BIM augusti 2019
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Det var två lika starka igår eftermiddag, och svagt streck - alltså negativt - i morse.
Ok! Tack för svar. Tyckte bara det var lite märkligt för när man läser om lutealfas så står det att den är mellan 12-16 dagar och min var i så fall på 11 dagar men det kanske kan vara lite olika
Då var de ju definitivt äl igår, så idag borde ni hinna med äggtåget med sexa loss också : )Min har också vart nere 10 ibland, händer lite då och då. De menar nog mer att de är mest vanligt med en mellan 12-15. Så inte omöjligt med senare eller tidigare.
Alla ni som plussat grattis till er!!! Ni får gärna skriva hur ni gjorde för att det skulle ta haha :D typ hur mkt ni myste kring ÄL, symtom ni hade osv och om ni gjorde nåt speciellt. Är ju olika för alla men ändå kul att få lite hjälp och pepp :)
[quote=79792868][quote-nick]Fladdriga svansen skrev 2019-07-30 13:37:25 följande:[/quote-nick]Då var de ju definitivt äl igår, så idag borde ni hinna med äggtåget med sexa loss också : )Min har också vart nere 10 ibland, händer lite då och då. De menar nog mer att de är mest vanligt med en mellan 12-15. Så inte omöjligt med senare eller tidigare.[/
Tack för svar! Haha ja jag ska se till att hinna med äggtåget (skrattade halvt ihjäl mig när jag läste det, kunde riktigt se ett äggtåg framför mig :) )
Halloj!
Jag hade ägglossning för ca 1 vecka sedan. Typiska flytningar, mjuk och öppen tapp. Vi hade sex som bara den runt om kring där. Några dagar senare kände jag igen och då va tappen stängd och hård. Nu idag fick jag en stor seg flytning, som jag brukar få vid äl. Och nu är tappen mjuk och öppen igen...?! Jag fattar ingenting. Vad händer?! Bäst att ligga idag igen tänker jag... haha
Bim 7/8
Även om det inte är omöjligt eller alltid svårt att bli gravid med kort lutealfas så är det inte det optimala, pga att det tyder på lite väl lågt progesteron. Så om det visar sig att man har svårt att bli gravid + har kort lutealfas så är det något som man vill försöka förlänga.
Hej!
Första försöket med syskon här. BIM 14/8 och ÄL på G nu. Hänger gärna med i tråden :)
Lycka till allihop! :)
Ok, tack för svar men hur förlänger man sin lutealfas?
Hej!
Första försöket med syskon här. BIM 14/8 och ÄL på G nu. Hänger gärna med i tråden :)
Lycka till allihop! :)
Hej!
Skoj med fler i tråden! :)
Vi har samma BIM datum :D
Har dock inte fått till nått mys nu precis runt ÄL pga av semester och lite svåra boende/sovförhållanden, men fick till det innan vi åkte hit, alltså i början på min fertila period enligt min app p-Tracker. Får hålla tummarna att det funkade, annars blir det att köra på igen nästa månad :)
Lycka till!