BIM september 2019
Jag tänkte starta en tråd för BIM september!
BIM SEPTEMBER 2019
5e: mimiii
Jag tänkte starta en tråd för BIM september!
BIM SEPTEMBER 2019
5e: mimiii
Igår och idag har jag typiska äl-flytningar. Igår mer ont än idag. Men mer flytningar idag. Tidigare idag sexade jag och sambon, dock avbrutet. Såhär ser mitt äl test ut som jag tog nyss. Positivt eller näst intill positivt? :)
Hur gamla är era barn, ni som har sedan tidigare? Hur officiella är ni med bebisverkstaden?
Lite off-topic men... köpte ny cykel idag så skulle cykla hem den och såklart ramlade jag eftersom den inte har fotbroms vilket min gamla har. Anyway, skrapade upp både händer och knän och när jag kom hem skulle jag så klart tvätta bort gruset och blodet. Brukar aldrig må illa av blod, vare sig på tv, mitt eget eller andras sår men när jag stod där och tvättade rent småsåren mådde jag så illa att jag höll på att både spy och svimma. Blev helt snurrig och var tvungen att ta en paus och dricka vatten. Jag kände även av lite svagt illamående nån timme tidigare när vi var inne på Mio. Om det är gravtecken vet jag inte men tycker det är så konstigt att jag plötsligt blivit känslig för blod. Brösten ömmar fortfarande och igår hade jag som stickningar i underlivet typ. Vet inte vad det betyder
Lite off-topic men... köpte ny cykel idag så skulle cykla hem den och såklart ramlade jag eftersom den inte har fotbroms vilket min gamla har. Anyway, skrapade upp både händer och knän och när jag kom hem skulle jag så klart tvätta bort gruset och blodet. Brukar aldrig må illa av blod, vare sig på tv, mitt eget eller andras sår men när jag stod där och tvättade rent småsåren mådde jag så illa att jag höll på att både spy och svimma. Blev helt snurrig och var tvungen att ta en paus och dricka vatten. Jag kände även av lite svagt illamående nån timme tidigare när vi var inne på Mio. Om det är gravtecken vet jag inte men tycker det är så konstigt att jag plötsligt blivit känslig för blod. Brösten ömmar fortfarande och igår hade jag som stickningar i underlivet typ. Vet inte vad det betyder
Försökt sedan April med vårt första barn. Är nu inne på dag 43 i denna cykel, blir galen! Har köpt rosenrot till nästa cykel i hopp om att korta ner den.
Börjar bli otålig, längtar något galet efter bebis nu...
BIM på lördag (har flyttats från 4/9 till 7/9)
Fick mens idag :( Får tacka för min korta tid i den här tråden. Lycka till allihopa! :)
Positivt på ägglossningstickor förra onsdagen. Molvärk sedan ett par dagar tillbaka, vilket jag aldrig har, har knappt mensvärk. Ikväll tilltog molvärken och jag har fått bruna/röda flytningar.. BIM är 13-14/9 hur tolkar man det här? Suck, blir så ledsen och besviken.
Positivt på ägglossningstickor förra onsdagen. Molvärk sedan ett par dagar tillbaka, vilket jag aldrig har, har knappt mensvärk. Ikväll tilltog molvärken och jag har fått bruna/röda flytningar.. BIM är 13-14/9 hur tolkar man det här? Suck, blir så ledsen och besviken.
Hej! Jag fick bruna flytningar äl+8&9 samt äl+11. Plussade sedan på BIM så avvakta någon dag och ta test sedan. Kan betyda att du fick nidblödning och är gravid du med :)
Imorse fick vi vårt besked! Det blir en bebis i maj! ???? Mensvärk och illamående visade sig vara en bra grej den här gången.