• Anonym (Sommar)

    Är den manliga orgasmen och njutningen....ful?

    Jag är lite förundrad över vissa trådar här på forumet. Min bild av kvinnans syn på mannens njutning är väldigt negativ. När min kvinna fått orgasm så puttar hon mig ur sängen och vill att jag avslutar mig själv på toaletten. Det händer rätt ofta att hon säger att jag kan gå in på muggen och äckla mig.

    Är det bara hon eller är det vanligt att andra kvinnor ser mannens njutning och orgasm som något äckligt?

  • Svar på tråden Är den manliga orgasmen och njutningen....ful?
  • Pussan
    Anonym (On) skrev 2019-07-08 11:27:48 följande:
    vilken smörja! Trams från början till slut. Du har fel.
    Och du har rätt?
    I vad, undrar man....
  • Anonym (Fint)
    Anonym (S) skrev 2019-07-07 16:42:27 följande:

    Men va sjukt och osexigt. Låter inte vidare varm din tjej. Jag älskar att se en kille komma i mig och ofta kommer jag igen av att bara höra honom andas häftigt, stöna, se på mig med dimmiga ögon och känna hans varma komma i mig.


    Underbart har du varit med knäpptysta någon gång. Har det alltid varit lika mysigt för dig 
  • Pussan
    Anonym (S) skrev 2019-07-07 16:42:27 följande:

    Men va sjukt och osexigt. Låter inte vidare varm din tjej. Jag älskar att se en kille komma i mig och ofta kommer jag igen av att bara höra honom andas häftigt, stöna, se på mig med dimmiga ögon och känna hans varma komma i mig.


    MMMMM! just den där inåtvända halvt frånvarande blicken....!
  • Anonym (Sommar)
    Anonym (jaha) skrev 2019-07-08 09:44:30 följande:
    .....

    Kan det vara så att din uppfattning om hur din njutning uppfattas är ganska färgat av din partners beteende?
    Möjligen....
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Sommar) skrev 2019-07-12 07:30:25 följande:
    Möjligen....
    Är det inte dags att du gör något åt det istället för att normalisera och acceptera din partners beteende? 
  • Anonym (Sommar)
    Anonym (jaha) skrev 2019-07-12 11:33:04 följande:
    Är det inte dags att du gör något åt det istället för att normalisera och acceptera din partners beteende? 
    Nja...jag vet väl egentligen inte vad det är jag skall göra åt det? Be henne sluta uttrycka sig som hon gör? Kanske. Men att be om att få komma med henne ser jag nog egentligen inget behov av. Gör ni andra män i forumet det? Är det viktigt för er att få komma i och med kvinnan? Inte för mig i alla fall. 

    Jag antar att jag är väldigt påverkad av att jag alltid tvingat mig att hålla tillbaka min orgasm. För att inte komma för fort och därmed förstöra sexet (efter min orgasm är jag totalt ointresserad av sex). Så allt jag gör i sängen är fokuserat på kvinnan. Jag gissar också att jag är påverkad av artiklar och medias generella belysning av det här ämnet. Som någon skrev tidigare i den här tråden så har jag aldrig läst en artikel som beskriver mannens orgasm som något positivt, spännande eller härligt. Det gör man väldigt ofta när det gäller den kvinnliga orgasmen. De artiklar om mannens orgasm jag kan dra mig till minnes har varit fokuserade på att bromsa hans orgasm. Flera artiklar om "hur du får henne att komma". Har aldrig läst en sån artikel om det motsatta. Flera artiklar om "felen som killarna gör i sängen". Nu har jag iof sig också nog läst ngn enstaka artikel om det motsatta (felen som tjejen gör i sängen), men det har alltid varit mera som en pliktskyldig replik  till artikeln innan (killens fel).

    Så ja...jag är nog väldigt påverkad av den gängse bilden av att mannens orgasm är något självklart och trist som exempelvis att det skall deklareras i början av maj. Inget spännande eller kul alls. Kvinnans orgasm är midsommarfesten.

    Nu låter det här bittert och det är inte min avsikt. Jag reflekterar bara. 
    Samtidigt är det heller inget jag saknar. Att få komma i henne. Jag tycker inte det är speciellt skönt. Jag njuter nog mera av att tillfredsställa mig själv. Men själva sexet, knullet och vägen fram till hennes orgasm är spännande. Det här hela grejen. 
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Sommar) skrev 2019-07-15 10:38:56 följande:
    Nja...jag vet väl egentligen inte vad det är jag skall göra åt det? Be henne sluta uttrycka sig som hon gör? Kanske. Men att be om att få komma med henne ser jag nog egentligen inget behov av. Gör ni andra män i forumet det? Är det viktigt för er att få komma i och med kvinnan? Inte för mig i alla fall. 

    Jag antar att jag är väldigt påverkad av att jag alltid tvingat mig att hålla tillbaka min orgasm. För att inte komma för fort och därmed förstöra sexet (efter min orgasm är jag totalt ointresserad av sex). Så allt jag gör i sängen är fokuserat på kvinnan. Jag gissar också att jag är påverkad av artiklar och medias generella belysning av det här ämnet. Som någon skrev tidigare i den här tråden så har jag aldrig läst en artikel som beskriver mannens orgasm som något positivt, spännande eller härligt. Det gör man väldigt ofta när det gäller den kvinnliga orgasmen. De artiklar om mannens orgasm jag kan dra mig till minnes har varit fokuserade på att bromsa hans orgasm. Flera artiklar om "hur du får henne att komma". Har aldrig läst en sån artikel om det motsatta. Flera artiklar om "felen som killarna gör i sängen". Nu har jag iof sig också nog läst ngn enstaka artikel om det motsatta (felen som tjejen gör i sängen), men det har alltid varit mera som en pliktskyldig replik  till artikeln innan (killens fel).

    Så ja...jag är nog väldigt påverkad av den gängse bilden av att mannens orgasm är något självklart och trist som exempelvis att det skall deklareras i början av maj. Inget spännande eller kul alls. Kvinnans orgasm är midsommarfesten.

    Nu låter det här bittert och det är inte min avsikt. Jag reflekterar bara. 
    Samtidigt är det heller inget jag saknar. Att få komma i henne. Jag tycker inte det är speciellt skönt. Jag njuter nog mera av att tillfredsställa mig själv. Men själva sexet, knullet och vägen fram till hennes orgasm är spännande. Det här hela grejen. 
    Vad du skulle kunna göra?

    1) Be henne sluta uttrycka sig som hon gör
    2) Be henne sluta BETE sig som hon gör
    3) Förklara för henne att sex inte handlar om henne utan om er båda
    4) Be henne sluta vara en jävla egoist
    5) Förklara för henne att om tänker fortsätta bete sig som en egoist så kan ni lika göra avsluta förhållande
    6) Ge fan i att ha sex med henne tills hon fattat det

    Problemet som jag ser det är inte din uppfattning om manlig orgasm och varför utan din svaghet och oförmåga att kunna säga ifrån på din partners egoism.
  • MaryM
    Anonym (jaha) skrev 2019-07-15 13:25:13 följande:

    Vad du skulle kunna göra?

    1) Be henne sluta uttrycka sig som hon gör

    2) Be henne sluta BETE sig som hon gör

    3) Förklara för henne att sex inte handlar om henne utan om er båda

    4) Be henne sluta vara en jävla egoist

    5) Förklara för henne att om tänker fortsätta bete sig som en egoist så kan ni lika göra avsluta förhållande

    6) Ge fan i att ha sex med henne tills hon fattat det

    Problemet som jag ser det är inte din uppfattning om manlig orgasm och varför utan din svaghet och oförmåga att kunna säga ifrån på din partners egoism.


    Helt rätt.

    Och TS, vi kvinnor som ÄLSKAR män och när ni kommer i oss och på oss och med oss, vi finns. Jag lovar.
    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • Anonym (Sommar)
    MaryM skrev 2019-07-15 22:32:29 följande:
    Helt rätt.

    Och TS, vi kvinnor som ÄLSKAR män och när ni kommer i oss och på oss och med oss, vi finns. Jag lovar.
    Tja..jag måste ju tro dig. Men samtidigt så är väl sannolikheten störst att det är på forum som detta man hittar er. Jag kanske skulle ha postat den här tråden i ett mera neutralt forum (allmän diskussion) här. Då hade nog diskussionen sett lite annorlunda ut kan jag tänka mig.
  • MaryM
    Anonym (Sommar) skrev 2019-07-16 07:49:49 följande:

    Tja..jag måste ju tro dig. Men samtidigt så är väl sannolikheten störst att det är på forum som detta man hittar er. Jag kanske skulle ha postat den här tråden i ett mera neutralt forum (allmän diskussion) här. Då hade nog diskussionen sett lite annorlunda ut kan jag tänka mig.


    Hmm.. visst.. du hittar väl fler sexpositiva kvinnor här, men din sambo är ELAK och förtryckande. Det är skillnad på att inte vilja ha så mycket sex och att, som din kvinna, ta emot när mannen tillfredsställer en och sen säga att han är äcklig och får gå in på toa och tillfredsställa sig. TS, det där är INTE normalt. Det kan du fråga om i vilket forum du vill, jag lovar. Att kalla sin partner för äcklig är förtryckande och du har kommit att tro att det är normalt, men det är det inte. Hon misshandlar dig psykiskt och du intalar dig själv att alla kvinnor är så (Eller i alla fall de flesta) men det är inte sant!

    Du borde lämna henne, hon är självisk och elak.
    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • Anonym (Mmmmmmm)
    Anonym (Sommar) skrev 2019-07-03 08:58:11 följande:

    Jag är lite förundrad över vissa trådar här på forumet. Min bild av kvinnans syn på mannens njutning är väldigt negativ. När min kvinna fått orgasm så puttar hon mig ur sängen och vill att jag avslutar mig själv på toaletten. Det händer rätt ofta att hon säger att jag kan gå in på muggen och äckla mig.

    Är det bara hon eller är det vanligt att andra kvinnor ser mannens njutning och orgasm som något äckligt?


    Orkar inte läsa alla inlägg, svarar direkt på det bara:

    Jag älskar att se när det går för partnern!!! Måste vara ljust, så jag kan se hur han ger sig hän! Släpper taget, låter det komma, mmmmmmmm..... härligt!
  • Anonym (Fint)
    MaryM skrev 2019-07-15 22:32:29 följande:
    Och TS, vi kvinnor som ÄLSKAR män och när ni kommer i oss och på oss och med oss, vi finns. Jag lovar.
    Låter helt underbart ju stönar ni något. Är det helt tyst förutom tung andning 
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Sommar) skrev 2019-07-16 07:49:49 följande:
    Tja..jag måste ju tro dig. Men samtidigt så är väl sannolikheten störst att det är på forum som detta man hittar er. Jag kanske skulle ha postat den här tråden i ett mera neutralt forum (allmän diskussion) här. Då hade nog diskussionen sett lite annorlunda ut kan jag tänka mig.
    Fast jag tror du missar poängen TS, det handlar inte bara om sexet i sig, sexet är väl bara ett sätt som hennes egoism yttrar sig. Problemet är att hon beter sig väldigt egoistiskt och respektlöst. En normalt funtad människa beter sig inte så.

    Så nej jag tror inte alls att det bara beror på att man hittar mest sexpositiva människor här, väldigt få människor beter sig som hon gör öht. Och den stora frågan är hur det kommer sig att du finner dig i det?

    Beter sig hon likadant även i andra sammanhang?
  • Pussan
    Anonym (Fint) skrev 2019-07-16 08:54:55 följande:
    Låter helt underbart ju stönar ni något. Är det helt tyst förutom tung andning 
    Det kan bli rätt högljutt
  • MaryM
    Anonym (jaha) skrev 2019-07-16 11:15:28 följande:

    Fast jag tror du missar poängen TS, det handlar inte bara om sexet i sig, sexet är väl bara ett sätt som hennes egoism yttrar sig. Problemet är att hon beter sig väldigt egoistiskt och respektlöst. En normalt funtad människa beter sig inte så.

    Så nej jag tror inte alls att det bara beror på att man hittar mest sexpositiva människor här, väldigt få människor beter sig som hon gör öht. Och den stora frågan är hur det kommer sig att du finner dig i det?

    Beter sig hon likadant även i andra sammanhang?


    Exakt vad jag försökte säga också, men du uttryckte det klarare.

    TS, vad tänker du om det vi skriver? Jag blir så himla ledsen för din skull, och arg.
    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • Anonym (Sommar)
    Anonym (jaha) skrev 2019-07-16 11:15:28 följande:
    Fast jag tror du missar poängen TS, det handlar inte bara om sexet i sig, sexet är väl bara ett sätt som hennes egoism yttrar sig. Problemet är att hon beter sig väldigt egoistiskt och respektlöst. En normalt funtad människa beter sig inte så.

    Så nej jag tror inte alls att det bara beror på att man hittar mest sexpositiva människor här, väldigt få människor beter sig som hon gör öht. Och den stora frågan är hur det kommer sig att du finner dig i det?

    Beter sig hon likadant även i andra sammanhang?
    Nej..jag skulle inte säga att hon beter sig illa eller förnedrande mot mig. Det här yttrar sig nog bara rent sexuellt och när det gäller min del efter att hon är klar. Hon äcklas helt enkelt.
  • MaryM
    Anonym (Sommar) skrev 2019-07-17 09:23:24 följande:

    Nej..jag skulle inte säga att hon beter sig illa eller förnedrande mot mig. Det här yttrar sig nog bara rent sexuellt och när det gäller min del efter att hon är klar. Hon äcklas helt enkelt.


    OK. Hur som helst är det inte normalt och inte OK. Det är en sak om man av någon anledning inte vill ha sex. Det ska ingen tvinga en till.. Men att vilja ha sex där partnern tillfredsställer en och sen kicka ut partnern och kalla hen äcklig är verkligen inte normalt TS.

    Hon har problem. Du borde verkligen markera mot henne. Har hon varit med om övergrepp som gör att just den manliga orgasmen och sperma är något hon finner äckligt eller är hon bara en självisk bitch. Mitt tips är att 1. Inse att du inte ska behöva ha det så här och är det inte är normalt, 2. Prata med henne om det
    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Sommar) skrev 2019-07-17 09:23:24 följande:
    Nej..jag skulle inte säga att hon beter sig illa eller förnedrande mot mig. Det här yttrar sig nog bara rent sexuellt och när det gäller min del efter att hon är klar. Hon äcklas helt enkelt.
    Ehm, fast det där är ju inte ett normalt beteende TS. Hon har helt klart problem, på riktigt och det kommer inte sluta så länge du normaliserar och accepterar det.
Svar på tråden Är den manliga orgasmen och njutningen....ful?