BF MAJ 2020
Hej!! Plussade med CB digital på BIM-4 idag :) om allt går som det ska säger appen beräknad födsel 1 maj 2020! Risken är stor för missfall men vi väntar ju barn, eller hur? Häng med vet ja! Kram <3
Hej!! Plussade med CB digital på BIM-4 idag :) om allt går som det ska säger appen beräknad födsel 1 maj 2020! Risken är stor för missfall men vi väntar ju barn, eller hur? Häng med vet ja! Kram <3
Hoppas det kommer gå bra 
Går in i vecka 13 imorgon och har först nu börjat må dåligt. Visst har jag varit sjukt trött och lite smått illamående vissa dagar men aldrig så pass att det påverkat mig. Senaste dagarna däremot så har jag mått piss, mår illa, ont i ryggen, migrän och värk i hela kroppen. Känner mig helt överkörd, hoppas det är tillfälligt. Man har ju hört att allt ska bli bättre vid vecka 12, inte sämre?! Någon annan som varit med om samma sak och kanske update på hur det gick för er och när/om det försvann?
Jag är också i v.13 nu och känner lite som dig . Illamåendet har dock avtagit lite men jag har däremot fått ont i ryggen , tröttheten är kvar , ont i huvudet under hela dagarna och helt slut .... styrkekramar till oss...
+1 här nu. Kom hem från jobbet idag pga förkylning, eller pga jag tappade rösten annars blir jag aldrig sjuk.
Har ni märkt att det finns ingenting man får använda vid förkylning nar man är gravid?? inte ens nässpray, all te har hibiskus eller ingefära i, alla halstabletter måste man kolla 10 ggr om det är något i man får ta eller inte.....
Har någon något att rekommendera förutom koksalt?
Här är en till som tyvärr måste lämna denna grupp.. Fick besked om missed abortion på KUB-ultraljud i förra veckan =(
+1 här nu. Kom hem från jobbet idag pga förkylning, eller pga jag tappade rösten annars blir jag aldrig sjuk.
Har ni märkt att det finns ingenting man får använda vid förkylning nar man är gravid?? inte ens nässpray, all te har hibiskus eller ingefära i, alla halstabletter måste man kolla 10 ggr om det är något i man får ta eller inte.....
Har någon något att rekommendera förutom koksalt?
Här är en till som tyvärr måste lämna denna grupp.. Fick besked om missed abortion på KUB-ultraljud i förra veckan =(
Hmm jag har ju du kört nässpray (Nasin och nezeril) och på deras hemsida står det att man kan använda dem som gravid, så det är ju ett tips till dig! Ingefära skulle man ju tydligen undvika (hade jag ingen aning om), vill typ springa och kräkas nu för tog en sån ingefärsshot innan! UH oh. Aja, nu blir det inte fler i alla fall! Tack för heads up :)
Nån annan som börjat dyrka sin partner? Sen några veckor tycker jag att min man är Guds gåva till kvinnan och det mest attraktiva som nånsin gått på jorden.
Minns att det var samma när jag väntade dottern.
Nån annan som börjat dyrka sin partner? Sen några veckor tycker jag att min man är Guds gåva till kvinnan och det mest attraktiva som nånsin gått på jorden. Minns att det var samma när jag väntade dottern.