• Freya18

BIM augusti 2019

Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!

• Svar på tråden BIM augusti 2019
  • Tazzme
    Freya18 skrev 2019-08-26 14:26:36 följande:
    Grattis! Du kan börja vara riktigt glad redan nu! Varför vänta med det. Du är gravid nu. :)

Jag uppdaterar listan när jag är hemma ikväll.

Tackar :)

Jo, man borde väl nog bara få vara glad åt det nu :) Är väl bara rädd att nåt ska gå snett. Kommer att vara 36 då bebisen föds, så jag är ju inte direkt någon ung mamma mera. Har desutom två i min bekantskapskrets som haft besvärliga graviditeter det senaste året, en slutade riktigt, riktigt illa :( 

Men man ska väl bara inte tänka på det, finns ju inte så mycket man kan göra åt sånt så ondöigt att oroa sig då! :)

• pappersdocka
    hoppfull26 skrev 2019-08-26 14:52:25 följande:

Jag är inte knäpp va? Det är ett streck?

BIM imorgon.

Jag ser ett streck! :) Grattis! :)
  • Anonym (Höst)

Hej! Helt ny här, har följt denna tråden med spänning och tänkte jag skulle prova att hoppa in.

Jag ska troligtvis ha bim den 29. Alltså är jag på bim-3. Gjorde ett test imorse där det ändå syns något, frågan är bara vad. Kan det vara ngn idé att testa nytt imorgon, eller ska jag vänta några dagar till?

• joss1234
    hoppfull26 skrev 2019-08-26 14:52:25 följande:

Jag är inte knäpp va? Det är ett streck?

BIM imorgon.

Ja ser definitivt ett streck! Men.. också hört sjukt många få spökstreck med dom testen :/ Men håller tummarna för att det är ett riktigt streck :D
  • joss1234

ÄL+7 idag och tempen har gått upp igen, vilket betyder att det kanske va en implantationsdipp jag hade igår och kanske då ägget fäste :O Håller tummarna!

Mina symtom är:
    extremt trött
    Ökad hunger (blir hungrig så fort efter måltid)
    Sjukt öm på sidorna av brösten och nu även bröstvårtorna
    Halsbränna

Inte nån jätte molande värk, kanske lite då och då som stickningar men thats it.
    Jag brukar ju lida av en del pms men det brukar inte va dessa symtomen direkt, och har 5 dar till bim (tror jag, då äl kom senare denna månaden)
    Är sugen på att testa imorgon då det verkligen känns som något händer i kroppen som jag aldrig känt innan, wierd men ja! men är nervös att det ska va för tidigt eller negativt och bli besviken :( 4e försöket det här.. När börjar ni testa alternativt plussa?

• joss1234
    rebeccaj skrev 2019-08-26 15:48:44 följande:

Skulle haft mens för 3 dagar sen, tog ett test idag. Va tror ni?

Jag tycker mig se ett streck :) grattis!
  • FrokenF89
    Obalem skrev 2019-08-25 22:23:43 följande:

Vilka är vi kvar? Och när tänkte ni testa? Eller har ni kanske förbrukat några test redan hehe :)

Imorgon blir nog testdag för mig! BIM imorgon!! Nervöööös..

Jag är kvar, BIM-2 och har testat ett par dagar då jag inte kan hålla mig, och fått negativa tester. Har fått tidigt positivt tidigare graviditeter så har väl egentligen gett upp här men ska väl invänta mensen och se iallafall. :)
  • FrokenF89
    rebeccaj skrev 2019-08-26 15:48:44 följande:

Skulle haft mens för 3 dagar sen, tog ett test idag. Va tror ni?

Ser också ett sträck, skulle tolka det som positivt:) Grattis!
Svar på tråden BIM augusti 2019