• Freya18

BIM augusti 2019

Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!

• Svar på tråden BIM augusti 2019
  • soltroll

Jag har två dagar kvar till BIM, känner inget särskilt och idag hade tempen sjunkit lite. Innan har den legat på 35.21 ungefär sen gick den upp till över 35.40 i två dagar men nu var den på 35.30 så jag antar att mensen kommer om två dagar, den brukar vara exakt:(

• Neomio0322

Hej tjejer. Var med på BIM listan tidigare med beräknad mens 3/8 men togs bor??

Jag har fortfarande inte fått min mens men visar fortfarande negativt på stickan är 22 dagar över.

Har idag skickat till gyn och väntar svar om jag får komma på undersökning.

Har gravid symtomer.

Illamående

Ömma bröst vårtor och styva

Mollande värk nere i magen och svanken.

Trött

Mycket flytningar ej illaluktande.

Är alltid frusen men nu är jag istället varm.

Så vi får väl se. Finns Det någon som varit gravid trotts negativt test?

Är Jag gravid så är jag i vecka 6+5

Förstår inte annars vad detta kan vara.

• SamiraBudva
    Neomio0322 skrev 2019-08-26 11:37:27 följande:

Hej tjejer. Var med på BIM listan tidigare med beräknad mens 3/8 men togs bor??

Jag har fortfarande inte fått min mens men visar fortfarande negativt på stickan är 22 dagar över.

Har idag skickat till gyn och väntar svar om jag får komma på undersökning.

Har gravid symtomer.

Illamående

Ömma bröst vårtor och styva

Mollande värk nere i magen och svanken.

Trött

Mycket flytningar ej illaluktande.

Är alltid frusen men nu är jag istället varm.

Så vi får väl se. Finns Det någon som varit gravid trotts negativt test?

Är Jag gravid så är jag i vecka 6+5

Förstår inte annars vad detta kan vara.

Jag känner en som varit gravid i flera månader och ändå fick hon negativt test varje gång hon testade dig. Hon begärde ultraljud eftersom hon visste att hon var gravid och då var hon i cirka 4 månaden
  • Neomio0322
    SamiraBudva skrev 2019-08-26 11:43:00 följande:

Jag känner en som varit gravid i flera månader och ändå fick hon negativt test varje gång hon testade dig. Hon begärde ultraljud eftersom hon visste att hon var gravid och då var hon i cirka 4 månaden

Vet du om det var gyn hon vände sig till?
  • Tnelavibma

Plussade förra måndagen på dag 10 i cykeln. BF 200503 = v5 eller mer precist 4+3. Bild från igår <3

• Tnelavibma
    SamiraBudva skrev 2019-08-26 11:43:00 följande:

Precis likadant var det för min mamma när hon väntade mig om än blodprov istället för UL. Närmare fem månader med mig i magen utan +

Hanna Alenskog - Youtube - väntade tvillingar och plussade ändå inte utan behövde uppsöka vården för att få graviditeten bekräftad.

Knasiga saker det här med graviditet <3
  • SamiraBudva
    Tnelavibma skrev 2019-08-26 12:28:13 följande:

Precis likadant var det för min mamma när hon väntade mig om än blodprov istället för UL. Närmare fem månader med mig i magen utan +

Hanna Alenskog - Youtube - väntade tvillingar och plussade ändå inte utan behövde uppsöka vården för att få graviditeten bekräftad.

Knasiga saker det här med graviditet <3

Helt sjukt men ändå underbart!
  • joss1234
    Tr0ust skrev 2019-08-25 22:40:57 följande:

Jag är på ÄL +14 (eller 15) . Nä har bara en decimal

Okej! Vet dock att temperatur kan gå upp och ner även mellan ÄL och bim men ska väl inte gå under vad du hade innan ÄL typ!
  • Tazzme

BIM augusti 2019

20/8 Fialotta8, Lbem
    23/8 haloj
    24/8 Mybebbe, Blyger
    25/8 sockan, yasmir, MeAndMyself
    26/8 Mathilda999, Mima93, Obalem
    27/8 Pyret13, Freya18, Tr0ust, Canary, hoppfull26
    28/8 soltroll, joss1234, FrokenF89, lineberg, Glitterpinnar, Felt, Love5, 
    31/8 Lady K

Gravid: Mandistoss, Monkan93, Lejoninnan37, missangelface2, RbEken, SisterA, jhms, FH24, Gottegrisen91, VictoriaBerggren, Mmmiam, Skrollan94, viljaa, Barnlängtan, Gabby, HannaIsabell, Tnelavibma, Tazzme, Gabbyneomio0322?, 

Nu vågade jag sätta till mig själv till listan också :) Plussade ju redan förra veckan, men har väl velat vänta lite. Hade BIM 22.8. Ringde och anmälde mig till inskrivningsbesök idag :) Men när ska man våga börja vara riktigt glad för det här, efter vecka tolv? :D

Satte till några andra också på listan, som jag råkade se här att har plussat. Men den kan säkert behöva uppdateras lite mer.

• Freya18
    Tazzme skrev 2019-08-26 14:02:26 följande:

BIM augusti 201920/8 Fialotta8, Lbem23/8 haloj24/8 Mybebbe, Blyger25/8 sockan, yasmir, MeAndMyself26/8 Mathilda999, Mima93, Obalem27/8 Pyret13, Freya18, Tr0ust, Canary, hoppfull2628/8 soltroll, joss1234, FrokenF89, lineberg, Glitterpinnar, Felt, Love5, 31/8 Lady KGravid: Mandistoss, Monkan93, Lejoninnan37, missangelface2, RbEken, SisterA, jhms, FH24, Gottegrisen91, VictoriaBerggren, Mmmiam, Skrollan94, viljaa, Barnlängtan, Gabby, HannaIsabell, Tnelavibma, Tazzme, Gabbyneomio0322?, 

Nu vågade jag sätta till mig själv till listan också :) Plussade ju redan förra veckan, men har väl velat vänta lite. Hade BIM 22.8. Ringde och anmälde mig till inskrivningsbesök idag :) Men när ska man våga börja vara riktigt glad för det här, efter vecka tolv? :D

Satte till några andra också på listan, som jag råkade se här att har plussat. Men den kan säkert behöva uppdateras lite mer.

Grattis! Du kan börja vara riktigt glad redan nu! Varför vänta med det. Du är gravid nu. :)

Jag uppdaterar listan när jag är hemma ikväll.
Svar på tråden BIM augusti 2019