BIM september 2019
Jag tänkte starta en tråd för BIM september!
BIM SEPTEMBER 2019
5e: mimiii
Jag tänkte starta en tråd för BIM september!
BIM SEPTEMBER 2019
5e: mimiii
Hur länge har alla försökt med att bli gravida? Har ni barn sedan tidigare?
Min är lika. Säger att han vill ha barn. Men jag får bara tjata om sex runt äl. Förra äl kunde han inte komma. Denna äl hade vi sex en gång på dagen med mrst utslag. Men inge mer... Förstår din frustration. Jag skiter snart i detta.
Min är lika. Säger att han vill ha barn. Men jag får bara tjata om sex runt äl. Förra äl kunde han inte komma. Denna äl hade vi sex en gång på dagen med mrst utslag. Men inge mer... Förstår din frustration. Jag skiter snart i detta.
Håller med er tjejer! Man vill ju inte känna sig tjatig eller FÖR på! Vi är överens om att vi vill ha ett till barn, men har lärt oss att det inte funkar om han vet om ÄL då det blir prestationsångest som gör att det inte fungerar som det ska så att säga hehe. Så vi har sagt att vi försöker få till det varannan dag efter mensen, sen säger jag till EFTER ÄL är slut så det inte ska bli så krystat och tvunget. Men det är ju ändå ibland svårt att få till det. Man vill ja ha lusten, orken och känslan av att det sker spontant;). Oftast sker det på mitt initiativ och jag får liksom se till att det sker ?spontant? för att det inte ska bli sent på natten när båda är supertrötta och egentligen bara vill sova. Sen det här med ett barn som vaknar på kvällar och nätter gör det inte enklare haha.. men skönt på något vis att höra att vi är fler som kämpar - vi får kämpa tillsammans!
<3
Ja man önskar ju att de var mer delaktiga och på! Känner mig också tjatig och som en sexgalning som vill ha mer sex än 1 ggr runt äl-veckan....
Om det inte tar sig denna cykel, så blir det en biologilektion samt snack om delaktighet med mannen.
Känner igen känslan av att vilka skita i detta, då det varje månad bara blir besvikelser över halvhjärtade försök, missad äl, sex utan utlösning, oengagemang.
Men vill ju inte skita i det egentligen, då bebis är drömmen! :)
Vi har ett barn sedan tidigare. Båda är rörande överens om syskonförsök, så det är mer stressen som gör att det är svårt för min man. Vi slutade med p-piller i midsommarhelgen och har längtat sedan dess efter ett magiskt plus.
Usch det måste vara jätte jobbigt. Vill din man ha barn? (Fler barn?)
Jag och min sambo var inte överens om en 3:e. Jag ville men inte han sedan efter ett tag så började han prata om en till. Och han är ju sexgalen så han tackar junliksom inte nej.
Men jag känner av din frustration för jag vet hur det känns att vilja ha en till barn och inte han då han va oengagerad. :/
Ge inte upp utan kämpa! All lycka till dig!
[quote=79879434][quote-nick]Habba skrev 2019-09-05 07:55:23 följande:[/quote-nick]Grattis! Hur känns det idag? Vad blir det för BF-datum då?
[/
Tack hörni för glada tillrop från flera håll!
Idag känns det mycket bättre och ingen molande mensvärk längre - och ingen mens heller tack o lov. Antar att jag blev lite omtumlad igår kväll. Vet ju inte hur det ?ska? kännas då detta är första gången.
Ska nog ändå köpa ett digitalt test också som någon här föreslog. Det var ett bra tips!
Ja det vill han. Men är en otroligt trött typ. Och trpr att man bara behöver ligga utan p piller så är det klart.