• mimiii

BIM september 2019

Jag tänkte starta en tråd för BIM september!

BIM SEPTEMBER 2019

5e: mimiii

• Svar på tråden BIM september 2019
  • Bettan84
    IA88 skrev 2019-09-15 09:27:42 följande:

Grattis alla ni som plussat! Här kom mensen nu, två dagar sen så jag hoppar vidare till oktober tråden och hoppas på mitt plus då istället. Ska testa bisolvon den här gången efter tips här inne :)

Lycka till ! Jag följer din resa med Bisse och håller tummarna <3
  • Nextchapter

Men åh grattis!!! :D

Lillen 84 skrev 2019-09-15 08:18:23 följande:

Stort plus idag på test. Så kissnödigheten va ett symtom.

• Millemupp
    hundenhubbe skrev 2019-09-14 21:08:55 följande:

Jag tycker det ser ut som ett solklart plus :D men förstår oron! Men du just ja! Min "mens " var ju också 2 dagar sen förra månaden och då beräkna den att jag har bim den 21 men menar du att jag kan ha den 19 då?? Tänkte börja testa på måndag :) är dock ganska säker då jag hade äl då jag får massa symtom på de.man kan ju haft otur att den var förskjuten denna månad. Men borde va på äl+9 på måndag så chansar! Har massa test! Så himla kul att de är så lika! Hoppas jag med får såna där fina streck p måndag och lycka till! En då kanske du också känner att de inte gör så mkt om de tar lite tid? Jag har blandade känslor från dag till dag! Haha!

P-Tracker räknar ut hur lång cykel du förväntas ha utefter de tre senaste månaderna. Om man då haft en försening kan det påverka uträkningen. Jag brukar t ex ha 28 dagar men p-Tracker fick det till 30 denna gång + att äl blev framflyttad. Kika i historiken!

Hihi bra att du bunkrat upp med test!! Själv älskar jag spänningen med det hela, att stå och kisa och kanske ana något. :) Ska hålla mina tummar för dig!

Nej det är ju blandade känslor hela tiden tycker jag. Man kan längta ihjäl sig ibland och ibland tycka att man är så nöjd med hur man har det...

Dessutom är det ju faktiskt väldigt lyxigt att på förhand veta att man KAN få barn, när man är förstagångare susar ju alla möjliga funderingar om infertilitet förbi (jag var ju helt övertygad om att jag inte kunde få barn innan - dröjde 7 månader med första)
  • IA88

Tack snälla! :)

Bettan84 skrev 2019-09-15 09:52:32 följande:

Lycka till ! Jag följer din resa med Bisse och håller tummarna <3

• Millemupp

Såhär blev RFSU-test i morse. Ska köpa hem några till så att jag kan se om det sker stegring. Äl +13 idag

• Gabriela11

Grattis!!

Millemupp skrev 2019-09-15 10:15:15 följande:

Såhär blev RFSU-test i morse. Ska köpa hem några till så att jag kan se om det sker stegring. Äl +13 idag

• hundenhubbe
    Millemupp skrev 2019-09-15 10:11:58 följande:

P-Tracker räknar ut hur lång cykel du förväntas ha utefter de tre senaste månaderna. Om man då haft en försening kan det påverka uträkningen. Jag brukar t ex ha 28 dagar men p-Tracker fick det till 30 denna gång + att äl blev framflyttad. Kika i historiken!

Hihi bra att du bunkrat upp med test!! Själv älskar jag spänningen med det hela, att stå och kisa och kanske ana något. :) Ska hålla mina tummar för dig!

Nej det är ju blandade känslor hela tiden tycker jag. Man kan längta ihjäl sig ibland och ibland tycka att man är så nöjd med hur man har det...

Dessutom är det ju faktiskt väldigt lyxigt att på förhand veta att man KAN få barn, när man är förstagångare susar ju alla möjliga funderingar om infertilitet förbi (jag var ju helt övertygad om att jag inte kunde få barn innan - dröjde 7 månader med första)

Har också p-tracker. Brukar ha 30 dagars cykel. Ska räkna! Ja jag gillar också spänningen, och då det är sista gången får man njuta! Tack :D blir det oktobertråden så blir det! Håller helt med dig. Vårat första var ett "misstag " som vart ett missfall sen bestämde vi oss för att försöka. Otroligt skönt att veta att man kan. Jobbigt med så länge. Jag har haft det oförskämt lätt faktiskt! Kanske tar längre tid denna gång bara för de!
  • Bettan84

Grattis =D
  • Pyret13

[quote=79901497][quote-nick]Bettan84 skrev 2019-09-14 19:53:41 följande:[/quote-nick]Det hade jag den här gången och det visade sig vara bra tecken :). Lycka till[/

Grattis!!!

• hundenhubbe

Åh vad kul för dig!! Blir en majbebis trots allt! Jag tror de är kört denna månad. Har enbart mensvärk och flytningar som symtom. Ingenting i brösten alls. Ska ta imorgon ändå Men enbart äl+9. Kanske håller mig till på tisdag!
Svar på tråden BIM september 2019