• mimiii

BIM september 2019

Jag tänkte starta en tråd för BIM september!

BIM SEPTEMBER 2019

5e: mimiii

• Svar på tråden BIM september 2019
  • Lillen 84
    Lolana skrev 2019-09-11 15:31:54 följande:

Testade under eftermiddagen idag bim om 3 dagar. Man kanske är gravid ? Aldrig haft nån linje förut, men ser något.

Ja helt klart.
  • Bettan84

[quote=79894049][quote-nick]Laloppan skrev 2019-09-11 15:32:37 följande:[/quote-nick]Precis som misstänkt, mensen kom nu...Lycka till ni andra![/

Ahhh surt!! Lycka till nästa månad <3

• Bettan84

Jag har syndat !Tog en CB early idag det visade tokblankt :D precis som jag trodde ! Att man aldrig lär sig med de här tidiga testerna alltså haha

ÄL +10 Bim-5 idag .

Det känns såååå hopplöst ahhh

• Laloppan
    Bettan84 skrev 2019-09-11 15:47:33 följande:

[quote=79894049][quote-nick]Laloppan skrev 2019-09-11 15:32:37 följande:[/quote-nick]Precis som misstänkt, mensen kom nu...Lycka till ni andra![/

Ahhh surt!! Lycka till nästa månad <3

Tack! Alltså sån besvikelse, även om jag var inställd på det iom tempen. Hoppet är ju det sista som lämnar, och det gjorde det ju nu.
  • Bettan84
    Laloppan skrev 2019-09-11 15:55:25 följande:

Tack! Alltså sån besvikelse, även om jag var inställd på det iom tempen. Hoppet är ju det sista som lämnar, och det gjorde det ju nu.

Jag kan verkligen förstå . Det är det jag väntar på just nu - varje gång jag går på toaletten så blir jag arg när jag ska torka mig - jag intalar mig själv att nu jäklar kommer det !

Det kommer att ske tro mig , håller tummar och tår för dig och alla andra här som väntar på det efterlängtade +!
  • Laloppan
    Bettan84 skrev 2019-09-11 16:13:58 följande:

Jag kan verkligen förstå . Det är det jag väntar på just nu - varje gång jag går på toaletten så blir jag arg när jag ska torka mig - jag intalar mig själv att nu jäklar kommer det !

Det kommer att ske tro mig , håller tummar och tår för dig och alla andra här som väntar på det efterlängtade +!

Ja, jag kände att det var nått så sprang på toa, inget i trosorna men när jag torkade mig kom det massor av rosa flytningar, fick torka typ 4 gånger =( Sån jävla besvikelse och kände bara "jaha det var det".

Så nu är det bara att vänta in blodforsen också.
  • Snarttrettiochtrevar89

Du har aldrig varit värd det där vinet så mycket som ikväll! Håller kvar en lite tumme till nästa månad.

Förstabarnet123 skrev 2019-09-11 14:37:49 följande:

Du kan släppa tumhållningen, testade negativt nyss :/ Då blir det vin ikväll och nya tag!

• Förstabarnet123
    Snarttrettiochtrevar89 skrev 2019-09-11 17:57:20 följande:

Du har aldrig varit värd det där vinet så mycket som ikväll! Håller kvar en lite tumme till nästa månad.

<3 Åh tack! Det värmde! :)
  • Lylls

Nu kom min mens också..:/ Men men, jag har verkligen inte haft några symtom överhuvudtaget denna månad, inte ens ÄL känningar. Så jag är inte förvånad med andra ord.. :P Lycka till vidare alla och massa grattis till er som har plussat! <3

Svar på tråden BIM september 2019