BF MAJ 2020
Hej!! Plussade med CB digital på BIM-4 idag :) om allt går som det ska säger appen beräknad födsel 1 maj 2020! Risken är stor för missfall men vi väntar ju barn, eller hur? Häng med vet ja! Kram <3
Hej!! Plussade med CB digital på BIM-4 idag :) om allt går som det ska säger appen beräknad födsel 1 maj 2020! Risken är stor för missfall men vi väntar ju barn, eller hur? Häng med vet ja! Kram <3
Tänkte faktiskt på dig, då du inte varit lika aktiv som förut. Hoppas att allt är bra med dig. Inga bebisar har kommit förutom Texas :)
Vad skönt att höra :)
Allt är bra här med :) v. 36 nu så inte långt kvar :)
Nån annan som känner att symptomen förvärras nu i slutet? Är i vecka 36, och nu har jag fått sån satans magkatarr och halsbränna så jag knappt kan stå upp ibland
är han dessutom aktiv och rör på sig mycket gör det mig riktigt illamående...Som att det inte räcker med att man känner sig tung, tjock och sliten
Nån annan som känner att symptomen förvärras nu i slutet? Är i vecka 36, och nu har jag fått sån satans magkatarr och halsbränna så jag knappt kan stå upp ibland är han dessutom aktiv och rör på sig mycket gör det mig riktigt illamående...Som att det inte räcker med att man känner sig tung, tjock och sliten
Nån annan som känner att symptomen förvärras nu i slutet? Är i vecka 36, och nu har jag fått sån satans magkatarr och halsbränna så jag knappt kan stå upp ibland är han dessutom aktiv och rör på sig mycket gör det mig riktigt illamående...Som att det inte räcker med att man känner sig tung, tjock och sliten
V37 inte direkt faktiskt, ta i trä... det enda som blivit värre är just tröttheten. Min lille har hittat en nerv att knöla med sen en gammal brock operation och när han är där och pillar så ilar det något brutalt i ljumske och insida av benet. Inte kul att vakna av men går över snabbt i alla fall...
Jag får akta mig om kvällarna, äter jag för mycket får jag halsbränna. Har också fått en del främre foglossning. Projektet att vända sig om i sängen ska vi inte prata om
Men generellt känner jag mig rätt lindrigt drabbad.
Mitt bf var satt till slutet på april men lillkillen bestämde sig för att komma 3 veckor tidigt och har varit hos oss i 3 dagar nu <3 Ligger kvar på BB då han fått gulsot och även behöver lite extra mat den första tiden :) Lycka till alla framöver <3
Mitt bf var satt till slutet på april men lillkillen bestämde sig för att komma 3 veckor tidigt och har varit hos oss i 3 dagar nu <3 Ligger kvar på BB då han fått gulsot och även behöver lite extra mat den första tiden :) Lycka till alla framöver <3