BIM juli 2019
Startar en tråd för juli. All lycka
BIM lista
4/7
Startar en tråd för juli. All lycka
BIM lista
4/7
Äntligen!!! Äl+11 :?)

Någon mer än jag som inte verkar ha haft ägglossning i en cykel? Har tagit 10 testerna i paketen och började testa på dagen som schemat i bruksanvisningen visade. Har haft låg fertilitet hela tiden och monitorn har visat rund ring hela tiden. Hade hoppats så på en blinkande gubbe eller fast gubbe. Men icke
Känner mig nedstämd.
Någon mer än jag som inte verkar ha haft ägglossning i en cykel? Har tagit 10 testerna i paketen och började testa på dagen som schemat i bruksanvisningen visade. Har haft låg fertilitet hela tiden och monitorn har visat rund ring hela tiden. Hade hoppats så på en blinkande gubbe eller fast gubbe. Men icke
Känner mig nedstämd.
Samma för mig denna månaden. Har tagit massoooor av tester men aldrig fått positivt. Sett en liten ökning men inte två lika starka streck. Vi har kört på som vanligt när vi trott att ÄL kan ha varit, enligt appen, och hoppas att det tar sig ändå... hmmm
Ja samma här, har kört varannan dag enligt mina beräkningar på ÄL men inte haft ÄL flytningar som jag brukar. Känns så skumt. Kan man bli gravid ändå även fast man stirrar sig blind på testerna?
Känner mig nedstämd.
Äntligen!!! Äl+11 :?)
Väntar också fortfarande på äl, dag 19 av 28....Gubben har blinkat i 10 dagar nu. Vad märkligt att vi är så många med samma problem den här månaden! :0 Har inga känningar att det är på gång tyvärr :(
Grattis!! Jag tycker det har varit så spännande och följa temp-tabellen. :D