• mimiii

BIM september 2019

Jag tänkte starta en tråd för BIM september!

BIM SEPTEMBER 2019

5e: mimiii

• Svar på tråden BIM september 2019
  • Millemupp

Tack Gabriella11 och Bettan84!

Hundenhubbe: ja Jag ska ju räkna det som ett plus, men har både tänkt ta test för att se stegring och ta ett digitalt om en vecka, för att kunna se om det blir 1-2 v eller 2-3 v. Förra gången fick jag 1-2 när det borde ha blivit 2-3 och det gjorde mig fundersam.. så nu hoppas jag att jag kan se stegring!

Jag har aldrig haft några klassiska symtom heller, så det behöver ju inte betyda att loppet är kört. Men som sagt, annars får man ladda om till nästa månad. <3

• hundenhubbe
    Millemupp skrev 2019-09-15 13:31:49 följande:

Tack Gabriella11 och Bettan84!

Hundenhubbe: ja Jag ska ju räkna det som ett plus, men har både tänkt ta test för att se stegring och ta ett digitalt om en vecka, för att kunna se om det blir 1-2 v eller 2-3 v. Förra gången fick jag 1-2 när det borde ha blivit 2-3 och det gjorde mig fundersam.. så nu hoppas jag att jag kan se stegring!

Jag har aldrig haft några klassiska symtom heller, så det behöver ju inte betyda att loppet är kört. Men som sagt, annars får man ladda om till nästa månad. <3

Så roligt för dig! Hoppas på en fin stegring :D ja då blir det så. Gör som sagt inte så mkt!! Går upp imorgon o h kissar på en sticka och ser om jag ser något alls xD
  • Enniie

BIM SEPTEMBER (hoppar in här jag med)

1/9: AnneP

3/9: Idas123

5/9:

6/9: Michibell, Tessi1, Obalem

7/9: Nicole22, JossanA, Tjoppa12

8/9: Lylls, 10oktober, TisslaM

9/9: Honungsvatten, Tidiih, Nowoli, Renesme

10/9: Förstabarnet123, boshab, snarttrettiochtrevar89, AnnaAgaton, BDN

11/9: ketchup88, Adlitam

13/9: Cachy, Bellis92

14/9: cilia81, Nextchapter, Annali85, JeSuisMoi, Lolana

16/9: lindamjonsson, Nicciz, Bettan84, HildaK

18/9: Amanda12

19/9: GrönTröja, Millemupp

20/9: FELT

21/9: mea08, hundenhubbe, solhatten

22/9 EllaLo, FruA2019, Ssandra, awi, Rayray88

23/9: SamiraBudva

24/9: Mathilda999, Tr0ust, Smurfen88, joss1234, Pyret13, Mamma2014

25/9: pappersdocka, PelloBello, yasmir, Planerar2020, Soul12, soltroll, Gevalia55

27/9: Irriterad, Myrkrypet, Lyra78, Sanavd, mia386, Corros, Enniie

28/9: Naya, oklartLiv

29/9: Theresesvea, Milka21, AndraSladdis, Veronica5, Sofiakarin

30/9: MsPinnipeds, Längtande95, Lady K

GRAVIDA: Nathaliebjorklund, almqvist, Siggy, Bambi91, Gabriela11, Idapidan, LBP91, MMX86, Majja92, fladdriga svansen, Kattunge15, Lillinde Habba

• JeSuisMoi
    Nextchapter skrev 2019-09-14 23:39:18 följande:

Inget för mig heller ännu, inga spottings heller.. lite stickningar/molvärk under dagen samt en känsla av lite tunga bröst typ, lite öm på sidorna. Men annars känner jag inte av nån skillnad från vanligt..

Helle min tumme för dig att det inte är mensen som va på g. Har det hänt nått mer under eftermiddagen/kvällen?

Mensen har ännu inte kommit igång. Fortfarande bara lite rosa flytningar... brukar aldrig få spottings innan mens. Mensen brukar bara forsa igång direkt haha. Idag hade jag dock lägre temperatur, återstår att se var som händer under kvällen. Mår jättekonstigt idag, ungefär som att jag är väldigt bakis fast utan huvudvärk. Hur har det gått för dig?
  • Nextchapter

Åh grattis!! Ser onekligen ut som ett starkt plus! :D

Millemupp skrev 2019-09-15 10:15:15 följande:

Såhär blev RFSU-test i morse. Ska köpa hem några till så att jag kan se om det sker stegring. Äl +13 idag

• Nextchapter

Bra tecken, o bra att det inte är mer än lite rosa :)

Jag har ff inget spår av spotting eller mens. Enda små saker jag känner är att brösten känns lite tunga, o lite lite mol ibland, annnars inget.

JeSuisMoi skrev 2019-09-15 17:56:41 följande:

Mensen har ännu inte kommit igång. Fortfarande bara lite rosa flytningar... brukar aldrig få spottings innan mens. Mensen brukar bara forsa igång direkt haha. Idag hade jag dock lägre temperatur, återstår att se var som händer under kvällen. Mår jättekonstigt idag, ungefär som att jag är väldigt bakis fast utan huvudvärk. Hur har det gått för dig?

• Millemupp
    Nextchapter skrev 2019-09-15 18:44:14 följande:

Åh grattis!! Ser onekligen ut som ett starkt plus! :D

Tack! Ja jag jämförde nu med föregående månads positiva test och det är ju ganska stor skillnad. På bilden är dagens det översta. Båda är RFSU:s vanliga tagna runt BIM.

• Silversnäckan

Hej tjejer

Tänkte haka på här om de e ok????

Bim 22/9 Och har redan börjat testa????????

Men inget positivt än, men ger inte upp hoppet????

• mea08

Det var nog ingen nidblödning, mensen kom fullt ut idag, en vecka tidigt...? Aja, jag hoppar över i oktobertråden och hoppas på tredje gången gillt :) Lycka till!

Svar på tråden BIM september 2019