• Anonym (A)

Otrogen mot min man

Jag har aldrig varit otrogen mot någon av mina pojkvänne regler mot min man. Jag har fram tills nyligen aldrig förstått att man kan göra så när man har investerar länge i en relation och har barn och byggt ett helt liv tillsammans med sin man.

MEN Efter flera flera år av alla möjliga försök till att få ett bättre sexliv så gav jag till slut upp.

Han vill knappt tungkyssa mig eller pussa mig på halsen, nacken, han har nästan slutat att kyssa mina bröst, klämmer de endast, han har helt å hållet slutat ge mig oralaex ( för ca 10år sen sa han att han tycker inte om oralsex) och i protest så slutade jag också ge honom oralsex fast jag ibland har längtat till att ge honom det. Han har inte bett om det heller. Vårt sexliv har mer eller mindre bestått av in o ut och that?s it i missionären eller att jag rider honom. Han är så nöjd med vårt sexliv när jag tar upp hur jag önskade att det vore, medans en del av mig längtar till det lekfulla, lustfyllda, passionerade sexet som jag hade med mitt ex. Jag har gjort allt som har stått i min makt för att piffa upp vårt sexliv eller få honom att ge mig njutning genom mer smekningar mm, men utan resultat.

Han vill absolut inte att jag ska ha någon annan och varken jag eller han kan lämna varandra.

Vi har varit tillsammans alldeles för länge...

Idag gav jag upp och lusten tog över moralen. Jag har den senaste månaden känt mig attraherad av en annan man i min närhet och idag träffades vi och vi hade en timme utan att bli störda. I en timme blev jag passionerad kysst och smekt och jag njöt av att han njöt av mig. Jag borde ha dåligt samvete, men tyvärr så känner jag ännu mer frustration över det dåliga sexlivet som jag har med min annars så underbara man.

Jag vet inte vad jag vill säga med det här inlägget mer än att lätta på hjärtat och kanske höra andra som har varit i samma sits.

• Svar på tråden Otrogen mot min man
  • Anonym (Sen då?)

Men ni gökade aldrig?

• Anonym (Roslagen)

Lite av samma situation för mig fast jag är man så jag har haft några få KK förhållanden förr men dom har varit singlar och velat mer än KK efter ett tag vilket jag känner att jag inte kan ta steget till med ett vänskapligt förhållande med frun och att inte leva ihop med mina barn skulle smärta mig oerhört mycket.
    Kan du hålla det på rätt nivå så lev ut och njut

• Anonym (A)

Nej, men han gav mig orgasm genom att smeka mig. Jag minns inte när jag blev smekt på det här passionerade sättet och uppleva en man njuta fullt ut av sin kvinna. Jag känner fortfarande hans händer på mig när jag blundar.

Jag ska coola ner mig innan jag tar något mer steg.

• Anonym (A)

Jag vill inte heller vara en dag utan mina barn och har absolut ingen avsikt att lämna min man. Den andre mannen som jag träffade idag har också fru och två små barn.

Men förr eller senare lär det nog uppdagas om jag skulle träffa honom i fortsättningen.

Hur har du det nu? Har din fru aldrig misstänkt något?

• Anonym (Roslagen)

Har nog skött det snyggt och diskret då jag inte tror att frun anat något eller så har hon hållit god min och inte sagt något.

Familjelivet har ju varit bättre dom tider jag hade KK då jag var så mycket gladare av att få ge njutning och njuta själv.
    Sköt det snyggt och njut är mitt råd

• Anonym (Fanny)

Jag är sambo och har ett kk förhållande med en gift man sen ett par år tillbaka. Helt underbart

Vi sköter det snyggt. Det är ingen som behöver ha ont av det. Båda vill samma sak.

• Anonym (A)

Men hur ser sexlivet ut i er relation? Blev det bättre eller sämre?

Jag kan inte sluta tänka på den andre mannen nu och längtar ihjäl mig tills jag tar modet och kontaktar honom igen, men under tiden går jag här hemma och är så tankspridd!

• Anonym (Fanny)

Jag är med om samma sak som du är sen ett par år tillbaka. Underbart

• Anonym (Fanny)
    Anonym (A) skrev 2019-06-01 22:36:18 följande:

Jag har aldrig varit otrogen mot någon av mina pojkvänne regler mot min man. Jag har fram tills nyligen aldrig förstått att man kan göra så när man har investerar länge i en relation och har barn och byggt ett helt liv tillsammans med sin man.

MEN Efter flera flera år av alla möjliga försök till att få ett bättre sexliv så gav jag till slut upp.

Han vill knappt tungkyssa mig eller pussa mig på halsen, nacken, han har nästan slutat att kyssa mina bröst, klämmer de endast, han har helt å hållet slutat ge mig oralaex ( för ca 10år sen sa han att han tycker inte om oralsex) och i protest så slutade jag också ge honom oralsex fast jag ibland har längtat till att ge honom det. Han har inte bett om det heller. Vårt sexliv har mer eller mindre bestått av in o ut och that?s it i missionären eller att jag rider honom. Han är så nöjd med vårt sexliv när jag tar upp hur jag önskade att det vore, medans en del av mig längtar till det lekfulla, lustfyllda, passionerade sexet som jag hade med mitt ex. Jag har gjort allt som har stått i min makt för att piffa upp vårt sexliv eller få honom att ge mig njutning genom mer smekningar mm, men utan resultat.

Han vill absolut inte att jag ska ha någon annan och varken jag eller han kan lämna varandra.

Idag gav jag upp och lusten tog över moralen. Jag har den senaste månaden känt mig attraherad av en annan man i min närhet och idag träffades vi och vi hade en timme utan att bli störda. I en timme blev jag passionerad kysst och smekt och jag njöt av att han njöt av mig. Jag borde ha dåligt samvete, men tyvärr så känner jag ännu mer frustration över det dåliga sexlivet som jag har med min annars så underbara man.

Jag vet inte vad jag vill säga med det här inlägget mer än att lätta på hjärtat och kanske höra andra som har varit i samma sits.

Jag känner igen mig i det här
  • Anonym (man)
    Anonym (A) skrev 2019-06-01 22:36:18 följande:

Jasså du vet inte vad du vill med ditt inlägg?

Jag tror att du vill få medhåll och förståelse av andra som gjort likadant så det ska kännas lite bättre. Och det fick du ju såklart. Kändes det bättre?
Svar på tråden Otrogen mot min man