BIM september 2019
Jag tänkte starta en tråd för BIM september!
BIM SEPTEMBER 2019
5e: mimiii
Jag tänkte starta en tråd för BIM september!
BIM SEPTEMBER 2019
5e: mimiii
Tack Gabriella11 och Bettan84!
Hundenhubbe: ja Jag ska ju räkna det som ett plus, men har både tänkt ta test för att se stegring och ta ett digitalt om en vecka, för att kunna se om det blir 1-2 v eller 2-3 v. Förra gången fick jag 1-2 när det borde ha blivit 2-3 och det gjorde mig fundersam.. så nu hoppas jag att jag kan se stegring!
Jag har aldrig haft några klassiska symtom heller, så det behöver ju inte betyda att loppet är kört. Men som sagt, annars får man ladda om till nästa månad. <3
Tack Gabriella11 och Bettan84!
Hundenhubbe: ja Jag ska ju räkna det som ett plus, men har både tänkt ta test för att se stegring och ta ett digitalt om en vecka, för att kunna se om det blir 1-2 v eller 2-3 v. Förra gången fick jag 1-2 när det borde ha blivit 2-3 och det gjorde mig fundersam.. så nu hoppas jag att jag kan se stegring!
Jag har aldrig haft några klassiska symtom heller, så det behöver ju inte betyda att loppet är kört. Men som sagt, annars får man ladda om till nästa månad. <3
BIM SEPTEMBER (hoppar in här jag med)
1/9: AnneP
3/9: Idas123
5/9:
6/9: Michibell, Tessi1, Obalem
7/9: Nicole22, JossanA, Tjoppa12
8/9: Lylls, 10oktober, TisslaM
9/9: Honungsvatten, Tidiih, Nowoli, Renesme
10/9: Förstabarnet123, boshab, snarttrettiochtrevar89, AnnaAgaton, BDN
11/9: ketchup88, Adlitam
13/9: Cachy, Bellis92
14/9: cilia81, Nextchapter, Annali85, JeSuisMoi, Lolana
16/9: lindamjonsson, Nicciz, Bettan84, HildaK
18/9: Amanda12
19/9: GrönTröja, Millemupp
20/9: FELT
21/9: mea08, hundenhubbe, solhatten
22/9 EllaLo, FruA2019, Ssandra, awi, Rayray88
23/9: SamiraBudva
24/9: Mathilda999, Tr0ust, Smurfen88, joss1234, Pyret13, Mamma2014
25/9: pappersdocka, PelloBello, yasmir, Planerar2020, Soul12, soltroll, Gevalia55
27/9: Irriterad, Myrkrypet, Lyra78, Sanavd, mia386, Corros, Enniie
28/9: Naya, oklartLiv
29/9: Theresesvea, Milka21, AndraSladdis, Veronica5, Sofiakarin
30/9: MsPinnipeds, Längtande95, Lady K
GRAVIDA: Nathaliebjorklund, almqvist, Siggy, Bambi91, Gabriela11, Idapidan, LBP91, MMX86, Majja92, fladdriga svansen, Kattunge15, Lillinde Habba
Inget för mig heller ännu, inga spottings heller.. lite stickningar/molvärk under dagen samt en känsla av lite tunga bröst typ, lite öm på sidorna. Men annars känner jag inte av nån skillnad från vanligt..
Helle min tumme för dig att det inte är mensen som va på g. Har det hänt nått mer under eftermiddagen/kvällen?
Åh grattis!! Ser onekligen ut som ett starkt plus! :D
Såhär blev RFSU-test i morse. Ska köpa hem några till så att jag kan se om det sker stegring. Äl +13 idag
Bra tecken, o bra att det inte är mer än lite rosa :)
Jag har ff inget spår av spotting eller mens. Enda små saker jag känner är att brösten känns lite tunga, o lite lite mol ibland, annnars inget.
Mensen har ännu inte kommit igång. Fortfarande bara lite rosa flytningar... brukar aldrig få spottings innan mens. Mensen brukar bara forsa igång direkt haha. Idag hade jag dock lägre temperatur, återstår att se var som händer under kvällen. Mår jättekonstigt idag, ungefär som att jag är väldigt bakis fast utan huvudvärk. Hur har det gått för dig?
Någon mer som tänkte börja veckan med att testa imorgon bitti? :D
Åh grattis!! Ser onekligen ut som ett starkt plus! :D
Hej tjejer
Tänkte haka på här om de e ok????
Bim 22/9 Och har redan börjat testa????????
Men inget positivt än, men ger inte upp hoppet????
Det var nog ingen nidblödning, mensen kom fullt ut idag, en vecka tidigt...? Aja, jag hoppar över i oktobertråden och hoppas på tredje gången gillt :) Lycka till!