• mimiii

BIM september 2019

Jag tänkte starta en tråd för BIM september!

BIM SEPTEMBER 2019

5e: mimiii

• Svar på tråden BIM september 2019
  • Lady K

Bim idag och har haft spottings sen i onsdags. Mensen har inte kommit igång och har mått jäkligt skumt, värsta pms:en sen jag fick tillbaka mensen (efter förlossning) förra året. Trodde den skulle komma idag men fortsatt bara när jag torkar mig vid toabesök. Tog dock ett test förut som var negativt så nej, det är bara krånglig mens helt enkelt.

Vet inte hur jag ska ställa mig till fortsättningen, vill ju verkligen bli gravid men vet att den ena av mina bästa barndomskompisar gifter sig i juli nästa år och att jag ska vara tärna. Missade den andra bästa kompisens bröllop för två år sedan då sonen föddes kvällen innan så vore så tråkigt om det hände igen. Samtidigt är ju ett barn så mycket större än så...Dumt att missa en möjlig månad eftersom vi bara blir äldre, fyller ändå 35 nästa år. Jaja, ville väl mest bara skriva av mig lite funderingar.

• Naya

Bim dagen här och ingen mens i sikte... har varit här inne och läst hela månaden men inte skrivit då jag haft noll symptom och verkligen känt att det inte gick vägen :( Grattis alla som plussat och lycka till alla som väntar på det efterlängtade plusset!

• bananafish
    Naya skrev 2019-09-28 19:00:56 följande:

Bim dagen här och ingen mens i sikte... har varit här inne och läst hela månaden men inte skrivit då jag haft noll symptom och verkligen känt att det inte gick vägen :( Grattis alla som plussat och lycka till alla som väntar på det efterlängtade plusset!

Samma här. BIM igår. Hoppas det går vägen för oss, trots att du verkade tveksam! :) När funderar du på att testa?
  • larssonc

Bim idag. Inga tecken på mens, hög temp och negativt test. Aja mensen kommer väl så småningom.. skjuts väl upp för jag tänker så mycket på det. Jäkla kropp

• Naya

Vet inte, fortfarande ingen mens eller ens känningar. Tror att jag väntar tills på tisdag! Då är det 3 dagar över tiden och det händer aldrig. När tänkte du testa? :)

bananafish skrev 2019-09-29 07:17:14 följande:

Samma här. BIM igår. Hoppas det går vägen för oss, trots att du verkade tveksam! :) När funderar du på att testa?

• Zandylina
    Naya skrev 2019-09-29 14:50:05 följande:

Någon som ser något? :o

Tyvärr ser jag nog inget :( tyvärr
Svar på tråden BIM september 2019