Inlägg från: Anonym (Anna Anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anna Anonym)

    Ni som varit otrogna, hur gick det till?

    Anonym (Vardag) skrev 2019-06-20 20:53:26 följande:

    Har bra sex, bra liv eg inget att klaga på.

    Men förutsägbart och går på rutin.

    Vill ha krydda och spänning. Få utforska. Få energi. Bli sedd med andra ögon.

    Bonus så får jag den andre att växa. Känns bra att locka fram någons lust. Få någon annan att känna uppskattning och betydelsefull. Visst får jag min partner att känna sig sedd, älskad, uppskattad mm. Men utmaningen är borta då vi kan varandras "knappar".

    Så för att salta och peppra filen, så blev det en affär där vi båda växer och får utforska.


    Hur gick det till när ni träffades?
  • Anonym (Anna Anonym)
    Anonym (Asful) skrev 2019-06-21 05:08:07 följande:
     På så sätt elimineras risken att bli påkommen och alla inblandade slipper må dåligt. 
    Förutom att hon du köpt sex av nog kommer må dåligt...
  • Anonym (Anna Anonym)
    Anonym (V) skrev 2019-06-22 18:02:33 följande:
    Vi kom i kontakt med varandra över messenger, han tog kontakten och vi började skriva, skrev fram o tillbaka i två veckors tid tills jag vågade lämna ut numret och vi började istället sms:a och snacka. Bestämdes för att träffas på ett café då jag inte vågade skicka bilder eller så och för att se om det fanns något där. Vilket det gjorde ;)

    Efter några fler sexiga sms bestämde vi att träffas på hotell.

    Blev ett hett möte med sex hela natten och har fortsatt så nu i drygt 4 år. Finns absolut inget romantiskt mellan oss alls, utan bara riktigt skönt sex. Vi sms:ar varandra flera gånger under dagen, och berättar allt möjligt till varandra,vad som händer och sker i våra liv till vad vi vill göra med varandra när vi ses. Han är både min älskare och min vän som jag kan berätta allt för.
    Oj i 4 år! Vad kom det sig att du började träffa honom? Är ditt sexliv med din man inte så bra eller bara hände det?

    Blir det inte romantiskt per automatik då och då om ni har sex med varandra? Ni har väl förspel och kramas och kysser varandra också, inte bara hardcore sex?
  • Anonym (Anna Anonym)
    Anonym (V) skrev 2019-06-23 16:09:10 följande:
    Jag var missnöjd med vårt sexliv, kände mig inte sedd eller bekräftad som kvinna utan tagen för givet. Så är det till stor del fortfarande men nu bekymrar det mig inte längre. Hans sexlust eller ens lusten till närhet är väldigt låg och han är nöjd så, medans jag behöver mer. Har samma sexlust som jag hade när vi träffades och för mig är det en viktig del av livet. När jag först började svara på hans meddelanden hade jag egentligen ingen avsikt att gå längre. Vi började du snacka om något vi båda va intresserade av och han va med i samma fb-grupp som mig ,så efter några meddelanden blev vi mer personliga och det ena ledde till det andra och det blev mer seriöst.

    Jo vi har förspel, kysser varandra ,kramas,skrattar ihop och lagar mat tillsammans. Men romantik uppfattade jag mer att vi har kärleks-känslor för varandra, och det har vi inte. Han är ute efter giftemål med en kvinna med hans tro och jag älskar min man. Ibland är sexet väldigt intimt , med kyssar ,ögonkontakt och vackra ord ,medans andra gånger är det hardcore hela vägen. Känner att jag kan öppna upp mig för honom på ett helt annat sätt än med min man, vi berättar våra fantasier och vi provar på nya saker, saker jag aldrig skulle kunna föreslå för min man. Har bara haft sex med honom och med min man så har inte så mycket erfarenhet när det kommer till män ,men sättet han tillfredställer mig är bortom allt vad jag tidigare kände till.
    Aha jag förstår. Jag tänkte nog mer på romantik som med tända ljus och vacke rmusik osv :)  Träffar du honom som en vän (som din man vet vem det är), eller vet din man inte om honom alls? Jag tänkte på det du skrev att ni gör så mycket kompisaktiga saker ihop som att laga mat. Så berättar du att du ska dit och laga mat och umgås (+ det andra som du förstår inte berättar), eller hur brukar det gå till? Sover du även över hos honom ibland?
  • Anonym (Anna Anonym)
    Anonym (V) skrev 2019-06-24 14:04:42 följande:
    Nej blir inte mycket romantik då :) kanske va lite otydlig, men nej vi träffas inte som vänner utan som älskare ,men när jag stannar över natten lagar vi mat tillsammans och min man känner honom inte alls. Jag jobbar natt så det är inte svårt för mig att ?jobba extra? eller ?byta pass? ,min man har inte någon större koll över mitt schema så att säga.

    Men varför denna nyfikenhet ,funderar du på att vara otrogen?
    Ursäkta min nyfikenhet ;) Och tack för du tar dig tid att svara. Men ja, det får jag väl erkänna att jag funderar på det :/ Jag är lite i samma sits som du varit tror jag, med att min man har lite intresse av att ha sex (det blir ofta kvällsmat TV/dator och sen sängen för att sova) på vardagarna. Sen så är sexet inte det roligaste och väldigt fantasilöst liksom. Jag saknar det där lilla extra... Jag behöver mycket sex och närhet. Det finns faktiskt någon som jag skulle kunna ha som hemlig sexpartner, en som jag lärt känna bra, men vi har inte tagit det steget ännu. Jag vet att han vill. Vi har setts några gånger men inget har hänt. Jag älskar ju min man förstås, det är bara den erotiska biten som saknas där.

    Så det är därför jag undrar lite om hur det är och har gått till för de som redan tagit det steget. :) Det låter så bra att ni två kan vara så bra vänner också och att du kan prata om allt med honom. Så känner jag med den här mannen jag har kontakt med också. Jag skulle nog inte kunna vara med någon som jag inte kunde ha givande samtal med också.

    Aha förstår, ja det är ju passande att du jobbar natt. Men måste fråga, är det inte risk att han kan upptäcka att du har haft sex med någon annan (typ att man blivit vidare i vaginan eller andra saker som du och din man inte gjort som du nämnde)?
  • Anonym (Anna Anonym)
    Anonym (Annelie) skrev 2019-06-24 17:44:43 följande:

    Jag har träffat män via nätet sedan live


    Hur har det gått? Gör du det ofta?
  • Anonym (Anna Anonym)
    Anonym (V) skrev 2019-06-25 12:50:30 följande:
    Ingen fara ,jag svarar gärna på dina frågor. Tänkte nog att du hade dom tankarna med :) jag skulle ju aldrig uppmuntra någon att vara otrogen och tror att man själv måste ha en ganska avslappnad attityd kring sex så att man utan problem kan skilja på det och känslor/romantik/förälskelse/kärlek. För mig är det bara sex och det behöver inte vara mer, vad jag har med min man är något annat. Sen är det klart att jag inte skulle kunna ha sex med vem som helst som gav mig lite uppmärksamhet. Kemin måste stämma men också att man måste kunna lita på sin älskare och att han förstår och respekterar att man är en gift kvinna med allt vad det innebär.

    När man är otrogen finns ju alltid en risk att det upptäcks, dölja mobilen ,sms, nya underkläder som man inte visar sin man, undviker ögonkontakt, undviker beröring/intimitet/sex ,lukter på kläder osv så det gäller ju att vara lite smart. Vad gäller det fysiska hhaahha så tror jag inte man märker så stor skillnad eller det är inget han har nämnt iallafall. Ibland måste jag tänka till innan jag skriker så inte fel namn kommer ut bara
    Tack! Det här låter ju som början på en "Otrogen för dummies"-bok haha :/ Nej det förstår jag, och jag har heller inte bestämt mig för detta ännu, men om det inte blir någon bättring på sexfronten med min man så är det möjligt att jag kommer gå till den andra mannen. Om det hålls hemligt så kommer jag nog må bättre och vi kanske kan hålla ihop vårt äktenskap tänker jag. Men jag vet det är "hemska" tankar också :/ Jag älskar ju min man och tror inte jag kommer falla för den här mannen om vi inleder nåt. Men det är svårt att veta eftersom känslor ibland kan leka sitt eget liv. Imponerande att du kan hålla isär romantiska känslor och rena sexkänslor i alla fall.

    Du skrev tidigare att du kunde prova helt nya saker din älskare som du inte vågat nämna för din man. Nyfiken vad är det för nya saker? Menar du att det är såna speciella saker som inte din man skulle förstå?

    Ja det gäller att tänka lite som en detektiv kan jag tänka mig :) Små detaljer avslöjar lätt. Underkläder är väl inte det lättaste att dölja! Men undvika beröring, hur menar du? Om du inte är intim med din man så undrar han väl? Eller menar du innan du duschat av dig?

    Hehe det var nånstans jag läste att en misstänksam man hade upptäckt att hans frus vagina var större än vanligt, alltså hade älskaren en mycket större penis än honom själv. Men det kanske inte är så i ditt fall! I så fall gäller det att välja älskare med liknade storlek. Oja det är ju viktigt att tänka på kan jag tänka mig, så du inte har honom i tankarna när du har sex med din man :S
  • Anonym (Anna Anonym)
    Anonym (Annelie) skrev 2019-06-26 08:01:15 följande:
    Jag träffar en
    Vad är anledningen till att du träffar honom?
  • Anonym (Anna Anonym)
    Anonym (Annelie) skrev 2019-06-26 13:16:16 följande:
    Gissa tre gånger
    Hmm att din man inte är så bra i sängen kanske? Glad
  • Anonym (Anna Anonym)
    Wench85 skrev 2019-06-26 15:04:42 följande:

    Otrohet 5: Nära vän. Jag hävdade länge att det inte aaaaalls fanns något sexuellt mellan oss, vi bara umgicks ofta, pratade om allt möjligt och mycket sex och relationer, lagade mat ihop, promenerade, spelade musik mm. Ibland med min sambo, ibland med andra, ibland bara vi. Vi kunde sitta och prata teoretiskt om hur himla bra sex vi skulle kunna ha, men det skule ju aaaaaaldrig hända. 
    Minns inte första gången vi kysstes, men det var under en period det utvecklades lite för varje gång vi sågs. Kysstes, men nej, ska ju inte göra mer. Kollade på film och låg med armarna om varandra och smektes lite, men nej, ska ju inte göra mer. Osv osv. Det var inte direkt romantiskt, vi var båda två rätt säkra på att vi inte skulle kunna ha ett bra förhållande, men ändå fint. Tyckte om varnandra, trygga etc. Om vi båda hade varit singlar kanske vi skulle testat på att vara ihop, men det är inget jag tror skulle blivit något bra ändå. Minns första oralsexet med stor glädje, däremot var vi inte särskilt kompatibla för penetrerande sex för han hade så förbaskat stor kuk att det mest gjorde ont. Vi testade några gånger men bland annat på grund av det slutade vi träffas. Vänner än idag. 


    Oj många gånger du varit otrogen! Men jag förstår att man är olika och olika behov och det är bra att du nämnt detta för din nuvarande.

    Men den senaste otroheten, nr 5, vad kom det sig att du var otrogen där, med tanke på att ni inte kände att ni passade? Var din dåvarande sambo inte tillräckligt intressant och var sexet tråkigt typ? Och hur gick det till när du och din vän kommit över den gränsen då ni gjorde mer än kyssas, sågs ni bara för att ha oralsex då eller var det mer som att ni sågs för att se på film eller nåt och sen bara hände det igen? Sen förstår jag inte varför ni slutade bara för att han var för stor, för ni kunde ju ändå ha oralsex, men det kanske var andra saker också som spelade in.
  • Anonym (Anna Anonym)
    Anonym (V) skrev 2019-06-26 18:45:14 följande:
    Ja alltså jag känner att mitt äktenskap blivit bättre sen otroheten för jag som person är varmare och mer tillfreds med mig själv. Jag önskar min man och vi har det bra på så många plan ,vill verkligen inte bryta upp familjen och låta våra barn ha två hem. Vi umgås mer som vänner , bråkar så gott som aldrig längre, och har en stabil och trygg grund som barnen ser och växer upp i.

    Det är egentligen inga speciella saker om man läser här vad folk gör i sängkammaren ;) men saker jag inte upplevt tidigare. Lite bdsm-light, han går ner på mig (nåt min man aldrig gör) han har tagit mig analt typ så. Sen är han en fantastisk älskare som kan komma flera gånger på en natt och nu snackar vi om 4-5 ggr och otroligt uthållig.

    Nej vad jag menar är att man inte ska dölja nya underkläder tex. Om man köper nya underkläder för sin älskare ska man alltid låta mannen se dom först. På så sätt ,om han mot förmodan skulle upptäcka dom, skulle han inte misstänka något, på samma sätt om din älskare köper underkläder åt dig, ska du alltid visa dom för mannen hemma också. Och man ska absolut inte undvika beröring eller intimitet. Tvärtom måste man vara ännu mer på och kärleksfull så att det inte uppstår misstankar. Jag va nog lite otydlig där. Och ja, hahhha man måste duscha av sig innan. Sen så är det ju så att min man alltid kommer först i alla lägen, och skulle jag sluta vilja ha sex/bekräftelse/närhet/intimitet pga min älskare så känns det lite galet. Min älskare tar inte min mans plats utan är mer en komplettering.

    Min älskares kuk är både större och grövre men det är inget som märks när jag älskar med min man. Så det är lugnt, du behöver inte inspektera killen innan om du bestämmer dig för att gå vidare ;)
    Ja det är ju så att otrohet behöver inte vara helt förkassligt om man ser på det från andra håll. Så länge det hålls hemligt och det gynnar ens äktenskap så kan det ju också vara bra. Nej hoppas du stannar och håller ihop din familj med tanke på att ni har barn.

    Aha, lite bdsm kan vara trevligt ;) Åh det låter ju fantastiskt med en man som kan komma flera gånger under en natt! Fast kanske är du som gör honom extra kåt? ;) Normalt är det ju EN gång och sen sova... :/ Analt har jag aldrig fått från min man, men är lite nyfiken, fast tycker det verkar mest som kvinnan får ont och mannen njuter... Men om din älskare har en grov penis så borde det väl vara extra svårt? Gör det inte ont? Har du testat det med din man något efter att ni gjort det, eller är han bara helt emot analsex?

    Ok det låter helt logiskt för att inte väcka misstanke, att låta din man se underkläderna först. Läste först som att din älskare hade köpt det åt dig, som present typ men det kanske var missuppfattat. Men du brukar alltså köpa själv, som du ska ha på dig när du träffar din älskare? Att vara ännu mera på och kärlekfull mot sin man är ju en bra sak överlag, det kanske stärker ditt äktenskap med honom. Min man har så dåligt luktsinne så jag tror, ifall jag skulle vara otrogen, att han inte skulle märka nåt även om jag inte duschade :)

    Förstår att din man kommer i första hand, men det låter så häftigt med att älskaren kan komma flera gånger. Förstår att ni kan hålla på hela natten då och älska ;) Om din man skulle börja vilja ha mycket mer sex och intimitet skulle du då sluta träffa älskaren tror du?
  • Anonym (Anna Anonym)
    Wench85 skrev 2019-06-27 09:39:35 följande:

    Jo, börjar en räkna efter blev det ju ett gäng gånger under den relationen. Egentligen tänker jag att min dåvarande sambo antagligen egentligen... Med Otrohet 5 ovan var det en god vän, vi hade skitkul ihop och jag tyckte mycket om honom, men inte på det romantisak kärlekssättet. Svårt att förklara, men det fanns inte den typen av känslor som krävs för ett förhållande, även om vi trivdes bra ihop och även sexade. 
    Vi fortsatte ett tag att både umgås, se på film, spela musik etc OCH sexa, ibland samma tillfälle, ibland olika. 

    Att vi slutade ses berodde på flera saker, men sexet var en del i det. Jag tror i att vi båda byggt upp förväntningen att vi skulle ha så jäkla fantastiskt tokunderbart sex, men när det inte riktigt funkade storleksmässigt blev vi rätt besvikna. Vi testade lite varianter men eftersom det inte riktigt blev bra kändes det, åtminstone för mig och jag tror han kände likadant, att det blev lite antiklimax. Även om annat sexande kan vara underbart blev det lite som alternativ b när vi "misslyckats" och den känslan är inte helt enkel att bygga hett sex på. 


    Aha, men fick din sambo reda på er otrohet? Om jag hade varit otrogen hade jag inte tackat nej till en älskare med så stor kuk som du beskrev att denne hade! ;) Vad för andra sätt provade ni att ha sex på, var det bara oralsex som funkade typ?

    Tyckte du det var en fördel att ha en älskare som du även har som nära vän och som du kan göra allt möjligt annat med, eller är det nåt som snarare är en nackdel för sexet? Jag tycker t ex att ibland kan man bli för goda vänner och då tar det lite död på det erotiska i det hela.
  • Anonym (Anna Anonym)
    Anonym (yes) skrev 2019-06-27 12:28:29 följande:
    Jag blir lite nyfiken på dig TS, vad är syftet med din tråd?
    För att vara någon som säger sig "aldrig kunna vara otrogen" så verkar du vara väldigt positiv och nyfiken och nästan lite sugen på otrohet. Funderar du på att vara det?
    Ja jag erkänner att jag har gått i tankarna på att vara det, som jag nämnde i några inlägg tidigare. Jag skrev "aldrig" för att en sida av mig vill inte, medan en annan sida vill, och jag känner mig förvirrad. Vill höra hur det kan vara och bli för de som är det, och om det kan fungera, och hur de har burit sig åt. OM jag skulle vara det så vill jag ju inte att det ska gå åt skogen.
  • Anonym (Anna Anonym)
    Anonym (Trttr) skrev 2019-06-27 12:26:43 följande:
    Du glömde ta upp frågor som hur den bedragna partnern tog det. Hur det gick med förhållandet. Vad barnen tyckte om att flytta från villan till trist lägenhet och att byta skola. etc.
    Det är också intressant att höra för de som blivit ertappade att vara otrogna eller som har berättat om det för partnern.
  • Anonym (Anna Anonym)
    Anonym (yes) skrev 2019-06-27 13:38:45 följande:

    Kort sagt, du bygger dig en väldigt ensidig syn av en otrohet, och jag gissar att syftet med det är att bygga upp en fin liten bubbla av förnekelse och självlögner så du ska kunna rättfärdiga för sig själv att ta steget.

    Vill du få en mer realistisk bild av vad du är på väg att ge dig in på så borde du även läsa trådar som folk som blivit bedragna skriver så du vet (på riktigt) vad som väntar om/när det kommer fram och vad du utsätter din partner och familj för.


    Om äktenskapet ändå är på väg att inte fungera på grund av sexbiten, så kan det ju räddas om den som är i behov av sex får den biten samtidigt som det kan hållas hemligt. Men då måste det ju vara helt vattentätt. Man får ju inte bara se det negativa i otrohet som nästan alla verkar göra som själva inte är otrogna.
  • Anonym (Anna Anonym)
    Anonym (Trttr) skrev 2019-06-27 14:51:59 följande:
    Helt vattentätt? Ha ha, det inbillar sig de flesta, men många avslöjas ändå.

    Fråga dig själv varför du vill riskera att göra din partner så illa att han kanske skadas för resten av livet. Hatar du honom så mycket tycker jag att du ska lämna honom omedelbart.

    Läs andra tråden www.familjeliv.se/forum/thread/79716098-efter-otroheten och fundera på hur de bedragna mår. Vill du verkligen orsaka något sådant?
    Ja klart det är folk som blir sårade om det kommer fram. Men nr #15 skrev ju så här t ex:
    "Och ja, min partner har varit otrogen och jag valde att stanna. Det ältas inget och vi mår faktiskt bättre än innan i våran relation."

    Så det är inte BARA dåligt om det kommer fram heller.
  • Anonym (Anna Anonym)
    Anonym (V) skrev 2019-06-30 17:51:47 följande:
    Ja så känner jag med. Tror det handlar lite om vad man har för inställning kring sex. Sex för mig är något helt fantastiskt och något jag njuter utav väldigt mycket, inte bara för stunden utan för mig som person också. Att gå omkring frustrerad och förbi-sedd leder till att jag blir lättirriterad och som jag skrev tidigare så bråkade jag och min man över småsaker då jag inte själv mådde bra. Och visst, man kan skilja sig, krossa familjen, barnen får två hem, sälja huset och ändra bekantskapskretsen men förstår inte hur det skulle leda till något positivt. Det min man inte vet ,mår han heller inte dåligt utav och jag ger honom all kärlek han förtjänar trots att vårat sexliv inte är optimalt.

    Ja det är så konstigt, har faktiskt aldrig hört om en man som kan komma så många gånger på en natt hahhha och känner igen igen mig i en gång och sen sova. Han är helt fantastisk. Han har grövre kuk än min man, men genomsnittlig tror jag. Tycker det är skönt med analt men njuter mer av vaginalt helt klart. Det är som en extrakrydda som vi spicar med ibland. Killen måste ta det väldigt försiktigt och långsamt i början och ha en burk vaselin nära till hands ;) nej aldrig testat det med min man. Det händer att min älskare köpt underkläder och jag gör det med, men jag menar bara att man bör visa dessa för sin man då han annars kommer börja undra varför man har sexiga negligéer i lådan som han aldrig sett. Känner igen mig hahhha tror inte min man skulle märka om jag inte duschade heller men gör det iallafall, skulle kännas konstigt att gå från honom med hans doft och annat ;) i mig.

    Sista frågan är svår, jag vet faktiskt inte. Jag äskar min man men älskar att knulla min älskare. I början handlade det om att jag saknade sex, intimiteten, närheten och bekräftelsen men nu känns det att även om jag fick den skulle jag nog träffa min älskare med. Kanske inte lika ofta men nån gång ibland. Det vi har tillsammans i sängen slår verkligen allt. Däremot har jag berättat för honom att om eller när han gifter sig så vill jag sluta träffa honom.
    Jag förstår precis hur du menar, och ja man ju kan hamna i den situationen att man måste antingen bryta upp eller göra nåt åt sexbiten. Och sexbiten kanske inte går att fixa om man inte har riktigt samma behov och engagemang i det. Så länge det kan hållas hemligt så är det ju bara bra, och ni har ju setts i 4 år väl så det ser ju ut att fungera.

    Ja lite avis faktiskt att du träffat en sådan man som kan hålla på så länge! ;) Har ni haft samlag eller oralsex och han kommit och sen har du bara kunnat köra på direkt efteråt då? Jag som tycker själva utlösningen i sig är rätt så sexigt och erotiskt så tänk att få se det flera gånger per natt :) Aha, jag förstår, en blir ju inte lika blöt där bak så man kan lätt stoppa in den, plus att det är trängre. Det är väl större njutning för mannen. Tror inte min man ens frågat om det.

    Ok, det är ju trist att missa den upplevelsen med älskaren. Men om han träffar en flickvän tror du ni kommer fortsätta träffas då, eller tror du han kommer känna en skuld i att vara otrogen mot henne även om det hålls hemligt? Hur tror du det hade varit om han hade en flickvän som var sugen på en trekant med er två? ;) Det skulle varit ganska spännande, eller kanske med en man till.
  • Anonym (Anna Anonym)
    Anonym (Äh) skrev 2019-07-03 22:54:54 följande:
    Ursäkta Ts men du verkar helt bortkommen när det gäller sex och sex ur en kvinnas synvinkel. Du svarar konstigt på tex analsex. Är du en man/tonårskille. Du svarar lite udda tänkte jag bara.
    Nä jag är kvinna. Hur då menar du bortkommen när det gäller sex? Obestämd Har aldrig haft analsex, kanske därför det lät udda.
  • Anonym (Anna Anonym)
    Anonym (Äh) skrev 2019-07-04 06:24:34 följande:
    Du undrar tex om inte det inte syns att en kvinna fått en stor kuk i sig. En kvinna undrar nog inte över det. En kvinna vet att det inte syns. Men en man däremot undrar nog om de inte syns. Bara en fundering.
    Jaha, men jag har bara haft två olika kukar i mig och de hade ungefär samma storlek och var inte för trånga för mig. Är väl inte så konstigt att man inte har koll på det som kvinna om man inte haft nåt större i slidan under längre tid. Tycker det låter rätt logiskt att den skulle kunna töjas ut med tiden.
Svar på tråden Ni som varit otrogna, hur gick det till?