BF MAJ 2020
Hej!! Plussade med CB digital på BIM-4 idag :) om allt går som det ska säger appen beräknad födsel 1 maj 2020! Risken är stor för missfall men vi väntar ju barn, eller hur? Häng med vet ja! Kram <3
Hej!! Plussade med CB digital på BIM-4 idag :) om allt går som det ska säger appen beräknad födsel 1 maj 2020! Risken är stor för missfall men vi väntar ju barn, eller hur? Häng med vet ja! Kram <3
På vårt BB är det fullpension. Dvs du får allt serverat på BB. Ring dem och fråga men det känns väl rimligt? Man får ju betala lite för de dagar man ligger inne och partners betalar i normalfallet mer.
Ring dem så kan du i alla fall släppa den oron!
Tack! Jag såg faktiskt precis nu att de uppdaterat sin hemsida med ny info. Tydligen får man inte ens gå utanför rummet nu ens för att besöka automat/cafeteria pga smittspridning, så man får swisha för att få mat från en vagn som de kommer med alternativt ta med egen mat...
Tänkte fråga er om era sf-mått. Hur mycket mäter ni nu och vilken vecka är ni i?
Själv är jag i vecka 36 (36+3) och mätte mitt sf-mått idag till 35 cm.
Tänkte fråga er om era sf-mått. Hur mycket mäter ni nu och vilken vecka är ni i?
35 cm 35+5 i tisdags :)
Längesen jag var inne här! Hoppas det går bra för alla!<3 har det blivit några bebisar än?
35 cm 35+5 i tisdags :)
Längesen jag var inne här! Hoppas det går bra för alla!<3 har det blivit några bebisar än?