• viljaa

BF MAJ 2020

Hej!! Plussade med CB digital på BIM-4 idag :) om allt går som det ska säger appen beräknad födsel 1 maj 2020! Risken är stor för missfall men vi väntar ju barn, eller hur? Häng med vet ja! Kram <3

• Svar på tråden BF MAJ 2020
  • Lilla Lunis
    SweetCA skrev 2020-05-09 12:32:58 följande:

Oj! Det är ju helt galet! Det var fullt när vi skulle föda med men hade tur som fick ett rum även om det inte var klart när vi kom!

Grymt jobbat och grattis! Du hade inte hunnit med smärtlindring med den farten!

Nej, men lite lustgas hade suttit fint. BF 16 maj så drygt 1 v tidigare blev det.
  • Bettan84
    Lilla Lunis skrev 2020-05-09 10:40:47 följande:

I morse kl 03.30 kom vår lilla Theo, 3520 gram, 52 cm

Värkarna satte i gång 01.30, hann precis in till sjukhuset men alla rum var fulla så fick föda utan smärtlindring i "En skrubb" 30 minuters helvete , sen var det över.....säger bara kvinnokraft????

Stort grattis !!! Jag förstår att du kanske ville få lite lustgas innan haha. Grymt bra jobbat!
  • Heliena
    SweetCA skrev 2020-05-09 12:33:44 följande:

Hoppas det startar innan dess <3

Tack fina! Hoppas det med..
  • Bettan84

Jag kände mindre fosterrörelser idag och åkte in för att kolla . Bebisen har vänt sig med rumpan ner och nu ska de gör vändningsförsök.... jag är livrädd ! Om de inte lyckas blir det snitt .

• Daphodil
    Lilla Lunis skrev 2020-05-09 10:40:47 följande:

I morse kl 03.30 kom vår lilla Theo, 3520 gram, 52 cm

Värkarna satte i gång 01.30, hann precis in till sjukhuset men alla rum var fulla så fick föda utan smärtlindring i "En skrubb" 30 minuters helvete , sen var det över.....säger bara kvinnokraft????

Wow! Stort grattis och bra gjort!
  • Heliena
    Bettan84 skrev 2020-05-09 18:16:55 följande:

Jag kände mindre fosterrörelser idag och åkte in för att kolla . Bebisen har vänt sig med rumpan ner och nu ska de gör vändningsförsök.... jag är livrädd ! Om de inte lyckas blir det snitt .

Åh nej! När gör de snittet isåfall? Planeras det in eller görs det på en gång efter vändningsförsöket? Lycka till!!
  • Bettan84
    Heliena skrev 2020-05-09 18:22:52 följande:

Åh nej! När gör de snittet isåfall? Planeras det in eller görs det på en gång efter vändningsförsöket? Lycka till!!

Vet ingenting , de sa antingen idag eller imorgon ELLER överimorgon .... allt beror på hur bebis mår efter vändningsförsöket ... jag vet inte om jag bara ska kräva snitt istället :(
  • Bettan84

Det känns försent att inte göra försök då jag ligger här och väntar på att de ska komma . Det sjuka är att jag är 4 cm öppen ??

• Blivande3barnsmamma
    Bettan84 skrev 2020-05-09 18:16:55 följande:

Hoppas allt går bra <3
  • Heliena
    Bettan84 skrev 2020-05-09 18:33:08 följande:

Vet ingenting , de sa antingen idag eller imorgon ELLER överimorgon .... allt beror på hur bebis mår efter vändningsförsöket ... jag vet inte om jag bara ska kräva snitt istället :(

Fy så jobbigt! <3