BF MAJ 2020
Hej!! Plussade med CB digital på BIM-4 idag :) om allt går som det ska säger appen beräknad födsel 1 maj 2020! Risken är stor för missfall men vi väntar ju barn, eller hur? Häng med vet ja! Kram <3
Hej!! Plussade med CB digital på BIM-4 idag :) om allt går som det ska säger appen beräknad födsel 1 maj 2020! Risken är stor för missfall men vi väntar ju barn, eller hur? Häng med vet ja! Kram <3
Jag kände mindre fosterrörelser idag och åkte in för att kolla . Bebisen har vänt sig med rumpan ner och nu ska de gör vändningsförsök.... jag är livrädd ! Om de inte lyckas blir det snitt .
Det känns försent att inte göra försök då jag ligger här och väntar på att de ska komma . Det sjuka är att jag är 4 cm öppen ??
Det känns försent att inte göra försök då jag ligger här och väntar på att de ska komma . Det sjuka är att jag är 4 cm öppen ??
Tack fina ni som tagit er tid att skriva .
Det blev ett lyckat försök och nu ligger han med huvudet neråt . Det var HEMSKT men han ligger så för tillfället iallafall men om han vänder sig om igen då blir det planerat snitt. Jag är helt slut men glad att jag är iallafall öppen 4 cm och hoppas att vattnet går . Tack återigen <3 Ni är så fina
Det blev ett lyckat försök och nu ligger han med huvudet neråt . Det var HEMSKT men han ligger så för tillfället iallafall men om han vänder sig om igen då blir det planerat snitt. Jag är helt slut men glad att jag är iallafall öppen 4 cm och hoppas att vattnet går . Tack återigen <3 Ni är så fina
Åhh vad skönt att höra att det gick bra <3
Hoppas nu han kommer naturligt <3
Åh så jobbigt för er båda men vad skönt att det lyckades. Hoppas du hinner återhämta dig, så gott det går, innan det blir dags. Låter inte så långt borta om du ändå är öppen så mycket.
Nu får han stanna i rätt position!
Kämpa på fina du <3
Magen är så öm jag knappt kunnat sova , jag känner mig helt slut så jag får göra mitt bästa för att vila och återhämta mig .
Precis , inga kullerbytta nu igen. De var fascinerade att han lyckades vända sig nu på slutet när han är stor och har knappt plats i magen .
Hoppas verkligen att vattnet går eller värkarna börjar , 4 cm ger mig liiiite hopp men man man vet aldrig .
TACK <3
Förstår att du är öm och trött men du fixar det här. Bra att du gör allt du kan.
Han är stark vilket bådar gott, tänk positivt <3
Hur lång tid har du på dig innan de kommer vara tvungen att göra något? Tänker att det inte är så dumt om du får några dagar vila och han med innan det är dags. Även om jag förstår att du vill att något händer nu!