BIM september 2019
Jag tänkte starta en tråd för BIM september!
BIM SEPTEMBER 2019
5e: mimiii
Jag tänkte starta en tråd för BIM september!
BIM SEPTEMBER 2019
5e: mimiii
Omg nu har jag fått en tid för ett första besök hos gyn för utredning. Nu drar det igång!! Det bästa hade ju varit om jag får ett plus denna veckan och slipper allt det men det känns inte som att det blev något denna gången heller :(
Om du berättar det du skrivit här dvs att du haft mens men ändå fått ett svagt sträck kan de ju konstatera om du är/var preggo eller inte :)
Vad kul att din äl också kom till slut! :) Majbebis-chans för oss båda.
Ja BIM blir nog några dagar senare denna cykel.
Både jobbigt och kul/spännande med förhoppningar. Mina är inte så stora dock när vi inte prickade äl, så tar denna cykel med lite ro.
Skulle ändå vilja testa tidigt faktiskt. Brukar inte göra det, men....kanske testa 10 sep då BIM skulle ha varit? Jag tror jag ska göra det!

RFSU test. Negativt? Jag kände de på mig :( även fast jag fått svaga plus på de andra testen. Temp har ej gått ner. Men borde gått ett plus om jag vart gravid....... Fan
Jag ser i het tyvärr :(
Hur länge sen var äl?
Är på äl+10! Har ju fått svaga streck på testlagrets gravtest. Men hade en känsla att de inte stämde. Så tog ett rfsu nu. O det var blankt.
Är det testa tidigt?
Hej alla.
Har inte skrivit i dessa forum på ett par månader. Har blivit så stressad av att gå in här och läsa varje dag i väntan på BIM. Inte att folk här har stressat mig, utan mer själva känslan av att det verkligen inte går att tänka på nånting annat än att bara VÄNTA när man är aktiv här :o
Men nu är jag här ändå. Haha.
Hade BIM igår, ingen mens ännu. Men jättemycket mensvärk, så har inte så höga förhoppningar denna gången heller.
Ville bara önska alla väntande lycka till! :)
Hej alla.
Har inte skrivit i dessa forum på ett par månader. Har blivit så stressad av att gå in här och läsa varje dag i väntan på BIM. Inte att folk här har stressat mig, utan mer själva känslan av att det verkligen inte går att tänka på nånting annat än att bara VÄNTA när man är aktiv här :o
Men nu är jag här ändå. Haha.
Hade BIM igår, ingen mens ännu. Men jättemycket mensvärk, så har inte så höga förhoppningar denna gången heller.
Ville bara önska alla väntande lycka till! :)