BIM september 2019
Jag tänkte starta en tråd för BIM september!
BIM SEPTEMBER 2019
5e: mimiii
Jag tänkte starta en tråd för BIM september!
BIM SEPTEMBER 2019
5e: mimiii
Positivt gravtest i söndags, började blöda kraftigt i måndags blöder fortfarande och negativt test idag. Alltså tidigt missfall igen...
Har bim igen 30/9 så hänger kvar i tråden ett tag till. Om jag orkar ta nya tag...
Nu har även min mens kommit :( Nästa BIM blir 1/10, så jag kommer inte att vara lika aktiv i tråden från och med nu. Hoppas att vi kan fortsätta uppdatera listan tillsammans <3
Riktigt illamående idag, vilket jag aldrig brukar vara. Känner av som mensvärk idag och är uppblåst i magen. Gjorde negativt test i söndags så räknar inte med några underverk den här gången. Tycker bebisverkstad är sjukt tråkigt och själadödande. ???? Väntar mensen imorgon.
Hej, jag tog ett testa tidigt idag, det visar ett mycket ljust grått sträck ! Men det är så svagt att jag inte räknar det som ett pluss ännu. Jag är bara på bim -5.
Symptom illamående kommer och går dag och kväll, värk i livmodern, avsmak för kaffe som jag älskar he he
Jag har plussat ikväll. Det är ett (tror jag) hyfsat starkt plus men känns ändå inte som att jag riktigt litar på det. Lite oklart när BIM infaller men någonstans mellan 3-5/9. Igår hade jag sån himla mensvärk och var helt bombsäker på att mensen skulle komma inatt. Låg liksom med vetekudden... Har inte haft några symptom alls.
Men idag har det känts liiite annorlunda och det var därför jag köpte ett test. Har fortfarande någon slags mensvärk. Det kanske är därför det känns som att testet inte stämmer. Min sambo, som ju inte känner det jag känner i min kropp, verkar dock övertygad om att jag är gravid.
Åh, hoppas nu att det stämmer och att det får stanna kvar.

GRATTIS!!!
Jag har plussat ikväll. Det är ett (tror jag) hyfsat starkt plus men känns ändå inte som att jag riktigt litar på det. Lite oklart när BIM infaller men någonstans mellan 3-5/9. Igår hade jag sån himla mensvärk och var helt bombsäker på att mensen skulle komma inatt. Låg liksom med vetekudden... Har inte haft några symptom alls.
Men idag har det känts liiite annorlunda och det var därför jag köpte ett test. Har fortfarande någon slags mensvärk. Det kanske är därför det känns som att testet inte stämmer. Min sambo, som ju inte känner det jag känner i min kropp, verkar dock övertygad om att jag är gravid.
Hoppar in här jag med. Sista dagen på mensen imorrn, så nästa bim blir 30/9. Äl borde bli 15-16/9. Fjärde försöket till syskon.
BIM SEPTEMBER
1/9: AnneP
3/9: Idas123
4/9: s0ff
5/9: Habba Phoworray, Siggy, Zyprexa
6/9: Michibell, Tessi1, Obalem
7/9: Janniiique, Idapidan, Nicole22, JossanA, Tjoppa12
8/9: Lylls, 10oktober, TisslaM
9/9: Honungsvatten, Tidiih, Nowoli, Renesme
10/9: Förstabarnet123, fladdriga svansen, Bambi91, boshab, LBP91, AnnaAgaton
11/9: ketchup88, Adlitam
12/9: Laloppan
13/9: Cachy, Bellis92, Kattunge15
14/9: cilia81, Nextchapter, Annali85, JeSuisMoi, Lolana, MMX86
16/9: lindamjonsson, Nicciz, Bettan84, HildaK
18/9: awi, Amanda12
19/9: GrönTröja, Millemupp
20/9: FELT
21/9: mea08, hundenhubbe, solhatten
22/9 EllaLo, FruA2019, Ssandra
23/9: SamiraBudva
24/9: Mathilda999, Tr0ust, Smurfen88, joss1234, Pyret13
25/9: pappersdocka, PelloBello, yasmir, Planerar2020, Soul12, soltroll, Gevalia55
27/9: Irriterad, Myrkrypet, Lyra78, Sanavd
28/9: Naya
29/9: Theresesvea, Milka21, AndraSladdis, Veronica5, Sofiakarin
30/9: MsPinnipeds, Längtande95, Lady K
GRAVIDA: Nathaliebjorklund, almqvist
Starkt pluss! Stort grattis!

Jag har BIM 10 september. Håller tummarna och har preppat med test...
BIM SEPTEMBER
1/9: AnneP
3/9: Idas123
4/9: s0ff
5/9: Habba Phoworray, Siggy, Zyprexa
6/9: Michibell, Tessi1, Obalem
7/9: Janniiique, Idapidan, Nicole22, JossanA, Tjoppa12
8/9: Lylls, 10oktober, TisslaM
9/9: Honungsvatten, Tidiih, Nowoli, Renesme
10/9: Förstabarnet123, fladdriga svansen, Bambi91, boshab, LBP91, AnnaAgaton, BDN
11/9: ketchup88, Adlitam
12/9: Laloppan
13/9: Cachy, Bellis92, Kattunge15
14/9: cilia81, Nextchapter, Annali85, JeSuisMoi, Lolana, MMX86
16/9: lindamjonsson, Nicciz, Bettan84, HildaK
18/9: awi, Amanda12
19/9: GrönTröja, Millemupp
20/9: FELT
21/9: mea08, hundenhubbe, solhatten
22/9 EllaLo, FruA2019, Ssandra
23/9: SamiraBudva
24/9: Mathilda999, Tr0ust, Smurfen88, joss1234, Pyret13
25/9: pappersdocka, PelloBello, yasmir, Planerar2020, Soul12, soltroll, Gevalia55
27/9: Irriterad, Myrkrypet, Lyra78, Sanavd
28/9: Naya
29/9: Theresesvea, Milka21, AndraSladdis, Veronica5, Sofiakarin
30/9: MsPinnipeds, Längtande95, Lady K
GRAVIDA: Nathaliebjorklund, almqvist