• mimiii

BIM september 2019

Jag tänkte starta en tråd för BIM september!

BIM SEPTEMBER 2019

5e: mimiii

• Svar på tråden BIM september 2019
  • Bettan84
    Pyret13 skrev 2019-09-14 17:29:08 följande:

Hej alla kämpar!

Är på ÄL +4 och har molvärk/mensvärk idag. Är det ens möjligt? Någon som upplevt liknande? Minns inte att jag haft så tidigare graviditeter.

Det hade jag den här gången och det visade sig vara bra tecken :). Lycka till
  • hundenhubbe
    Millemupp skrev 2019-09-14 10:34:25 följande:

Tog ett i morse också. Anar att det är aningen starkare men jag vill se starkare stegring innan jag börjar tro på det på allvar. Är lite nojig för att det ska bli samma som förra månaden, fick aldrig se nån övertygande stegring trots att jag hunnit ta digitalt som visade positivt.

BIM på måndag (P-Tracker säger den 19:e men det berodde ju på att mensen var försenad).

Vad roligt att vi liksom är på samma plats vad gäller antal barn och t o m ålder! EXAKT så tänkte också, att det är NU eller aldrig och att jag är rädd för att ångra mig sen när jag blivit ännu äldre. Skönt att höra att det inte bara är jag som tänker så. ;) Håller mina tummar för att ni inte ska behöva vänta alltför länge på plus :)

Jag tycker det ser ut som ett solklart plus :D men förstår oron! Men du just ja! Min "mens " var ju också 2 dagar sen förra månaden och då beräkna den att jag har bim den 21 men menar du att jag kan ha den 19 då?? Tänkte börja testa på måndag :) är dock ganska säker då jag hade äl då jag får massa symtom på de.man kan ju haft otur att den var förskjuten denna månad. Men borde va på äl+9 på måndag så chansar! Har massa test! Så himla kul att de är så lika! Hoppas jag med får såna där fina streck p måndag och lycka till! En då kanske du också känner att de inte gör så mkt om de tar lite tid? Jag har blandade känslor från dag till dag! Haha!
  • hundenhubbe
    Millemupp skrev 2019-09-14 10:34:25 följande:

Tog ett i morse också. Anar att det är aningen starkare men jag vill se starkare stegring innan jag börjar tro på det på allvar. Är lite nojig för att det ska bli samma som förra månaden, fick aldrig se nån övertygande stegring trots att jag hunnit ta digitalt som visade positivt.

BIM på måndag (P-Tracker säger den 19:e men det berodde ju på att mensen var försenad).

Vad roligt att vi liksom är på samma plats vad gäller antal barn och t o m ålder! EXAKT så tänkte också, att det är NU eller aldrig och att jag är rädd för att ångra mig sen när jag blivit ännu äldre. Skönt att höra att det inte bara är jag som tänker så. ;) Håller mina tummar för att ni inte ska behöva vänta alltför länge på plus :)

Och som du säger, Tror Jag kommer ångra mig om jag inte får gosa bebis en gång till! Och ungarna vill ha typ 5 bebisar till xD
  • hundenhubbe

Man behöver ju inte ha samma gravidsymtom vid varje graviditet men denna gång har jag inte finnar eller speciellt ömma bröst. Känner inte heller den där hungern.. medan flytningar, gasig och tidig mensvärk stämemr in. Börjar få ömma bröst och vårtor men inte som sist och inte heller att huden var såhär fin... brukar reagera mkt på hormoner. Får väl se till veckan!

• Nextchapter

Inget för mig heller ännu, inga spottings heller.. lite stickningar/molvärk under dagen samt en känsla av lite tunga bröst typ, lite öm på sidorna. Men annars känner jag inte av nån skillnad från vanligt..

Helle min tumme för dig att det inte är mensen som va på g. Har det hänt nått mer under eftermiddagen/kvällen?

JeSuisMoi skrev 2019-09-14 15:28:47 följande:

BIM idag för mig med! Ingen mens i sikte ännu, men däremot har jag fått rosabruna flytningar så jag antar att mensen är på g :( min temp var visserligen högre idag så jag hoppas att mensen håller sig borta åtminstone till imorgon, så får jag en extradag till min korta lutealfas. :) lycka till!!

• Majja92
    Lillen 84 skrev 2019-09-15 08:18:23 följande:

Stort plus idag på test. Så kissnödigheten va ett symtom.

GRATTIS! <3 Kände det på mig ;)
  • IA88

Grattis alla ni som plussat! Här kom mensen nu, två dagar sen så jag hoppar vidare till oktober tråden och hoppas på mitt plus då istället. Ska testa bisolvon den här gången efter tips här inne :)

• hundenhubbe

Grattis :D
  • Bettan84

GRATTIS!!!!!!!
Svar på tråden BIM september 2019