BIM september 2019
Jag tänkte starta en tråd för BIM september!
BIM SEPTEMBER 2019
5e: mimiii
Jag tänkte starta en tråd för BIM september!
BIM SEPTEMBER 2019
5e: mimiii
Nu ger jag mig väl också in lite mer aktivt då jag hade äl i helgen. Denna gång gick äl-testet (CB digital) direkt från rund ring till fast smiley. Är det vanligt att det blir så? Det blev iaf en något tidigare äl så bim borde nog bli 28/9 istället för 30/9. Nu är det "bara" att vänta och se. :)
[quote=79905968][quote-nick]Nicciz skrev 2019-09-16 18:55:00 följande:[/quote-nick]BIM idag och jag har plussat svagt sedan i fredags, men ändock streck på 5 av 6 tester (test-tokig). Hoppas pyret stannar! Lägger till mig efter rubriken gravida.
Blev gravid i juni förra året och fick avbryta graviditeten i v17. Sonen hade en missbildning och hade inte överlevt i magen. Därefter förlossning (avbruten graviditet) med komplikationer så jag fick krysta i tre dagar, utebliven ägglossning, fertilitetsutredning och nu äntligen det efterlängtade plusset. Vill bara tacka alla i dessa BIM trådar (många har varit med i många månader) för allt pepp. Lycka till och kramar till er starka kvinnor som går igenom allt detta
Grattis!!! Så fantastiskt :)
Förstår inte hur man ska kunna få tiden att gå fram till BIM, är typ det ända jag kan tänka på.. Känner tyvärr ingenting så tror väl inte direkt att jag kommer plussa denna nånad????
Förstår inte hur man ska kunna få tiden att gå fram till BIM, är typ det ända jag kan tänka på.. Känner tyvärr ingenting så tror väl inte direkt att jag kommer plussa denna nånad????
Förstår verkligen inte heller hur dagarna kan gå så långsamt nu i väntan på bim (har bim den 23/9, fick ägglossning nästan en vecka efter beräknat. Från början bim idag om det hade stämt). Har 0 symtom men det är ju en vecka till bim. Detta är dock vårat första försök så jag har inga höga förhoppningar att det har lyckats. Men klart man hoppas!
Håller tummarna för er alla!!
Hej alla ni fina!!
Hoppar in här då augusti mensen kom...
Bim den 24 sep. Har oregelbunden mens men de senaste månader har den vart regelbunden, TROR jag hade den 7-9 nån gång....
Har inte haft några syntomer alls ... men idag har jag haft under dagen stickningar... FY FAN VAD SMÄRTSAMMA ... flera tårar kom ???????????? tror min vänstra äggstock kommer att explodera när som helst ????
Har redan två barn på 8 år... dem föddes i v26 prematura vart dem. Minns att under denna grav, fick jag dock ont i svanskotan en vecka bim och nidblödning ...
Tänkte vänta till helgen för att testa .... vågar inte hoppas på något alls... samtidigt så vill en del av mig inte testa, rädsla kanske??!!??
Här är en till som känner noll symptom. Vet att man kan vara gravid trots att symptomen uteblir, men visst tappar man hoppet lite. :/
BIM om tre dagar ungefär. Har ett test hemma som jag ska spara till efter BIM. Om mensen kommer så ska vi ta ett uppehåll några månader. Vill inte föda under sommarsemestern. Dom har så dåligt med personal och risken är stor att man får åka till ett annat sjukhus och då får vi åka väldigt långt. Är rädd för att föda trots att allt gick bra med första barnet som föddes flera veckor för tidigt. Han skulle egentligen ha kommit under semestertiderna och jag var såå orolig hela graviditeten att jag inte skulle få föda där. Jag jobbar själv inom akutsjukvården och har fått se hur hårt personalen får anstränga sig för att vården ska gå runt.
Är jag ensam om att tänka så här?

Nu ger jag mig väl också in lite mer aktivt då jag hade äl i helgen. Denna gång gick äl-testet (CB digital) direkt från rund ring till fast smiley. Är det vanligt att det blir så? Det blev iaf en något tidigare äl så bim borde nog bli 28/9 istället för 30/9. Nu är det "bara" att vänta och se. :)
Här är en till som känner noll symptom. Vet att man kan vara gravid trots att symptomen uteblir, men visst tappar man hoppet lite. :/
BIM om tre dagar ungefär. Har ett test hemma som jag ska spara till efter BIM. Om mensen kommer så ska vi ta ett uppehåll några månader. Vill inte föda under sommarsemestern. Dom har så dåligt med personal och risken är stor att man får åka till ett annat sjukhus och då får vi åka väldigt långt. Är rädd för att föda trots att allt gick bra med första barnet som föddes flera veckor för tidigt. Han skulle egentligen ha kommit under semestertiderna och jag var såå orolig hela graviditeten att jag inte skulle få föda där. Jag jobbar själv inom akutsjukvården och har fått se hur hårt personalen får anstränga sig för att vården ska gå runt.
Är jag ensam om att tänka så här?