• mimiii

BIM september 2019

Jag tänkte starta en tråd för BIM september!

BIM SEPTEMBER 2019

5e: mimiii

• Svar på tråden BIM september 2019
  • Majja92

Blev så fruktansvärt nojig, hade köpt några testa tidigt från testlagret, Tento. Testade imorse och det va negativt??? Efter mina positiva CB så tänkte jag bara jahopp, kemiskt missfall igen..

Sparade urinen i en kopp, sprang till apoteket och köpte CB...

Till min stora lycka fanns där ett streck, tydligare än igår <3 nu är det TEST PAUS, nu ska jag njuta av att jag är gravid här och nu och sen bara be att ingenting händer på vägen :)

• IA88

Grattis! Vilken lättnad att det bara var de andra testen det var fel på. Tycker du gör helt rätt i att bara njuta av detta nu :)

Majja92 skrev 2019-09-11 08:50:00 följande:

Blev så fruktansvärt nojig, hade köpt några testa tidigt från testlagret, Tento. Testade imorse och det va negativt??? Efter mina positiva CB så tänkte jag bara jahopp, kemiskt missfall igen..

Sparade urinen i en kopp, sprang till apoteket och köpte CB...

Till min stora lycka fanns där ett streck, tydligare än igår <3 nu är det TEST PAUS, nu ska jag njuta av att jag är gravid här och nu och sen bara be att ingenting händer på vägen :)

• Majja92
    Tingeliiiing skrev 2019-09-11 07:20:22 följande:

Morgonens test, nu ser man inte i syne väl i alla fall!?!...

Men wow, super fina plus!!! Grattis <333
  • Majja92
    IA88 skrev 2019-09-11 09:02:34 följande:

Grattis! Vilken lättnad att det bara var de andra testen det var fel på. Tycker du gör helt rätt i att bara njuta av detta nu :)

Jag har alltid fått tydligare och tidigare utslag på CB, jätte märkligt! Nu ska här njutas :))))
  • Förstabarnet123

BIM +1, ingen mens än. Inte testat nått sen äl+9 (i lördags för 4 dgr sen) och då var det neg.

Avvaktar minst till imorrn eller fredag men tror mest på att tanten kommer under dagen. Noll symtom idag.

• Snarttrettiochtrevar89

Coolt! Jag är i EXAKT samma sits. BIM +1 och testade negativt typ äl +9. Jag känner heller ingenting..

Förstabarnet123 skrev 2019-09-11 09:44:41 följande:

BIM +1, ingen mens än. Inte testat nått sen äl+9 (i lördags för 4 dgr sen) och då var det neg.

Avvaktar minst till imorrn eller fredag men tror mest på att tanten kommer under dagen. Noll symtom idag.

• Laloppan

Bim - 1 idag, tempen ligger under 37 så antar att mensen är på ingång. Ligger oftast över 37 efter äl för att sedan sjunka vid mens.

Båda tidigare graviditeter har (dock bara en som resulterade i barn) låg tempen stadigt på 37.1-37.2.

Så hoppet är väl ute nu =( Tur jag höll mig från att ta tidigt test iaf haha!

• Laloppan
    Snarttrettiochtrevar89 skrev 2019-09-11 10:15:38 följande:

Coolt! Jag är i EXAKT samma sits. BIM +1 och testade negativt typ äl +9. Jag känner heller ingenting..

När tänker du testa? =)
  • JeSuisMoi
    Nextchapter skrev 2019-09-10 17:40:59 följande:

Åh, jag håller tummarna för att kroppen bara lurar dig och att du är gravid. <3

Tack <3 Nu får vi vänta till lördag och hoppas att mensen INTE dyker upp!! 
Svar på tråden BIM september 2019