BIM Oktober 2019
Vårt första försök gick väldigt dålig, nu ser vi framemot en Juni-bebis. Vi har två flickor sedan tidigare, 2007 & 2012.
Vårt första försök gick väldigt dålig, nu ser vi framemot en Juni-bebis. Vi har två flickor sedan tidigare, 2007 & 2012.
Åh spännande!! Då måste vi uppdatera här imorgon bitti, negativt eller positivt. Håller tummarna för oss!! :D
Testat ungefär 1.5 v negativt då jag har oregelbunden cykel. Testade svagt men tydligt positivt med testlagrets imorse, sedan helt negativt med CB. Haft mens precis men det hade jag förra gången jag fick barn också första månaden. Mår illa hela tiden. Vad tror ni?
Åh spännande!! Då måste vi uppdatera här imorgon bitti, negativt eller positivt. Håller tummarna för oss!! :D
Dagens test var helt blanka. Suck..
Är detta ett plus?

Är detta ett plus?
Äl + 9pch helt blankt. Vet att det är tidigt men såg något förra gången, svagt men de var där. Så nu känns det faktiskt kört. Fattar ingenting! Min kropp har isåfall grundlurat mig totalt, nu kommer man ju aldrig kunna lita på något. Trodde iaf bröstsymtom inte kunde luras men jo.... break down and up again, förstår inte varför dom båda andra gick snabbt men nu tar det tid. Frustrerande
Är detta ett plus?
Har ett test kvar. Tar på torsdag. Är det lika toknegativt då får jag hoppa över till novembertråden :(
Det är ju bara 50/50 dag 9 så håller tummen för torsdag!! :) kroppen kanske inte luras hoppas!
Har ett test kvar. Tar på torsdag. Är det lika toknegativt då får jag hoppa över till novembertråden :(