BF MAJ 2020
Hej!! Plussade med CB digital på BIM-4 idag :) om allt går som det ska säger appen beräknad födsel 1 maj 2020! Risken är stor för missfall men vi väntar ju barn, eller hur? Häng med vet ja! Kram <3
Hej!! Plussade med CB digital på BIM-4 idag :) om allt går som det ska säger appen beräknad födsel 1 maj 2020! Risken är stor för missfall men vi väntar ju barn, eller hur? Häng med vet ja! Kram <3
Någon mer som gått på ledighet och redan är uttråkad? Jag är 38+1 idag, och vetskapen att det potentiellt skulle kunna vara 4 veckor kvar känns sådär
Har varit hemma från jobb sedan februari :P
Men tycker det är jätteskönt faktiskt :)
Har varit hemma från jobb sedan februari :P
Men tycker det är jätteskönt faktiskt :)
Någon mer som gått på ledighet och redan är uttråkad? Jag är 38+1 idag, och vetskapen att det potentiellt skulle kunna vara 4 veckor kvar känns sådär
Samma här ooops hihi <3
Samma här ooops hihi <3
Jag jobbar fortfarande (6v kvar till BF) och kommer att göra det till lite mindre än 1v innan BF och hoppas då att bäbis kommer tidigt... När jag väntade min son gick jag nämligen hemma i lite över två veckor (gick över med 2 dgr bara) och höll på att bli KNÄPP! Det var skönt i 2-3 dagar typ, sedan var jag så rastlös att jag knappt visste vad jag skulle ta mig till - samtidigt som man ändå var rätt trött och inte pallade med några jätteprojekt precis, tråååååkiiiiiigt Så jag känner med dig!!
Har du hört om dom nya rekommendationerna gällande igångsättning? Om du önskar, vilket också är enligt rekommendation och det är möjligt utifrån resurser där du bor, ska man erbjudas tid en vecka tidigare, alltså från 41+0. Det håller mig lite motiverad att det inte är en vecka till i alla fall, haha!