BIM juli 2019
Startar en tråd för juli. All lycka
BIM lista
4/7
Startar en tråd för juli. All lycka
BIM lista
4/7
Tog ett test nu på morgonen som var negativt, äl+12. Känns inte så lovande. Får nog ställa in mig på nytt försök nästa månad. Jag tar ett glas rosé på makens födelsedag nästa helg istället
Äntligen ett plus!! Idag på BIM-4 och ÄL+10. Fick till och med ?Gravid 2-3 veckor? vilket är för mycket men jag tolkar det ändå positivt, att hcg är högt.

[quote=79725223][quote-nick]Smlan skrev 2019-06-30 08:36:46 följande:[/quote-nick]Äntligen ett plus!! Idag på BIM-4 och ÄL+10. Fick till och med ?Gravid 2-3 veckor? vilket är för mycket men jag tolkar det ändå positivt, att hcg är högt.
[/
Wow!! Stort grattis!! Vad roligt
Hur länge har ni försökt? Har du använt dig av ÄL test så du vetat eller har ni bara kört på måfå?
Hoppar in jag med!!
Är på ÄL+9, har inga speciella symtom mer än lite tröttare. Har haft lite stick i magen för någin dag sedan. Är lite matt i kroppen. Blir anfådd av minsta lilla. Kan ju vara dårlig kondition med :)
Planerar barn nr 6. Minstingen är 16 månader så min trötthet kan ju ha sina förklaringar.. men han sover hela nätter. :)
Nåväl, jag håller alla tummar jag har.
Äntligen ett plus!! Idag på BIM-4 och ÄL+10. Fick till och med ?Gravid 2-3 veckor? vilket är för mycket men jag tolkar det ändå positivt, att hcg är högt.
Hoppar in jag med!!
Är på ÄL+9, har inga speciella symtom mer än lite tröttare. Har haft lite stick i magen för någin dag sedan. Är lite matt i kroppen. Blir anfådd av minsta lilla. Kan ju vara dårlig kondition med :)
Planerar barn nr 6. Minstingen är 16 månader så min trötthet kan ju ha sina förklaringar.. men han sover hela nätter. :)
Nåväl, jag håller alla tummar jag har.

Jag tog precis ett test. BIM-1 och så kom det här starka strecket upp. Det är inte ens morgonkiss. Tror det är tredje toabesöket för morgonen.
Är helt i chock! Jag var helt övertygad att det inte funkat denna månad eftersom jag haft noll symptom.
Det här blev andra ordentliga försöket sedan mitt MF i april. Hoppas hoppas att det här lilla pyret vill stanna.
[quote=79725223][quote-nick]Smlan skrev 2019-06-30 08:36:46 följande:[/quote-nick]Äntligen ett plus!! Idag på BIM-4 och ÄL+10. Fick till och med ?Gravid 2-3 veckor? vilket är för mycket men jag tolkar det ändå positivt, att hcg är högt.
[/
Wow!! Stort grattis!! Vad roligt
Hur länge har ni försökt? Har du använt dig av ÄL test så du vetat eller har ni bara kört på måfå?
Stort grattis till plusset! Är du säker på när du hade ägglossning?