• mimiii

BIM september 2019

Jag tänkte starta en tråd för BIM september!

BIM SEPTEMBER 2019

5e: mimiii

• Svar på tråden BIM september 2019
  • MichelleMilli
    Sofiiakarin skrev 2019-09-25 09:46:32 följande:

Skulle säga att det är fel på test eller? För det ska väl bara bli ett streck?! Tycker de testen igår du tog hade en skugga! Hoppas!!!! :)

Jag har ingen aning! Först blev de ljusblått streck och nu efter 30 min blev de grå blått. Vet ej om det är fel på testet då kontroll rutan funkade..
  • MichelleMilli
    Sofiiakarin skrev 2019-09-25 09:46:32 följande:

Skulle säga att det är fel på test eller? För det ska väl bara bli ett streck?! Tycker de testen igår du tog hade en skugga! Hoppas!!!! :)

Såhär ser det ut nu. Fortfarande åt ?fel? håll xD
  • Zandylina

Jahopp och där sket det sig nog för mig denna gång..fick pyttelite knappt märkbart rosa spotting på pappret nu när var på toa så mensen e nog på ingång..
    Som sagt visar bara att kroppen bra på att luras...suck

• Enn1

BIM + 3 idag och då kom mensen. Aldrig varit sen förr... så ledsen nu.

Undrar dock om ägglossningen nästa månad sker när den skulle eller om jag ska räkna från idag då mensen kom? Någon som vet?

• larssonc
    Enn1 skrev 2019-09-25 11:22:39 följande:

BIM + 3 idag och då kom mensen. Aldrig varit sen förr... så ledsen nu.

Undrar dock om ägglossningen nästa månad sker när den skulle eller om jag ska räkna från idag då mensen kom? Någon som vet?

Åh vad tråkigt :( jag skulle räkna från mensens första dag som vanligt
  • Enn1
    larssonc skrev 2019-09-25 11:43:09 följande:

Åh vad tråkigt :( jag skulle räkna från mensens första dag som vanligt

Okej då gör jag det. Tack!
  • PelloBello

Bim igår eller idag. (äl+15 idag) Molvärk.

Testa neg i måndags.

Ingen mens ännu men massa massa vattniga flytningar :/

Tänker att om jag lägger upp det här så hoppar mensen igång. Haha.

• joss1234
    PelloBello skrev 2019-09-25 12:14:55 följande:

Bim igår eller idag. (äl+15 idag) Molvärk.

Testa neg i måndags.

Ingen mens ännu men massa massa vattniga flytningar :/

Tänker att om jag lägger upp det här så hoppar mensen igång. Haha.

Är lite samma här, bim igår men ingen mens än. Inga jättesymtom egentligen, brukar ha värre pms än detta om nu mensen ska komma. Men fick neg på testet idag... så får bara vänta in och se..
  • PelloBello
    joss1234 skrev 2019-09-25 13:00:58 följande:

Är lite samma här, bim igår men ingen mens än. Inga jättesymtom egentligen, brukar ha värre pms än detta om nu mensen ska komma. Men fick neg på testet idag... så får bara vänta in och se..

Har inga direkta symptom heller. De jag haft har försvunnit. Testade som sagt i måndags. Bim - 1 eller 2. Tokblankt. Så väntar mens. Men istället för mens får jag bara massa vattniga flytningar. Helt genomskinliga. Så jäkla skumt? :P
  • milla89

Efter 2 missfall på raken utan mens emellan verkar vi här vara gravida igen. Hann aldrig med att skriva upp mig på bim listan eftersom man inte ens vågade hoppas att det skulle funka en 3e gång. Bim fredag eller lördag
Svar på tråden BIM september 2019