• mimiii

BIM september 2019

Jag tänkte starta en tråd för BIM september!

BIM SEPTEMBER 2019

5e: mimiii

• Svar på tråden BIM september 2019
  • FruA2019
    AndraSladdis skrev 2019-09-26 13:23:36 följande:

Men kan alla vara spök då? Fast snart borde den väl börja öka. Kanske vänta några dagar...(lätt att säga, kanske svårare att göra).

Tog ett test nu på eftermiddagen. Hade hållt mig i ca 5 timmar. Nog är det ett streck även där, denna gång lite starkare och blått (även om det fortfarande är svagt.

• FruA2019

Syns skitdåligt på bilden tydligen när man laddat upp den märkte jag nu. >.< det finns dock ett streck.. x)

• Millemupp
    yasmir skrev 2019-09-26 15:43:16 följande:

Någon?

Har ingen erfarenhet av det själv, men eftersom det inte gått ett dygn mellan testerna så är det inte säkert att det finns någon egentlig förklaring. Hcg-halterna kanske fortfarande är så pass ostabila att det blir olika resultat beroende på t ex hur mkt man druckit? Försök att bara testa vid samma tidpunkt varje dag (helst morgon) och med samma sorts test. Hcg stiger ju var tredje dag.

Hoppas du får se starkare streck snart <3
  • larssonc

Är på Äl +11 och bim -2, tog ett test idag som var tokblankt. Ger upp denna månad.

• Zandylina

Omg vad tror ni fått lätt blödning men hade hugg igår i ena sidan tempen lite neråt men kolla detta test fatttar inget.

Detta måste väl räknas som positivt? Men isåfall e jag rädd nu för missfall då jag blöder om ej nidblödning

• Pillanzzz
    Zandylina skrev 2019-09-27 07:52:32 följande:

Omg vad tror ni fått lätt blödning men hade hugg igår i ena sidan tempen lite neråt men kolla detta test fatttar inget.

Detta måste väl räknas som positivt? Men isåfall e jag rädd nu för missfall då jag blöder om ej nidblödning

Jag tycker att det ser positivt ut, är strecket rosa eller grått? :) prova med digitalt test?
  • Zandylina
    Pillanzzz skrev 2019-09-27 09:17:21 följande:
    Jag tycker att det ser positivt ut, är strecket rosa eller grått? :) prova med digitalt test?
    I verkligheten är det mer rosa och bredare än vad testet visar på bild till och med sambon såg det starkare idag än för nåra dar sen.. 
    Jag har inget digitalt test att ta och svårt ta mig till ställe som säljer dem tyvärr...
  • Pillanzzz
    Zandylina skrev 2019-09-27 09:26:07 följande:

I verkligheten är det mer rosa och bredare än vad testet visar på bild till och med sambon såg det starkare idag än för nåra dar sen.. 

Jag har inget digitalt test att ta och svårt ta mig till ställe som säljer dem tyvärr...

Okej, jag skulle ha köpt något test till och testa igen imorgon i alla fall :) Blödningarna behöver inte betyda något heller, man kan blöda under graviditeten. Håller tummarna!
  • Zandylina
    Pillanzzz skrev 2019-09-27 09:31:23 följande:
    Okej, jag skulle ha köpt något test till och testa igen imorgon i alla fall :) Blödningarna behöver inte betyda något heller, man kan blöda under graviditeten. Håller tummarna!
    Tack..jo jag beställde ig¨r från graviditetskollen så borde komma nya stickor idag så kan testa i morgon igen...hoppas dem kommer idag .
  • yasmir
    Millemupp skrev 2019-09-26 20:59:18 följande:

Har ingen erfarenhet av det själv, men eftersom det inte gått ett dygn mellan testerna så är det inte säkert att det finns någon egentlig förklaring. Hcg-halterna kanske fortfarande är så pass ostabila att det blir olika resultat beroende på t ex hur mkt man druckit? Försök att bara testa vid samma tidpunkt varje dag (helst morgon) och med samma sorts test. Hcg stiger ju var tredje dag.

Hoppas du får se starkare streck snart <3

Tack för svar! Jag får fortsätta testa <3
Svar på tråden BIM september 2019