• Nicciz

BIM juli 2019

Startar en tråd för juli. All lycka

BIM lista

4/7

• Svar på tråden BIM juli 2019
  • babytjejen

Grattis till alla som plussat, vilken härlig sommar ni kommer få :)

Här fick jag en glad gubbe idag så då gäller det att mysa lite extra då...

Kan alla hålla alla sina tummar o tår för oss så vi oxå får ett sommarplus. Efter 3+ år av försök så behövs det praktiskt taget ett mirakel för att det ska hända...snart 40 o för hög vikt så någon hjälp hinns inte få i tid...även om jag är på gång att minska vikten just nu...

• Moizen
    Theresesvea skrev 2019-06-30 17:13:23 följande:

Även jag har nu fått plus på bim-3 :D så otroligt glad!

Tjoho! Vilken grej! Stort grattis till ditt plus:D
  • Jojo81

Hej hej, skrev nyss ett inlägg som "försvann" så hoppas det inte blir dubbelt nu! ???? Följt tråden från start och kunde inte hålla mig längre utan måste bara få va en del av detta fina forum. ????

Grattis till alla som plussat!!

Här är det BIM 9/7, tror jag vi har inte använt oss av ÄL-test.

Man blir lite deppig av statistiken när man nyss fyllt 38år, så peppen och hoppet är bra mycket högre på Familjeliv än "faktasidor"! ????

Skriver in mig i listan!

BIM lista

1/7 Evi82, Hallonsaft24, Lillaräkan1919, Love5

2/7 Moizen 

3/7 Längtar, Soltroll, Freya18, Theresesvea 

4/7 Nicciz, Smlan

5/7 Espresso, Mima93, tigerbaby 

6/7 sockan, Mandistoss

7/7 Lustablong, sara11, tillyra 

9/7 Nymphadora, Monkan93, Nervösanonym, Jojo81

10/7 CaRH

13/7 KronisktFörvirrad

14/7 Majja92, Saga92 

15/7 Adlitam, Sofiakarin

16/7 efterfest 

17/7 myrkrypet, SaSeLa 

19/7 VictoriaBerggren, glitterhitta 

21/7 Cachy

24/7 Mathilda999 

29/7 Isafina

• Moizen
    Freya18 skrev 2019-06-30 15:47:17 följande:

Grattis till er som har plussat! Underbart! :D

Nu är jag på ÄL+10 och känner mig inte gravid. Brukar få spottings 1-2 dagar innan BIM så får se imorgon om det börjar. Så träligt med denna väntan. Men har redan förberett mig på mens och nya tag nästa månad.

Samma för mig. Har BIM på tisdag och ska denna gång invänta mensen och inte testa innan, men.. jag känner på mig att det inte bet denna gång. Vi kör nya tag nästa månad.
  • hallonsaft24
    Jojo81 skrev 2019-06-30 19:33:30 följande:

Hej hej, skrev nyss ett inlägg som "försvann" så hoppas det inte blir dubbelt nu! ???? Följt tråden från start och kunde inte hålla mig längre utan måste bara få va en del av detta fina forum. ????

Grattis till alla som plussat!!

Här är det BIM 9/7, tror jag vi har inte använt oss av ÄL-test.

Man blir lite deppig av statistiken när man nyss fyllt 38år, så peppen och hoppet är bra mycket högre på Familjeliv än "faktasidor"! ????

Skriver in mig i listan!

BIM lista

1/7 Evi82, Hallonsaft24, Lillaräkan1919, Love5

2/7 Moizen 

3/7 Längtar, Soltroll, Freya18, Theresesvea 

4/7 Nicciz, Smlan

5/7 Espresso, Mima93, tigerbaby 

6/7 sockan, Mandistoss

7/7 Lustablong, sara11, tillyra 

9/7 Nymphadora, Monkan93, Nervösanonym, Jojo81

10/7 CaRH

13/7 KronisktFörvirrad

14/7 Majja92, Saga92 

15/7 Adlitam, Sofiakarin

16/7 efterfest 

17/7 myrkrypet, SaSeLa 

19/7 VictoriaBerggren, glitterhitta 

21/7 Cachy

24/7 Mathilda999 

29/7 Isafina

Jag är 37,5 år och har precis plussat! De flesta jag känner har fått barn sent, mellan 34-40år. Vad jag har läst så är statistiken ganska snedvriden och får det att låta så mycket värre och svårare än vad det egentligen är. Självklart så kanske man inte kan jämföra sig med en fertil 20-åring, men håll modet uppe!! Jag håller tummarna för att du ska få ett plus snart.
  • Jojo81
    hallonsaft24 skrev 2019-06-30 19:43:53 följande:

Jag är 37,5 år och har precis plussat! De flesta jag känner har fått barn sent, mellan 34-40år. Vad jag har läst så är statistiken ganska snedvriden och får det att låta så mycket värre och svårare än vad det egentligen är. Självklart så kanske man inte kan jämföra sig med en fertil 20-åring, men håll modet uppe!! Jag håller tummarna för att du ska få ett plus snart.

Åh grattis!! :D Har ni försökt länge?

Det var väldigt positiv information , så lätt hänt att man skapar oro innan det ens är befogat! Tack snälla, längtar så! :)
  • Freya18
    Moizen skrev 2019-06-30 19:43:09 följande:

Samma för mig. Har BIM på tisdag och ska denna gång invänta mensen och inte testa innan, men.. jag känner på mig att det inte bet denna gång. Vi kör nya tag nästa månad.

Jag testade för någon dag sen fast jag visste att det var för tidigt, men nu ska jag också vänta till BIM. Blödde lite färsk blod idag också, så vet inte om det är mensen som är på gång eller nåt annat. Känner inga symptom på en graviditet. Bara typ mera hungrig och sover dåligt.
  • Anonym (Längtar)

Håller tummarna denna månaden. Ägglossningstest visade positivt idag bim -3. Tog de då jag inte har något annat hemma o ska köpa de imorgon. Var så nyfiken ???? Tempen ligger på 37,1 och brukar annars ligga på 36,6. Någon som vart med om liknande? Får svar imorgon då jag köper test men nyfiken som man är ????

• joss1234

Jag har bim 9/7 och igår typ 6-7 dagar efter ÄL så högg det till i högra äggstock typ, kom först en gång och höll i några sekunder, sen lite senare igen och igen!! Kan det vara ägget som fäste? Vet att vissa upplevt som hugg, stick, ilningar typ en vecka efter ÄL och det kändes typ så! Man hoppas ju men för tidigt att testa än, får vänta några dar till!

• Anonym (Dissy)

Ingen mens inget plus, bim+1

tror kanske munk pepparn rubbade till det! :o

Trodde det skulle va något bra jag :D

Har ju en relativt regelbunden cykel 27-30 dagar men tänkte att jag hade läst solskenshistorier om det, försökt 1år och två månader nu...

Svar på tråden BIM juli 2019