BIM september 2019
Jag tänkte starta en tråd för BIM september!
BIM SEPTEMBER 2019
5e: mimiii
Jag tänkte starta en tråd för BIM september!
BIM SEPTEMBER 2019
5e: mimiii
Precis som misstänkt, mensen kom nu...Lycka till ni andra!
Testade under eftermiddagen idag bim om 3 dagar. Man kanske är gravid ? Aldrig haft nån linje förut, men ser något.
[quote=79894049][quote-nick]Laloppan skrev 2019-09-11 15:32:37 följande:[/quote-nick]Precis som misstänkt, mensen kom nu...Lycka till ni andra![/
Ahhh surt!! Lycka till nästa månad <3
Jag har syndat !Tog en CB early idag det visade tokblankt :D precis som jag trodde ! Att man aldrig lär sig med de här tidiga testerna alltså haha
ÄL +10 Bim-5 idag .
Det känns såååå hopplöst ahhh
[quote=79894049][quote-nick]Laloppan skrev 2019-09-11 15:32:37 följande:[/quote-nick]Precis som misstänkt, mensen kom nu...Lycka till ni andra![/
Ahhh surt!! Lycka till nästa månad <3
Tack! Alltså sån besvikelse, även om jag var inställd på det iom tempen. Hoppet är ju det sista som lämnar, och det gjorde det ju nu.
Jag kan verkligen förstå . Det är det jag väntar på just nu - varje gång jag går på toaletten så blir jag arg när jag ska torka mig - jag intalar mig själv att nu jäklar kommer det !
Det kommer att ske tro mig , håller tummar och tår för dig och alla andra här som väntar på det efterlängtade +!
Du har aldrig varit värd det där vinet så mycket som ikväll! Håller kvar en lite tumme till nästa månad.
Du kan släppa tumhållningen, testade negativt nyss :/ Då blir det vin ikväll och nya tag!
Du har aldrig varit värd det där vinet så mycket som ikväll! Håller kvar en lite tumme till nästa månad.
Nu kom min mens också..:/ Men men, jag har verkligen inte haft några symtom överhuvudtaget denna månad, inte ens ÄL känningar. Så jag är inte förvånad med andra ord.. :P Lycka till vidare alla och massa grattis till er som har plussat! <3