• mimiii

BIM september 2019

Jag tänkte starta en tråd för BIM september!

BIM SEPTEMBER 2019

5e: mimiii

• Svar på tråden BIM september 2019
  • Lillen 84
    Millemupp skrev 2019-09-12 09:02:28 följande:

Early-test från Babyplan, nån som har erfarenheter av dessa? Köpte dessa för första gången och 2-3 gånger har vätskan/färgen stannat i nedersta uppsamlingsdelen..

Är troligtvis på BIM-4, ÄL+9 idag

Igår trodde jag att det var samma visa igen med testfel, efter typ 2-3 minuter gick jag därifrån. 20-25 min senare såg jag ett svagt positivt.. när man inte ska utläsa nåt efter 5 min.

Tog ett nytt på kvällen då så klart men tyckte mig inte se nåt mer än en svag skugga

Imorse var det dags igen att testa. Vad tror ni händer!? Efter att jag hunnit slänga kisset inser jag att testet inte fungerar och vätskan inte når fram till kontrollstrecket... gaaaah!

Nedersta testet var det första igår, översta testet det jag tog på kvällen:

Jag Skulle nog ha is i magen och vänta ett par dagar.
  • Millemupp
    Lillen 84 skrev 2019-09-12 09:15:11 följande:

Jag Skulle nog ha is i magen och vänta ett par dagar.

Tycker det mest är märkligt att så många test inte ens kom upp till kontrollstrecket. Har aldrig använt babyplan tidigare.
  • Lillen 84
    Millemupp skrev 2019-09-12 10:12:43 följande:

Tycker det mest är märkligt att så många test inte ens kom upp till kontrollstrecket. Har aldrig använt babyplan tidigare.

Möjligt. Tänkte mest på att de är tidigt. Men testa annat märke kanske.
  • Millemupp
    Lillen 84 skrev 2019-09-12 10:27:19 följande:

Möjligt. Tänkte mest på att de är tidigt. Men testa annat märke kanske.

Jo det är så klart tidigt, men detta blir sista barnet så då vill jag njuta av allt vad det innebär med testande och analyserande...
  • Lillen 84
    Millemupp skrev 2019-09-12 10:33:02 följande:

Jo det är så klart tidigt, men detta blir sista barnet så då vill jag njuta av allt vad det innebär med testande och analyserande...

Jag förstår. Jag har bim på lör men min hjärna har blivit så att ja inte vågar testa ist.
  • Millemupp
    Lillen 84 skrev 2019-09-12 10:37:27 följande:

Jag förstår. Jag har bim på lör men min hjärna har blivit så att ja inte vågar testa ist.

Usch ja den där rädslan för negativt resultat. Det är ju på många sätt bättre att inte testa tidigt då svaga skuggor kan vara kemiskt missfall och lura ens förhoppningar.

Skickar en liten STYRKEKRAM. Må plusset vara på vår sida denna månad.
  • Lillen 84
    Millemupp skrev 2019-09-12 10:54:19 följande:

Usch ja den där rädslan för negativt resultat. Det är ju på många sätt bättre att inte testa tidigt då svaga skuggor kan vara kemiskt missfall och lura ens förhoppningar.

Skickar en liten STYRKEKRAM. Må plusset vara på vår sida denna månad.

Tack detsamma .
  • someone33

Hoppar in här! Har ÄL IDAG! :D Så nu börjar väntan på bim 27 september! Vi har försökt med syskon i några månader och fick tidigt missfall förra månaden. Hoppas på detta nu!

• Corros
    someone33 skrev 2019-09-12 11:11:45 följande:

Hoppar in här! Har ÄL IDAG! :D Så nu börjar väntan på bim 27 september! Vi har försökt med syskon i några månader och fick tidigt missfall förra månaden. Hoppas på detta nu!

Samma här :) Lycka till!
  • Lillinde

Hej! Jag har aldrig varit gravid innan, aldrig sett nåt på nån sticka när jag testat tidigare. En del pratar ju spökstreck och sånt men detta måste väl ändå vara positivt. Hade ägglossning 31 aug (känner den tydligt) och får alltid mens 15 dagar efter ägglossningssmärtan, vilket då skulle bli på söndag 15/9. Så är på ÄL +12 och så här ser det ut. Den ena är CB testa tidigt från imorse och den andra vanlig rfsu ett par timmar senare.

Svar på tråden BIM september 2019