätter att testa några dagar till så får vi se. Jag hoppas inte ägglossningen dyker upp i helgen för då är jag bortrest, utan min sambo...