• Anonym (Anna Anonym)

    Ni som varit otrogna, hur gick det till?

    Har själv aldrig varit otrogen och skulle nog aldrig kunna vara det. Men jag är nyfiken, ni som varit otrogna någon gång, hur gick det till?

    Hur kom ni i kontakt med varann?
    Vad gjorde ni när ni träffades? Vart det sex direkt eller bara hångel? Var det romantisk stämning?
    Hur kändes det efteråt? Samvetskval eller en lust efter att ses igen?

  • Svar på tråden Ni som varit otrogna, hur gick det till?
  • Anonym (Anna Anonym)
    Anonym (Annelie) skrev 2019-06-26 08:01:15 följande:
    Jag träffar en
    Vad är anledningen till att du träffar honom?
  • Anonym (Annelie)
    Anonym (Anna Anonym) skrev 2019-06-26 12:59:39 följande:

    Vad är anledningen till att du träffar honom?


    Gissa tre gånger
  • Anonym (Anna Anonym)
    Anonym (Annelie) skrev 2019-06-26 13:16:16 följande:
    Gissa tre gånger
    Hmm att din man inte är så bra i sängen kanske? Glad
  • Wench85
    Anonym (Anna Anonym) skrev 2019-06-20 14:30:52 följande:

    Har själv aldrig varit otrogen och skulle nog aldrig kunna vara det. Men jag är nyfiken, ni som varit otrogna någon gång, hur gick det till?

    Hur kom ni i kontakt med varann?
    Vad gjorde ni när ni träffades? Vart det sex direkt eller bara hångel? Var det romantisk stämning?
    Hur kändes det efteråt? Samvetskval eller en lust efter att ses igen?


    Jag var otrogen flera gånger mot mitt ex. Vi hade en flerårig relation, ett år på distans och sedan flera år som sambo. Det var egentligen en rätt kass relation. Jag var ung och förstod inte mitt värde och mina förmågor och stannade kvar av gammal vana och rädsla. Inte ursäktar det, men det är iaf någon slags förklaringar.

    Så hur gick det till? 

    Otrohet 1: Vi gick i samma klass i gymnasiet. Jag visste att han var kär i mig, alla visste det egentligen. Vi pluggade ihop, lyssnade på musik ihop, hängde. Jag var nyfiken på hur han skulle reagera om jag gav honom chansen och en dag kysste jag honom. Han försökte avstyra för det var ju inte rätt mot min pojkvän, men varje gång vi sågs efter det blev det lite mer. Som en gullig tonårsförälskelse, förutom då att jag likt en svinig Skön Snubbe sa att det här aldrig kan bli nåt på riktigt osv. Efter en festkväll hade vi sex första gången och sen fortsatte vi träffas då och då när jag hälsade på i min uppväxtstad utan min sambo. Ganska mycket romantisk stämning, kändes rätt gött, träffades uppenbarligen många gånger igen. Jag avslutade det efter nåt år när jag började få samvetskval gentemot älskaren (!) som antagligen inte kunde hitta en riktig relation pga att jag höll honom fången. Krossade hans hjärta. 

    Otrohet 2: Två kollegor. Vi hade jobbat ihop ett par månader, var en ung arbetsplats med lite busig stämning allmänt, men jag hade inte direkt funderat på att ligga med nån av dem innan det hände. Klassiker, iväg på kickoff med jobbet, alldeles för mycket sprit, nån av dem föreslog efterfest på deras rum, nån sköt ihop sängarna och vi började hångla. Jag avstyrde penetrerande sex pga brist på kondomer och med tanke på att vi alla tre hade förhållanden och uppenbarligen sexade med andra ändå kändes det som rätt hög risk att någon bar på något smittsamt. Inte ett dugg romantisk stämning, mer kåthet och djuriskt utnyttjande av varandra. Minns varken några samvetskval eller något sånt... vi nämnde väl efteråt att vi inte skulle prata om det, och en av dem försökte nån sen kväll på jobbet ragga på mig men det kändes mer som en kul, knäpp grej än något jag ville göra igen. 

    Otrohet 3: Kollega. Han var säkert 15 år äldre än mig och väldigt charmig och flirtig. Jag trodde nog det var så han var utan att det betydde något, han hade fru och barn. En jobbkonferens hamnade vi ensamma utomhus och han höjde mig till himlarna, pratade om hur oerhört snygg jag var och vad han ville göra med mig, samtidigt som vi båda två försökte avstyra att något skulle hända. Minns inte om det från min sida berodde på att jag inte ville vara otrogen mot sambon, oro för att någon kollega skulle få veta, nån slags ansvarskänsla mot hans fru och barn eller vad som nu fick mig att hålla tillbaka. Minns iaf att jag gick och la mig i min överslaf i sovrummet jag skulle dela med en kollega och han stod på golvet framför mig och kysste mig över halsen, smekte mig över ryggen etc utan att vi gjorde något mer och jag för mig själv kunde hävda att vi inte gjort nåt som inte var okej. Ett par månader senare var vi på en mässa med middag och dryck och vi skulle under kvällen gå och hämta/lämna något och jag tryckte upp honom mot en vägg och kysste honom, vilket snabbt övergick i att han tog mig bakifrån. Jag minns inte direkt något dåligt samvete, däremot att jag oroade mig för könssjukdomar....

    Otrohet 4: Nära vän. Vi hade flirtat ganska friskt ett bra tag. Jag trodde nog mest det var på skoj, men någon gång kysste hon mig och vi bekräftade att det var "på riktigt". Vi jobbade dessutom ihop, första gången vi hade sex... minns inte riktigt om det var på en jobbbfest eller ute på klubb. Det hände iaf upprepade gånger. Inte romantiskt men rätt fint och det kändes kul, härligt och spännande. Goda vänner än idag. Rent av haft trekant med min nuvarande partner... :)


    Otrohet 5: Nära vän. Jag hävdade länge att det inte aaaaalls fanns något sexuellt mellan oss, vi bara umgicks ofta, pratade om allt möjligt och mycket sex och relationer, lagade mat ihop, promenerade, spelade musik mm. Ibland med min sambo, ibland med andra, ibland bara vi. Vi kunde sitta och prata teoretiskt om hur himla bra sex vi skulle kunna ha, men det skule ju aaaaaaldrig hända. 
    Minns inte första gången vi kysstes, men det var under en period det utvecklades lite för varje gång vi sågs. Kysstes, men nej, ska ju inte göra mer. Kollade på film och låg med armarna om varandra och smektes lite, men nej, ska ju inte göra mer. Osv osv. Det var inte direkt romantiskt, vi var båda två rätt säkra på att vi inte skulle kunna ha ett bra förhållande, men ändå fint. Tyckte om varnandra, trygga etc. Om vi båda hade varit singlar kanske vi skulle testat på att vara ihop, men det är inget jag tror skulle blivit något bra ändå. Minns första oralsexet med stor glädje, däremot var vi inte särskilt kompatibla för penetrerande sex för han hade så förbaskat stor kuk att det mest gjorde ont. Vi testade några gånger men bland annat på grund av det slutade vi träffas. Vänner än idag. 

    En sak jag lärde mig av ovanstående var att jag gillar spänningen och känslan med en ny partner och att jag inte tror på total monogami.

    När jag inledde min nuvarande relation pratade vi mycket och tidigt om det och har idag under vissa omständigheter möjlighet att sexa/hångla/flirta etc med andra.

  • Anonym (Anna Anonym)
    Wench85 skrev 2019-06-26 15:04:42 följande:

    Otrohet 5: Nära vän. Jag hävdade länge att det inte aaaaalls fanns något sexuellt mellan oss, vi bara umgicks ofta, pratade om allt möjligt och mycket sex och relationer, lagade mat ihop, promenerade, spelade musik mm. Ibland med min sambo, ibland med andra, ibland bara vi. Vi kunde sitta och prata teoretiskt om hur himla bra sex vi skulle kunna ha, men det skule ju aaaaaaldrig hända. 
    Minns inte första gången vi kysstes, men det var under en period det utvecklades lite för varje gång vi sågs. Kysstes, men nej, ska ju inte göra mer. Kollade på film och låg med armarna om varandra och smektes lite, men nej, ska ju inte göra mer. Osv osv. Det var inte direkt romantiskt, vi var båda två rätt säkra på att vi inte skulle kunna ha ett bra förhållande, men ändå fint. Tyckte om varnandra, trygga etc. Om vi båda hade varit singlar kanske vi skulle testat på att vara ihop, men det är inget jag tror skulle blivit något bra ändå. Minns första oralsexet med stor glädje, däremot var vi inte särskilt kompatibla för penetrerande sex för han hade så förbaskat stor kuk att det mest gjorde ont. Vi testade några gånger men bland annat på grund av det slutade vi träffas. Vänner än idag. 


    Oj många gånger du varit otrogen! Men jag förstår att man är olika och olika behov och det är bra att du nämnt detta för din nuvarande.

    Men den senaste otroheten, nr 5, vad kom det sig att du var otrogen där, med tanke på att ni inte kände att ni passade? Var din dåvarande sambo inte tillräckligt intressant och var sexet tråkigt typ? Och hur gick det till när du och din vän kommit över den gränsen då ni gjorde mer än kyssas, sågs ni bara för att ha oralsex då eller var det mer som att ni sågs för att se på film eller nåt och sen bara hände det igen? Sen förstår jag inte varför ni slutade bara för att han var för stor, för ni kunde ju ändå ha oralsex, men det kanske var andra saker också som spelade in.
  • Anonym (Annelie)
    Anonym (Anna Anonym) skrev 2019-06-26 13:43:15 följande:

    Hmm att din man inte är så bra i sängen kanske?


    Vill ha spänning och prova nya saker .
  • Anonym (V)
    Anonym (Anna Anonym) skrev 2019-06-25 15:20:29 följande:

    Tack! Det här låter ju som början på en "Otrogen för dummies"-bok haha :/ Nej det förstår jag, och jag har heller inte bestämt mig för detta ännu, men om det inte blir någon bättring på sexfronten med min man så är det möjligt att jag kommer gå till den andra mannen. Om det hålls hemligt så kommer jag nog må bättre och vi kanske kan hålla ihop vårt äktenskap tänker jag. Men jag vet det är "hemska" tankar också :/ Jag älskar ju min man och tror inte jag kommer falla för den här mannen om vi inleder nåt. Men det är svårt att veta eftersom känslor ibland kan leka sitt eget liv. Imponerande att du kan hålla isär romantiska känslor och rena sexkänslor i alla fall.

    Du skrev tidigare att du kunde prova helt nya saker din älskare som du inte vågat nämna för din man. Nyfiken vad är det för nya saker? Menar du att det är såna speciella saker som inte din man skulle förstå?

    Ja det gäller att tänka lite som en detektiv kan jag tänka mig :) Små detaljer avslöjar lätt. Underkläder är väl inte det lättaste att dölja! Men undvika beröring, hur menar du? Om du inte är intim med din man så undrar han väl? Eller menar du innan du duschat av dig?

    Hehe det var nånstans jag läste att en misstänksam man hade upptäckt att hans frus vagina var större än vanligt, alltså hade älskaren en mycket större penis än honom själv. Men det kanske inte är så i ditt fall! I så fall gäller det att välja älskare med liknade storlek. Oja det är ju viktigt att tänka på kan jag tänka mig, så du inte har honom i tankarna när du har sex med din man :S


    Ja alltså jag känner att mitt äktenskap blivit bättre sen otroheten för jag som person är varmare och mer tillfreds med mig själv. Jag önskar min man och vi har det bra på så många plan ,vill verkligen inte bryta upp familjen och låta våra barn ha två hem. Vi umgås mer som vänner , bråkar så gott som aldrig längre, och har en stabil och trygg grund som barnen ser och växer upp i.

    Det är egentligen inga speciella saker om man läser här vad folk gör i sängkammaren ;) men saker jag inte upplevt tidigare. Lite bdsm-light, han går ner på mig (nåt min man aldrig gör) han har tagit mig analt typ så. Sen är han en fantastisk älskare som kan komma flera gånger på en natt och nu snackar vi om 4-5 ggr och otroligt uthållig.

    Nej vad jag menar är att man inte ska dölja nya underkläder tex. Om man köper nya underkläder för sin älskare ska man alltid låta mannen se dom först. På så sätt ,om han mot förmodan skulle upptäcka dom, skulle han inte misstänka något, på samma sätt om din älskare köper underkläder åt dig, ska du alltid visa dom för mannen hemma också. Och man ska absolut inte undvika beröring eller intimitet. Tvärtom måste man vara ännu mer på och kärleksfull så att det inte uppstår misstankar. Jag va nog lite otydlig där. Och ja, hahhha man måste duscha av sig innan. Sen så är det ju så att min man alltid kommer först i alla lägen, och skulle jag sluta vilja ha sex/bekräftelse/närhet/intimitet pga min älskare så känns det lite galet. Min älskare tar inte min mans plats utan är mer en komplettering.

    Min älskares kuk är både större och grövre men det är inget som märks när jag älskar med min man. Så det är lugnt, du behöver inte inspektera killen innan om du bestämmer dig för att gå vidare ;)
  • Anonym (Anna Anonym)
    Anonym (V) skrev 2019-06-26 18:45:14 följande:
    Ja alltså jag känner att mitt äktenskap blivit bättre sen otroheten för jag som person är varmare och mer tillfreds med mig själv. Jag önskar min man och vi har det bra på så många plan ,vill verkligen inte bryta upp familjen och låta våra barn ha två hem. Vi umgås mer som vänner , bråkar så gott som aldrig längre, och har en stabil och trygg grund som barnen ser och växer upp i.

    Det är egentligen inga speciella saker om man läser här vad folk gör i sängkammaren ;) men saker jag inte upplevt tidigare. Lite bdsm-light, han går ner på mig (nåt min man aldrig gör) han har tagit mig analt typ så. Sen är han en fantastisk älskare som kan komma flera gånger på en natt och nu snackar vi om 4-5 ggr och otroligt uthållig.

    Nej vad jag menar är att man inte ska dölja nya underkläder tex. Om man köper nya underkläder för sin älskare ska man alltid låta mannen se dom först. På så sätt ,om han mot förmodan skulle upptäcka dom, skulle han inte misstänka något, på samma sätt om din älskare köper underkläder åt dig, ska du alltid visa dom för mannen hemma också. Och man ska absolut inte undvika beröring eller intimitet. Tvärtom måste man vara ännu mer på och kärleksfull så att det inte uppstår misstankar. Jag va nog lite otydlig där. Och ja, hahhha man måste duscha av sig innan. Sen så är det ju så att min man alltid kommer först i alla lägen, och skulle jag sluta vilja ha sex/bekräftelse/närhet/intimitet pga min älskare så känns det lite galet. Min älskare tar inte min mans plats utan är mer en komplettering.

    Min älskares kuk är både större och grövre men det är inget som märks när jag älskar med min man. Så det är lugnt, du behöver inte inspektera killen innan om du bestämmer dig för att gå vidare ;)
    Ja det är ju så att otrohet behöver inte vara helt förkassligt om man ser på det från andra håll. Så länge det hålls hemligt och det gynnar ens äktenskap så kan det ju också vara bra. Nej hoppas du stannar och håller ihop din familj med tanke på att ni har barn.

    Aha, lite bdsm kan vara trevligt ;) Åh det låter ju fantastiskt med en man som kan komma flera gånger under en natt! Fast kanske är du som gör honom extra kåt? ;) Normalt är det ju EN gång och sen sova... :/ Analt har jag aldrig fått från min man, men är lite nyfiken, fast tycker det verkar mest som kvinnan får ont och mannen njuter... Men om din älskare har en grov penis så borde det väl vara extra svårt? Gör det inte ont? Har du testat det med din man något efter att ni gjort det, eller är han bara helt emot analsex?

    Ok det låter helt logiskt för att inte väcka misstanke, att låta din man se underkläderna först. Läste först som att din älskare hade köpt det åt dig, som present typ men det kanske var missuppfattat. Men du brukar alltså köpa själv, som du ska ha på dig när du träffar din älskare? Att vara ännu mera på och kärlekfull mot sin man är ju en bra sak överlag, det kanske stärker ditt äktenskap med honom. Min man har så dåligt luktsinne så jag tror, ifall jag skulle vara otrogen, att han inte skulle märka nåt även om jag inte duschade :)

    Förstår att din man kommer i första hand, men det låter så häftigt med att älskaren kan komma flera gånger. Förstår att ni kan hålla på hela natten då och älska ;) Om din man skulle börja vilja ha mycket mer sex och intimitet skulle du då sluta träffa älskaren tror du?
  • Lione81
    Anonym (Annelie) skrev 2019-06-26 17:56:05 följande:

    Vill ha spänning och prova nya saker .


    Varför skiljer du dig inte och knullar runt istället med massa killar?!?

    Är det okey att dun sambo går i väg och knullar 4-5år yngre snygg tjej medans du lagar mat. Och knullar henne lite då och då?
  • Oerhörd
    Lione81 skrev 2019-06-27 08:00:32 följande:

    Varför skiljer du dig inte och knullar runt istället med massa killar?!?

    Är det okey att dun sambo går i väg och knullar 4-5år yngre snygg tjej medans du lagar mat. Och knullar henne lite då och då?


    Jag älskar att knulla runt, det går utmärkt att göra som gift också.

    Det får han gärna göra. Hur hett som helst.
Svar på tråden Ni som varit otrogna, hur gick det till?