BF MAJ 2020
Hej!! Plussade med CB digital på BIM-4 idag :) om allt går som det ska säger appen beräknad födsel 1 maj 2020! Risken är stor för missfall men vi väntar ju barn, eller hur? Häng med vet ja! Kram <3
Hej!! Plussade med CB digital på BIM-4 idag :) om allt går som det ska säger appen beräknad födsel 1 maj 2020! Risken är stor för missfall men vi väntar ju barn, eller hur? Häng med vet ja! Kram <3
Lycko er som lyckats hålla ett lugnt viktökande.. Jag har gått upp 12 kg sen inskrivningen! Jag mådde illa till vecka 19, så var tvungen att småäta varannan timme i 19 veckor.. Så det gick fort uppför! Och nu är jag i tredje trimestern på lördag och då kommer ju bebis att bara bli större och så även jag! Jaja.. Får hoppas det går relativt snabbt att gå ner igen. Tack och lov är jag 180cm lång, så vikten har mycket yta att fördela sig på, haha.
Tack för era svar ???? det viktigaste är nog välmåendet , både ens eget och bebisens . Blir så glad att allas graviditeter har gått bra hittills , vi är så STARKA allihop.
<3
Jag har gått upp ca 18 kg, vecka 28+0 idag men bebis är stor som 30+0. Senaste 3 veckorna gått upp 5 kg, vilket känns då jag blivit mycket mer svullen. Kan inte träna eller gå promenader på grund av foglossning och ryggproblem, har ändå ett ganska aktivt jobb som tur är. Hungrig hela tiden vilket också bidragit till några kilon! Men hoppas viktnedgången stillar sig lite nu sista veckorna för det börjar bli tungt :)
Hmm
Kan inte citera någon...
Kan av någon anledning inte citera någons inlägg. Ja det är kanske dumt att prata kg alls. det finns ju tillräckligt att stressa över.
Och alla har olika förutsättningar, lår man illa så gör man det som behövs för att ta sig genom dagen. Jag har haft tur och har mått bra mesta delen av tiden.
Jeg Kan inte heller citera nu .. konstigt
Jag tror inte att någon här som har ett mål att se fit ut under graviditeten , det var mer av nyfikenhet jag frågade ellet om någon hade besvär med vikten ( upp eller nedgång vilket som )
Sen så kan en stor viktuppgång för vissa vara en stress faktor om det påverkar ens välmående både psykiskt och fysiskt och här är man välkommen att prata av sig om sånt också :) . Som sagt det kan vara skönt att prata av sig med andra här i samma sits .
Kan verkligen tipsa om Vi-Siblin som för er som har problem med förstoppning där huskurer inte hjälper. Riktigt bra.
Tack
<3
Nä man har ingen aning om varför.. vattnet bara helt plötsligt går och sen blir det infektion..
Än ser undersökningarna bra ut
Värkstoppande droppet stängs av imorgon och då får vi se vad som sker.. kommer nog inte komma hem innan han är född iaf :-/
Jeg Kan inte heller citera nu .. konstigt
Jag tror inte att någon här som har ett mål att se fit ut under graviditeten , det var mer av nyfikenhet jag frågade ellet om någon hade besvär med vikten ( upp eller nedgång vilket som )
Sen så kan en stor viktuppgång för vissa vara en stress faktor om det påverkar ens välmående både psykiskt och fysiskt och här är man välkommen att prata av sig om sånt också :) . Som sagt det kan vara skönt att prata av sig med andra här i samma sits .
Lycko er som lyckats hålla ett lugnt viktökande.. Jag har gått upp 12 kg sen inskrivningen! Jag mådde illa till vecka 19, så var tvungen att småäta varannan timme i 19 veckor.. Så det gick fort uppför! Och nu är jag i tredje trimestern på lördag och då kommer ju bebis att bara bli större och så även jag! Jaja.. Får hoppas det går relativt snabbt att gå ner igen. Tack och lov är jag 180cm lång, så vikten har mycket yta att fördela sig på, haha.