• mimiii

BIM september 2019

Jag tänkte starta en tråd för BIM september!

BIM SEPTEMBER 2019

5e: mimiii

• Svar på tråden BIM september 2019
  • Tessi1

Omg nu har jag fått en tid för ett första besök hos gyn för utredning. Nu drar det igång!! Det bästa hade ju varit om jag får ett plus denna veckan och slipper allt det men det känns inte som att det blev något denna gången heller :(

• Tr0ust
    EllaLo skrev 2019-09-02 10:50:45 följande:

Om du berättar det du skrivit här dvs att du haft mens men ändå fått ett svagt sträck kan de ju konstatera om du är/var preggo eller inte :)

Okej. Mvc ska ringa upp mig kl 12 ich får se vad de säger då..
  • Fladdriga svansen
    Förstabarnet123 skrev 2019-09-02 10:12:30 följande:

Vad kul att din äl också kom till slut! :) Majbebis-chans för oss båda.

Ja BIM blir nog några dagar senare denna cykel.

Både jobbigt och kul/spännande med förhoppningar. Mina är inte så stora dock när vi inte prickade äl, så tar denna cykel med lite ro.

Skulle ändå vilja testa tidigt faktiskt. Brukar inte göra det, men....kanske testa 10 sep då BIM skulle ha varit? Jag tror jag ska göra det!

Ja jag hade verkligen gett upp hoppet där. Nån dag hade de vart sen innan men inte så många.

Jag håller tummarna för er iaf, de finns ju de som blivit gravida med bra längre från äl så :)

Jag tänker alltid att inte testa innan bim. Ändå börjar jag jämt på äl+8 varje gång. Men 10 sep är bra mål att ha. Då borde de synas om de är något för oss båda :)
  • Sofiiakarin

RFSU test. Negativt? Jag kände de på mig :( även fast jag fått svaga plus på de andra testen. Temp har ej gått ner. Men borde gått ett plus om jag vart gravid....... Fan
  • Fladdriga svansen
    Sofiiakarin skrev 2019-09-02 11:29:29 följande:

RFSU test. Negativt? Jag kände de på mig :( även fast jag fått svaga plus på de andra testen. Temp har ej gått ner. Men borde gått ett plus om jag vart gravid....... Fan

Jag ser i het tyvärr :(

Hur länge sen var äl?
  • Sofiiakarin
    Fladdriga svansen skrev 2019-09-02 12:02:18 följande:

Jag ser i het tyvärr :(

Hur länge sen var äl?

Är på äl+10! Har ju fått svaga streck på testlagrets gravtest. Men hade en känsla att de inte stämde. Så tog ett rfsu nu. O det var blankt.
  • Tr0ust
    Sofiiakarin skrev 2019-09-02 12:17:48 följande:

Är på äl+10! Har ju fått svaga streck på testlagrets gravtest. Men hade en känsla att de inte stämde. Så tog ett rfsu nu. O det var blankt.

Är det testa tidigt?
  • tigerbaby

Hej alla.
    Har inte skrivit i dessa forum på ett par månader. Har blivit så stressad av att gå in här och läsa varje dag i väntan på BIM. Inte att folk här har stressat mig, utan mer själva känslan av att det verkligen inte går att tänka på nånting annat än att bara VÄNTA när man är aktiv här :o

Men nu är jag här ändå. Haha. 

Hade BIM igår, ingen mens ännu. Men jättemycket mensvärk, så har inte så höga förhoppningar denna gången heller. 

Ville bara önska alla väntande lycka till! :)

• Förstabarnet123
    tigerbaby skrev 2019-09-02 12:55:45 följande:

Hej alla.

Har inte skrivit i dessa forum på ett par månader. Har blivit så stressad av att gå in här och läsa varje dag i väntan på BIM. Inte att folk här har stressat mig, utan mer själva känslan av att det verkligen inte går att tänka på nånting annat än att bara VÄNTA när man är aktiv här :o

Men nu är jag här ändå. Haha. 

Hade BIM igår, ingen mens ännu. Men jättemycket mensvärk, så har inte så höga förhoppningar denna gången heller. 

Ville bara önska alla väntande lycka till! :)

Lycka till till er också! :)
Svar på tråden BIM september 2019