• viljaa

BF MAJ 2020

Hej!! Plussade med CB digital på BIM-4 idag :) om allt går som det ska säger appen beräknad födsel 1 maj 2020! Risken är stor för missfall men vi väntar ju barn, eller hur? Häng med vet ja! Kram <3

• Svar på tråden BF MAJ 2020
  • viljaa
    Blivande3barnsmamma skrev 2020-04-03 13:52:31 följande:

Tänkte faktiskt på dig, då du inte varit lika aktiv som förut. Hoppas att allt är bra med dig. Inga bebisar har kommit förutom Texas :)

Allt är jättebra här! Är i v 37 nu och lillan verkar må toppen i magen! Lite ledsen för situationen med Corona men vad ska man göra, inget man kan styra över tyvärr:/ hoppas allt är bra med dig också <3 just det lille Texas ja :D
  • ankan6

Nån annan som känner att symptomen förvärras nu i slutet? Är i vecka 36, och nu har jag fått sån satans magkatarr och halsbränna så jag knappt kan stå upp ibland är han dessutom aktiv och rör på sig mycket gör det mig riktigt illamående...Som att det inte räcker med att man känner sig tung, tjock och sliten

• SweetCA
    ankan6 skrev 2020-04-04 19:19:34 följande:

Nån annan som känner att symptomen förvärras nu i slutet? Är i vecka 36, och nu har jag fått sån satans magkatarr och halsbränna så jag knappt kan stå upp ibland är han dessutom aktiv och rör på sig mycket gör det mig riktigt illamående...Som att det inte räcker med att man känner sig tung, tjock och sliten

V37 inte direkt faktiskt, ta i trä... det enda som blivit värre är just tröttheten. Min lille har hittat en nerv att knöla med sen en gammal brock operation och när han är där och pillar så ilar det något brutalt i ljumske och insida av benet. Inte kul att vakna av men går över snabbt i alla fall...
  • Daphodil
    ankan6 skrev 2020-04-04 19:19:34 följande:

Jag får akta mig om kvällarna, äter jag för mycket får jag halsbränna. Har också fått en del främre foglossning. Projektet att vända sig om i sängen ska vi inte prata om

Men generellt känner jag mig rätt lindrigt drabbad.
  • ankan6
    SweetCA skrev 2020-04-04 20:22:26 följande:

V37 inte direkt faktiskt, ta i trä... det enda som blivit värre är just tröttheten. Min lille har hittat en nerv att knöla med sen en gammal brock operation och när han är där och pillar så ilar det något brutalt i ljumske och insida av benet. Inte kul att vakna av men går över snabbt i alla fall...

Åh vad obehagligt, men skönt att det ändå går över fort!!
  • ankan6
    Daphodil skrev 2020-04-04 21:02:00 följande:

Jag får akta mig om kvällarna, äter jag för mycket får jag halsbränna. Har också fått en del främre foglossning. Projektet att vända sig om i sängen ska vi inte prata om

Men generellt känner jag mig rätt lindrigt drabbad.

Haha ja vända sig i sängen är ett eget kapitel! Jag känner inte av foglossningen så mycket på dagarna så jag rör mig rätt mycket, men fy fasiken vad jag kan få tillbaka för det sen på kvällen/nätterna när jag skall försöka röra mig när jag legat ner. Låter dessutom som att hela bäckenet skall gå i bitar som det knakar på morgnarna
  • jhms

Mitt bf var satt till slutet på april men lillkillen bestämde sig för att komma 3 veckor tidigt och har varit hos oss i 3 dagar nu <3 Ligger kvar på BB då han fått gulsot och även behöver lite extra mat den första tiden :) Lycka till alla framöver <3

• HejsanJenny
    jhms skrev 2020-04-05 01:14:29 följande:

Mitt bf var satt till slutet på april men lillkillen bestämde sig för att komma 3 veckor tidigt och har varit hos oss i 3 dagar nu <3 Ligger kvar på BB då han fått gulsot och även behöver lite extra mat den första tiden :) Lycka till alla framöver <3

Stort grattis!!! <3 <3
  • Blivande3barnsmamma
    jhms skrev 2020-04-05 01:14:29 följande:

Stort grattis och lycka till med det nya tillskottet <3