BIM augusti 2019
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Håller tummarna! Kör du samma test? Är det ett sådant som är extra känsligt? När har du bim?
Jag kände precis som du! Fick två negativa tester (babyplan) för att sen byta till clearblue som visar ett - eller +, då kom det på BMI -3. När har du BMI? :D
Likadant för mig. Har varit gravid tre gånger på ett år (tyvärr missfall alla gånger), och hade rubbad nattsömn som symptom då. Nu har jag börjat vakna på nätterna igen, precis som jag gjort under de graviditeterna. Vid 02, 04 och 06, och kan inte somna om efter 06 även om jag känner mig jätte trött. Tog ett test i morse (ett vanligt, inte testa tidigt), helt blankt. Har inte fått några spottings än som jag brukar få 2-5 dagar före BIM, så hoppet lever i alla fall :) Har BIM 28/8
Åååh va jobbigt!! Läste det du skrev innan också och det låter ju verkligen som att du är det!! Men vilka test använder du? :) håller tummarna för plus imorgon!
Nu har testomanen i mig börjat..
Borde vara på ÄL +13 har BIM på tisdag. Tog ett Predictor early i fredags som var tokblankt. Tog även ett nu där jag såg en skillnad. Antydan till streck - men nog svagt för att inte kunna avgöra färg (så kan lika gärna spöka med mig). Dock va det inte på morgonurin då jag har jobbat hela natten, inklusive kisspauser ;)
Ville nog bara skriva av mig. Hoppas så mycket för oss som är kvar i tråden :) kram!
Jag har hållit mig lite i bakgrunden i denna tråd för att inte stressa upp mig så mycket. Vad med i både BIM Juni och BIM Juli och blev gravid bägge gångerna men fick missfall i v.6 båda gångerna. Nu idag testade jag positivt igen på BIM -1. Jag har alltså blivit gravid för 3:e månaden i rad. Jag är glad men känner mig jätte nervös. Tar inget för givet denna gång. Vill bara spola fram tiden ett par månader för att slippa all anspänning.
Någon mer som nu blivit gravid efter ett missfall? Hur skall man göra för att inte låta nervositeten ta över?
Jag har hållit mig lite i bakgrunden i denna tråd för att inte stressa upp mig så mycket. Vad med i både BIM Juni och BIM Juli och blev gravid bägge gångerna men fick missfall i v.6 båda gångerna. Nu idag testade jag positivt igen på BIM -1. Jag har alltså blivit gravid för 3:e månaden i rad. Jag är glad men känner mig jätte nervös. Tar inget för givet denna gång. Vill bara spola fram tiden ett par månader för att slippa all anspänning.
Någon mer som nu blivit gravid efter ett missfall? Hur skall man göra för att inte låta nervositeten ta över?
Jag har slutat blöda. Jag blöder i 3 dagar ca..Jag har fortfaramde molvärk? Varför?! Om det nu var mensen som kom så ska jag väl inte ha ont nu?
:/
Hoppas över till septembergruppen nu. Fått mer färskt blod och klumpar så gissar på att ägget inte fått fäste eller mensen. Lycka till ni andra :)
Borde idag vara på äl+9. Haft lite molvärk till och från. Har idag blivit helt makalöst trött, men efter två dagar med galet mycket jobb så kan det lika gärna bero på det. Blev igår kväljd av kaffelukt, men det är en lukt jag avskyr från början så behöver inte betyda nåt heller. Äh, ni vet ju hur det är. Man letar tecken i det minsta och kommer med ursäkter för att man inte vågar hoppas. Så spännande att följas åt här sista augusti-veckan! :)
Jag har slutat blöda. Jag blöder i 3 dagar ca..Jag har fortfaramde molvärk? Varför?! Om det nu var mensen som kom så ska jag väl inte ha ont nu?
:/