• Kevin01

Några frågor till er tjejer

1 Hur gammal är du?? 

2. Vad är din naturliga hårfärg och har du den nu eller färgar du och liknande?? Har du långt eller kort hår? 

3) Hur lång är du och vad väger du och är du nöjd med din kropp, eller skulle du vilja ha något av den förändrad?? Har du komplex för något över din kropp?? 

4) Vad har du för bröststorlek och är du nöjd med dina bröst?? 

5) Brukar du raka dig där nere och i så fall hur rakar du? 

6) Tycker du att killarna ska raka sig därnere och i såfall hur mycket och hur ska dom raka sig? 

7) Är du helt heterosexuell eller bi / homosexuell?? 

8) Om du hittills ansett dig som helt hetero, har du någon 
    gång funderat eller fantiserat om att ha sex med en annan tjej ?? Har isåfall den tanken tänt dig? 

9) Tycker du om sexiga underkläder och brukar du använda sådana och i så fall vad är sexiga underkläder för dig? 

10)Föredrar du string eller vanliga trosor, Matrial ,färg? 

11) Har du en sexfantasi som du skulle vilja få uppfylld och i så fall vad är den? 

12) Vad tycker du om porr och brukar du eller har tittat på porr någon gång? 

14) Hur ofta onanerar du och hur gammal var du när du började med det?? 

15) Har du någon gång provat på en dildo och i såfall var det på dig själv eller i samband med sex med en kille eller tjej?? 

16) Hur många har du haft sex med då? 

17) Har du någon gång haft mer än en sexpartner på samma gång, typ trekant eller gruppsex och i så fall var det med bara killar eller tjejer och en kille / flera killar?? 

18) Har du provat analsex och i så fall gillar eller gillar inte? 

19) Gillar eller gillar inte att ge oralsex? 

20) Hur länge brukar du suga? 

21) Spottar eller sväljer du? 

22) Har du onanerat utomhus någon gång? 

23) Har du någonsin blivit ertappad med onani? hur gick det till? 

24) Har du någonsin ertappat någon? 

Tack för att du tog dig tid.

MVH

Kevin
  • Svar på tråden Några frågor till er tjejer
  • BigCC
    1 Hur gammal är du?? 

31

2. Vad är din naturliga hårfärg och har du den nu eller färgar du och liknande?? Har du långt eller kort hår? 

Brunt till brösten

3) Hur lång är du och vad väger du och är du nöjd med din kropp, eller skulle du vilja ha något av den förändrad?? Har du komplex för något över din kropp?? 

170, 71 kg, Ja tycker jag väger lite för mycket. Har lite för mkt lovehandles och mina bröst hänger.

70F, storleken tycker jag är helt ok, lite svårt att hitta snygga har ibland men problemet är att de hänger. Så fastare bröst hade varit bättre. 

Renrakad

6) Tycker du att killarna ska raka sig därnere och i såfall hur mycket och hur ska dom raka sig? 

Trimma upptill och raka pungen. 

Hetro

gång funderat eller fantiserat om att ha sex med en annan tjej ?? Har isåfall den tanken tänt dig? 

Ja, har fantiserat och det tände mig. 

9) Tycker du om sexiga underkläder och brukar du använda sådana och i så fall vad är sexiga underkläder för dig? 

Älskar sexiga underkläder. Gärna mörka färger, stayups, bodys mm 

String. I vardagen neutrala bomull. I sängen spelar inte materialet roll. Det ska se snyggt ut. 

11) Har du en sexfantasi som du skulle vilja få uppfylld och i så fall vad är den? 

Lite "våldsammare" sex. 

Kollar lite då och då

Olika. I perioder några gånger om dagen och ibland går det lång tid 
    emellan.

15) Har du någon gång provat på en dildo och i såfall var det på dig själv eller i samband med sex med en kille eller tjej?? 

Sjävklart. Använder det med min partner med. 

60-70 pers.

17) Har du någon gång haft mer än en sexpartner på samma gång, typ trekant eller gruppsex och i så fall var det med bara killar eller tjejer och en kille / flera killar?? 

Har testat både med extra kille och tjej. Samt gangbang med flera killar. 

Tycker det är helt ok.

Gillar

Tills han kommer eller som förspel beroende på situation

sväljer

ja

Inte vad jag kan komma på 

Ja, det blev pinsamt. 

• Grossglanz
    Anonym (Undrar) skrev 2019-07-17 11:53:38 följande:

1 Hur gammal är du?? 342. Vad är din naturliga hårfärg och har du den nu eller färgar du och liknande?? Har du långt eller kort hår? Medellångt, ljust3) Hur lång är du och vad väger du och är du nöjd med din kropp, eller skulle du vilja ha något av den förändrad?? Har du komplex för något över din kropp?? 180, 95 kg. Skulle vara skönt att vara smalare, men jag har lärt mig trivas och vara nöjd som jag är.4) Vad har du för bröststorlek och är du nöjd med dina bröst?? 80 F. Nöjd5) Brukar du raka dig där nere och i så fall hur rakar du? Nej6) Tycker du att killarna ska raka sig därnere och i såfall hur mycket och hur ska dom raka sig? Nej7) Är du helt heterosexuell eller bi / homosexuell?? Hetero8) Om du hittills ansett dig som helt hetero, har du någon gång funderat eller fantiserat om att ha sex med en annan tjej ?? Har isåfall den tanken tänt dig? Fantiserat, men inget som tänder mig9) Tycker du om sexiga underkläder och brukar du använda sådana och i så fall vad är sexiga underkläder för dig? Svarta är lite mera spännande. Strumpor i stället för strumpbyxor, om det räknas hit.10)Föredrar du string eller vanliga trosor, Matrial ,färg? Vanliga11) Har du en sexfantasi som du skulle vilja få uppfylld och i så fall vad är den? Att ha sex överhuvudtaget...12) Vad tycker du om porr och brukar du eller har tittat på porr någon gång? Väldigt begränsat14) Hur ofta onanerar du och hur gammal var du när du började med det?? Inte alls just nu. Har gjort det varje vecka tidigare. Första gången när jag var 17 kanske, första orgasmen vid 23.15) Har du någon gång provat på en dildo och i såfall var det på dig själv eller i samband med sex med en kille eller tjej?? Nej16) Hur många har du haft sex med då? Ingen17) Har du någon gång haft mer än en sexpartner på samma gång, typ trekant eller gruppsex och i så fall var det med bara killar eller tjejer och en kille / flera killar?? Nej18) Har du provat analsex och i så fall gillar eller gillar inte? Nej19) Gillar eller gillar inte att ge oralsex? Inte prövat. Känner mig rädd för det, men samtidigt spännande.20) Hur länge brukar du suga? -21) Spottar eller sväljer du? -22) Har du onanerat utomhus någon gång? Nej23) Har du någonsin blivit ertappad med onani? hur gick det till? Nej24) Har du någonsin ertappat någon? Nej

Är du 34 &oskuld? Självalt?
  • Anonym (Gravid35)

Tänkte först inte svara men sen blev jag lite kåt av detta... :)

1 Hur gammal är du??

35

Mörkblond. Har färgat sen jag var 14, nu ljustblond, svart och lite röd ombre i topparna. Längd mellan axlarna och brösten.

169 96 (gravid nu). Är ganska nöjd men lite skulle jag vilja minska i vikt. Gillar inte dubbelhakan!

För tillfället 95 C. Skulle gärna ha rundare bröst och mindre omfång/ryggfett :P

Ja. Klipper eller trimmar till någon mm.

Nej, jag älskar mycket hår på män!

Hetero tror jag...

8) Om du hittills ansett dig som helt hetero, har du någon gång funderat eller fantiserat om att ha sex med en annan tjej ?? Har isåfall den tanken tänt dig?

Har fantiserat och blivit tänd. Men beror helt på tjejen... Kanske med rätt person skulle det funka IRL?

Ja älskar dem! Brukar inte använda så ofta. Sexiga underkläder för mig är allt som ser sexigt ut, kan variera från spets/siden/silke/nylon till mer porriga grejer som latex el fisknät med kroppsöppningar... X) Strumpebands hållare el stayups och korsetter är härliga!

Nja, varierar beroende på humöret... Oftare vanliga, I varierande färger, oftast bomullshipsters el sloggy.

Ja, fantiserar ofta om att vara undergiven med två män, en i halsen /munnen och andra i röven... Vet inte om jag vågar/kan testa IRL?

Japp, har varit lite porrberoende under åren. Började titta redan som 11-åring. Försöker hålla det på en hälsosam nivå.

2-5 ggr/veckan som oftast. Ibland längre paus, beroende på livet i övrigt. Började som 11-12-åring, vid 13-14 med "tillbehör" (annat än fingrarna).

Japp, på mig själv och på en annan kille.

17 st.

En gång en trekant med en kille och en tjej, men kändes fel att röra just den tjejen så vi fokuserade mest på killen tillsammans.

Provat är fel ord, blev typ våldtagen där som 17 åring. Har sen dess utforskat mer vid onani och även med olika män. Gillar ibland men oftare bara buttplug. Min nuvarande man gillar inte direkt analsex. Jag vill ofta ha det mer då jag inte kan få det och tvärtom, är komplicerat!

Gillar men bara är jag är kåt, inte varje gång!

Om jag är ordentligt kåt så älskar jag att bli deepthroatad och munknullad en bra stund, men oftast bara tills vi fortsätter med vaginalt sex, några minuter typ. Suger jag länge så får jag ont i käkarna, om det tex. tar länge för honom att komma och jag vill ge honom det. Händer inte så ofta nuförtiden.

Sväljer alltid.

Ja.

Många gånger som någon kommit men jag gömt mig under nåt täcke. Tror ingen märkt?

Ja min ex. Han blev sur... :(

• Anonym (Undrar)
    Grossglanz skrev 2019-08-19 03:33:10 följande:
    Är du 34 &oskuld? Självalt?
    Det är en definitionsfråga. Jag har inte hittat någon man. Men jag vill vänta med sex tills jag är gift, så det är förstås ett val som har gjort det svårare.
  • Anonym (J)
    Hakar också på :)

1 Hur gammal är du??  - 22 år

2. Vad är din naturliga hårfärg och har du den nu eller färgar du och liknande?? Har du långt eller kort hår? - Min naturliga hårfärg är ljusblond men nu färgar jag botten ljusbrun och har ljusbruna slingor med blonda längder och toppar. Håret är långt, till naveln. 

3) Hur lång är du och vad väger du och är du nöjd med din kropp, eller skulle du vilja ha något av den förändrad?? Har du komplex för något över din kropp?? - 165 cm, 52 kg. Jag är smal men inte nöjd med min kropp, har väl alltid varit lite kräsen när det gäller den. Har inga komplex men skulle vilja ha lite större rumpa.

4) Vad har du för bröststorlek och är du nöjd med dina bröst?? - 70B, jag är nöjd.  

5) Brukar du raka dig där nere och i så fall hur rakar du? - Ja, helrakat. 

6) Tycker du att killarna ska raka sig därnere och i såfall hur mycket och hur ska dom raka sig? - Gillar inte helrakat på en kille, han får gärna ha en veckas längd stubb - med andra ord ansat. Pungen får han gärna raka. 

7) Är du helt heterosexuell eller bi / homosexuell?? - Hetero

gång funderat eller fantiserat om att ha sex med en annan tjej ?? Har isåfall den tanken tänt dig? - Ja och ja.

9) Tycker du om sexiga underkläder och brukar du använda sådana och i så fall vad är sexiga underkläder för dig? - Det beror på, gillar inte när det blir too much. Gillar spets, gärna string, tillsammans med en matchande bh. 

10)Föredrar du string eller vanliga trosor, Matrial ,färg? - Halvstring eller string (inte g-string), föredrar nog brazilian. Gillar spets men också bomull. Använder bara färger som ljusrosa, nude/beige, svart och vit. 

11) Har du en sexfantasi som du skulle vilja få uppfylld och i så fall vad är den? - Jag hade sexfantasier om att ha en trekant samt att bli knullad av en dominant kille med stor kuk, har uppfyllt bägge. 

12) Vad tycker du om porr och brukar du eller har tittat på porr någon gång? - Blir kåt av porr, kollar och onanerar till porr ett par gånger i veckan. 

14) Hur ofta onanerar du och hur gammal var du när du började med det?? - Ett par gånger i veckan, 3-4 kanske. Började utforska mig själv när jag var runt 7-8 år.  

15) Har du någon gång provat på en dildo och i såfall var det på dig själv eller i samband med sex med en kille eller tjej?? - Har provat själv men har provat vibrator och buttplugg med pojkvännen. 

16) Hur många har du haft sex med då? - Runt 40 st, förlorade oskulden när jag var 12 så har hunnit med en del. Fast förhållande sedan 2 år tillbaka.

17) Har du någon gång haft mer än en sexpartner på samma gång, typ trekant eller gruppsex och i så fall var det med bara killar eller tjejer och en kille / flera killar?? - Jag har haft både trekant och fyrkant. 2 killar, och 2 killar + en till tjej. Jag och tjejen gjorde dock ingenting på varandra. 

18) Har du provat analsex och i så fall gillar eller gillar inte? - Gillar.

19) Gillar eller gillar inte att ge oralsex? - Gillar.

20) Hur länge brukar du suga? - 10-15 min kanske, det varierar. Vill inte att killen ska komma under oralsex utan vill att han hinner knulla mig också. 

21) Spottar eller sväljer du? - Sväljer.

22) Har du onanerat utomhus någon gång? - Nej men har knullat utomhus. 

23) Har du någonsin blivit ertappad med onani? hur gick det till? - Ja, min storebror och mamma har kommit in vid två tillfällen. Tror inte de märkte någonting. 

24) Har du någonsin ertappat någon? - Nej. 
  • Kevin01

Tusen tack alla som svarat.
    Stort av er hoppas fler hakar på :) .

mvh

Kevin

• Glimros
    1 Hur gammal är du?? 

28

Mörkbrunt, min naturliga. Långt, mitten på ryggen ungefär.

165cm, 72kg. Nöjd just nu :)

75DD, väldigt nöjd :)

Helrakat.

Gärna lite ansat iallafall.

Hetero.

Ja, det har jag. Har provat, inget för mig..

Ja, ibland så. Typ höfthållare och strumpbyxor med en snygg bh och trosor till. 

String. Bomull till vardags. Gillar vitt och svart.

Sex med en polis!

Händer nån gång ibland.

Nån gång i månaden kanske. Ingen aning.

Ja, både själv och med partner.

ca 20 st.

Ja, provat trekant med både extra kille och tjej :)

Ja. Gillar det ibland, vid rätt tillfälle.

Gillar!

Tills killen kommer eller tills han vill göra något annat.

Sväljer.

Nej.

Nej.

Nej.
  • Anonym (EN)

1 Hur gammal är du?

# 43 år

2. Vad är din naturliga hårfärg och har du den nu eller färgar du och liknande? Har du långt eller kort hår?

# har rött hår, råttfärgat naturligt. Längd strax nedanför axlarna.

3) Hur lång är du och vad väger du och är du nöjd med din kropp, eller skulle du vilja ha något av den förändrad? Har du komplex för något över din kropp?

# 172 cm, runt 73 kg. Nöjd, tränar en hel del

4) Vad har du för bröststorlek och är du nöjd med dina bröst?

# 80F, väldigt nöjd

# har rakat sedan jag fick hår i puberteten. Rakar slätt fast sparar en liten tuss/trekant på venusberget.

# vill ha trimmat iaf, riktigt kort eller rakat

7) Är du helt heterosexuell eller bi / homosexuell?

# hetero/bi

8) Om du hittills ansett dig som helt hetero, har du någon gång funderat eller fantiserat om att ha sex med en annan tjej ?? Har isåfall den tanken tänt dig?

# har haft sex med annan tjej. Det är hett, vill dock ha kuk också, inte enbart tjejsex.

# använder sällan, tycker det oftast är rätt tacky.

# spetshipster

# sex med flera andra/gå på swingersklubb

# gillar porr ibland, tittar då och då

14) Hur ofta onanerar du och hur gammal var du när du började med det?

# olika, ibland flera ggr/dag, ibland någon gg/vecka. Var nog runt 11-12 typ.

15) Har du någon gång provat på en dildo och i såfall var det på dig själv eller i samband med sex med en kille eller tjej?

# har massor av olika dildos mm

# 35+

17) Har du någon gång haft mer än en sexpartner på samma gång, typ trekant eller gruppsex och i så fall var det med bara killar eller tjejer och en kille / flera killar?

# nix, skulle gärna vilja

# älskar analsex, så skönt. Får sjuka orgasmer av det.

# gillar, gillar munknull etc, deepthrouth.

# suger ofta som del av sex, tar inte tid.

# sväljer

# ja

# nej

# nej

• Anonym (Swing for fun)

1 Hur gammal är du??

54

Naturligt mörkblond

Färgat till tulpansvart

Rätt kort page.

168cm

Väger mig aldrig men kvinnliga former.

Har för länge sedan slutat med komplex och andra sätt att förminska mig själv.

C kupor och är helt nöjd.

Helrakad eller liten tofs.

Vid BDSM kräver jag helrakat vid vanlig sex så antingen helrakat eller mycket välansat.

Bisexuell

Älskar sexiga underkläder och det varierar vad jag tycker är snyggt för tillfället men i princip alltid svart.

Aldrig string.

Ser till att uppfylla de flesta av mina fantasier när det kommer till vanlig sex men har en del grymma sadistiska grejer jag vill testa men som är väl farliga och som förmodligen skulle ge mina bottoms bestående men. Det jag nu fantiserar om och som förmodligen kommer att testas rätt snart är att kombinera skendränkning och g-punktsmassage på en tjej. Att skendränka och att fista eller ge g-punktsmassage har testats tidigare men aldrig samtidigt men det borde kunna ge både mig och en villig bottom en härlig kick.

Tittar en hel del på porr men aldrig amatörporr, vill ha snygga miljöer och välproducerat av typ Marc Dorcel. Amatörer ser jag hellre IRL på klubbar och fester.

Väldigt varierande. Vissa perioder fem, sex gånger per dag och ibland kan det gå veckor mellan gångerna. Började att pilla och och torrjucka som väldigt liten och att rulla ärta till orgasm gjorde jag nog innan jag fyllt 10.

Är en viktig del av sexlivet både på egen hand och tillsammans med andra.

Vet inte men en bra bit över 200.

Ja som mest 24 killar på en kväll. Har haft ormgropar av mixad karaktär och enbart med tjejer samt halvstora gangbang.

Har testat och det är absolut inte min grej.

Gillar är fel ord. Jag gillar att se andra njuta men gillar det inte för egen del.

Tills jag tröttnat.

Beror på vems sperma det är.

Ja.

Ja när jag var yngre. Nu gör jag det rätt ofta i grupp men helt öppet på kurser och andra tillställningar där man bejakar kvinnlig sexuallitet och kvinnlig orgasm.

Ja.

• Anonym (BBW)

1 Hur gammal är du?? 56

2. Vad är din naturliga hårfärg och har du den nu eller färgar du och liknande?? Har du långt eller kort hår? Sandre färgad men bleker och färgar om vart annat.

3) Hur lång är du och vad väger du och är du nöjd med din kropp, eller skulle du vilja ha något av den förändrad?? Har du komplex för något över din kropp?? 165cm ca 100kg

Tidigare var det jobbigt men nu är jag tillfreds.

4) Vad har du för bröststorlek och är du nöjd med dina bröst?? Stora

5) Brukar du raka dig där nere och i så fall hur rakar du? Rakar eller vaxar.

6) Tycker du att killarna ska raka sig därnere och i såfall hur mycket och hur ska dom raka sig? Renrakat är trevligt.

7) Är du helt heterosexuell eller bi / homosexuell?? Hetero men lite partybi

Har kyst och smekt andra kvinnor på klubbar men inte gått hela vägen men med rätt kvinna vid rätt tillfälle så kan det nog hända en hel del skoj.

9) Tycker du om sexiga underkläder och brukar du använda sådana och i så fall vad är sexiga underkläder för dig? Korsetter, nätstrumpor och liknande är trevlig. All black är min stil.

10)Föredrar du string eller vanliga trosor, Matrial ,färg? Vanliga.

11) Har du en sexfantasi som du skulle vilja få uppfylld och i så fall vad är den? Vill testa ett gangbang och att stå vid korset med en kille som kan hantera en flogger eller två skulle vara häftigt

Har testat att bli floggad men jag talar om någon som kan hantera redskapet inte bara vifta lite på måfå.

12) Vad tycker du om porr och brukar du eller har tittat på porr någon gång? Tittat en del. Just nu är det rätt mycket spermastudio.

14) Hur ofta onanerar du och hur gammal var du när du började med det?? Varierar. Började tidigt

15) Har du någon gång provat på en dildo och i såfall var det på dig själv eller i samband med sex med en kille eller tjej?? Ja under många år var olika dildos mitt sexliv och nu är dom lite trevlig krydda.

16) Hur många har du haft sex med då? Gissar på 75 - 100

17) Har du någon gång haft mer än en sexpartner på samma gång, typ trekant eller gruppsex och i så fall var det med bara killar eller tjejer och en kille / flera killar?? Ja tre killar samtidigt och fyra älskare inbokade samma dag har jag haft

18) Har du provat analsex och i så fall gillar eller gillar inte? Har testat men gillar det inte direkt. Dubbelmacka var dock helt ok. Inte för analsexet men för känslan att bli tagen av två samtidigt.

Inte direkt men gillar sperma och att få killar att spruta.

20) Hur länge brukar du suga? Till det går för killen/killarna

21) Spottar eller sväljer du? Bäst är om killen sprutar på mina bröst men att låta det rinna ur munnen är ok men sväljer inte.

22) Har du onanerat utomhus någon gång? Ja

23) Har du någonsin blivit ertappad med onani? hur gick det till? Ja. Mamma öppnade dörren utan att knacka först. Det gjorde hon aldrig om.

24) Har du någonsin ertappat någon? Ja.

Svar på tråden Några frågor till er tjejer