Otrogen mot min man
Jag har aldrig varit otrogen mot någon av mina pojkvänne regler mot min man. Jag har fram tills nyligen aldrig förstått att man kan göra så när man har investerar länge i en relation och har barn och byggt ett helt liv tillsammans med sin man.
MEN Efter flera flera år av alla möjliga försök till att få ett bättre sexliv så gav jag till slut upp.
Han vill knappt tungkyssa mig eller pussa mig på halsen, nacken, han har nästan slutat att kyssa mina bröst, klämmer de endast, han har helt å hållet slutat ge mig oralaex ( för ca 10år sen sa han att han tycker inte om oralsex) och i protest så slutade jag också ge honom oralsex fast jag ibland har längtat till att ge honom det. Han har inte bett om det heller. Vårt sexliv har mer eller mindre bestått av in o ut och that?s it i missionären eller att jag rider honom. Han är så nöjd med vårt sexliv när jag tar upp hur jag önskade att det vore, medans en del av mig längtar till det lekfulla, lustfyllda, passionerade sexet som jag hade med mitt ex. Jag har gjort allt som har stått i min makt för att piffa upp vårt sexliv eller få honom att ge mig njutning genom mer smekningar mm, men utan resultat.
Han vill absolut inte att jag ska ha någon annan och varken jag eller han kan lämna varandra.
Vi har varit tillsammans alldeles för länge...
Idag gav jag upp och lusten tog över moralen. Jag har den senaste månaden känt mig attraherad av en annan man i min närhet och idag träffades vi och vi hade en timme utan att bli störda. I en timme blev jag passionerad kysst och smekt och jag njöt av att han njöt av mig. Jag borde ha dåligt samvete, men tyvärr så känner jag ännu mer frustration över det dåliga sexlivet som jag har med min annars så underbara man.
Jag vet inte vad jag vill säga med det här inlägget mer än att lätta på hjärtat och kanske höra andra som har varit i samma sits.