Hedblomster skrev 2020-02-22 08:49:48 följande:
Ja just ja, nu minns jag! Det är väl lite speciellt kanske att återföra till en transplanterad livmoder? Skönt att de verkligen verkar tänka på detaljer med placering osv nu!
Jag vill också gärna förändra något mellan försöken men min klinik är mer att fortsätta som vanligt bara. Men denna gång prövar jag stimulerad cykel för jag har bara gjort naturliga innan, så vi gör tvärtom där då :) Jag mår som tur är inte dåligt av hormonerna heller, tycker tex att jag är mycket mindre hungrig sen jag började med östrogen haha. Trombyl tar jag också men skulle gärna testa prednisolon men min klinik skriver inte ut det.
Vi kommer heller inte ge upp att få barn, det finns inte på kartan! Däremot kanske vi ger upp mina ägg eller så, jag har inga besvär alls med att gå till äggdonation. Om detta inte funkar eller vårt sista embryo blir det väl dock ett till försök med sprutor här hemma och då vill jag byta protokoll på något vis. Har kört exakt samma två gånger.
Igår på ruvardag 1 tänkte jag att denna gången borde det väl gå! Men idag på ruvardag 2 tvivlar jag igen, haha. Så lång väntan kvar. Hoppas så mycket för oss båda och jag vill också må illa!!!
Hur går det för dig?
Rd5 idag. Ena sekunden tänker jag också att denna gång är då det blir plus på stickan. Tycker allt liiite annorlunda denhär gången. Har molvärk som kommer och går, men inga känningar i brösten, vitaktiga flytningar, men igår em var de inte längre vitaktiga för att sedan vara det nu på morgonen igen. I morse när jag vaknade tyckte jag att det kändes tomt och att alla symptom var borta. Men när jag kom upp och började röra lite på mig kom de tillbaka. Men allt är nog bara inbillning alltihopa, känns som att hjärnspökena verkligen kan projicera det mesta i kroppen. Vet inte om vi ska tjuvtesta något eller inte, kan inte bestämma mig.