• Janniiique

BIM Oktober 2019

Vårt första försök gick väldigt dålig, nu ser vi framemot en Juni-bebis. Vi har två flickor sedan tidigare, 2007 & 2012.

• Svar på tråden BIM Oktober 2019
  • Ereya
    hundenhubbe skrev 2019-10-21 19:42:38 följande:

Åh spännande!! Då måste vi uppdatera här imorgon bitti, negativt eller positivt. Håller tummarna för oss!! :D

Det ska jag! :)
  • sigge1235

Testat ungefär 1.5 v negativt då jag har oregelbunden cykel. Testade svagt men tydligt positivt med testlagrets imorse, sedan helt negativt med CB. Haft mens precis men det hade jag förra gången jag fick barn också första månaden. Mår illa hela tiden. Vad tror ni?

• Nyckelpiga2017
    hundenhubbe skrev 2019-10-21 19:42:38 följande:

Åh spännande!! Då måste vi uppdatera här imorgon bitti, negativt eller positivt. Håller tummarna för oss!! :D

Jag har också bestämt mig för att testa imorgon på äl+10 vilket var dagen jag plussade med min yngsta dotter. Håller tummarna för oss!
  • Nyckelpiga2017

Dagens test var helt blanka. Suck..

• Elina22
    Madde H skrev 2019-10-22 08:05:09 följande:

Är detta ett plus?

Kan ana en svaag skugga, testa om några dagar igen <3
  • hundenhubbe

Äl + 9pch helt blankt. Vet att det är tidigt men såg något förra gången, svagt men de var där. Så nu känns det faktiskt kört. Fattar ingenting! Min kropp har isåfall grundlurat mig totalt, nu kommer man ju aldrig kunna lita på något. Trodde iaf bröstsymtom inte kunde luras men jo.... break down and up again, förstår inte varför dom båda andra gick snabbt men nu tar det tid. Frustrerande

• hundenhubbe
    Madde H skrev 2019-10-22 08:05:09 följande:

Är detta ett plus?

Jag anar också något svagt men cb verkar vara kända för spökstreck! Hoppas det blir starkare imorgon :)
  • hundenhubbe

Har ett test kvar. Tar på torsdag. Är det lika toknegativt då får jag hoppa över till novembertråden :(

• AnnaAgaton

Det är ju bara 50/50 dag 9 så håller tummen för torsdag!! :) kroppen kanske inte luras hoppas!

hundenhubbe skrev 2019-10-22 08:58:26 följande:

Har ett test kvar. Tar på torsdag. Är det lika toknegativt då får jag hoppa över till novembertråden :(

Svar på tråden BIM Oktober 2019