• Janniiique

BIM Oktober 2019

Vårt första försök gick väldigt dålig, nu ser vi framemot en Juni-bebis. Vi har två flickor sedan tidigare, 2007 & 2012.

• Svar på tråden BIM Oktober 2019
  • Mevi1315

Haft molvärk som gått över, men frös mycket igår. Ingen mens som jag trodde skulle komma tidigare. Får se vad som händer. Ska testa på fredag äl+10 :)

• Myrkrypet

Tack och hej för mig, jag har nu fått beskeden att ivf är enda vägen till barn och vi har bestämt oss för att inte genomgå detta. Livet tar en ny vändning, karriär och vårt barn vi redan har är nu det viktigaste! Stort lycka till till er alla!

• Nicciz

Mens idag. Hoppar över till nästa månad!

• Givenchy

Har BIM på fredag. Idag fick jag molvärk som håller i sig, ingen mens. Detta är första gången vi försökt på riktigt, så jag är förberedd på att det kanske inte blir bebis direkt. MEN jag brukar inte ha sån här värk tre dagar innan beräknad mens.. vi får se helt enkelt, vågar inte testa än?!

• AnnaAgaton

Så hade vi oxå gjort... lycka till med allt!!

Myrkrypet skrev 2019-10-22 14:15:05 följande:

Tack och hej för mig, jag har nu fått beskeden att ivf är enda vägen till barn och vi har bestämt oss för att inte genomgå detta. Livet tar en ny vändning, karriär och vårt barn vi redan har är nu det viktigaste! Stort lycka till till er alla!

• Ereya

Gravid eller ej, inatt upphörde känslan av att vara det. Testade negativt i morse. Mensen kom under dagen, två dagar tidigt, så jag ställer in apparna på 13 dagars lutealfas och så kör vi igen... Nästa cykel <3

• Nyckelpiga2017
    AnnaAgaton skrev 2019-10-22 12:32:40 följande:

Jag är på ÄL+8 idag och innan tänkte jag testa i morgon på dag 9 för jag är så nyfiken ... men idag har jag börjat tänkt att kanske vänta... jag har ju inga som helst symptom så funderar på o vänta till BIM har de inte kommit på morgonen där så testar jag... MEN vi får se nyfikenheten brukar ta över även om mensen är det stora tecknet på negativt elr positivt!

Ja det är svårt att vänta, jag avundas dem som klarar det och får solklara besked själv väntar jag till äl+10 som längst då mensen brukar komma på äl+12. Igår på kvällen fick jag "mensvärk" som håller i sig även idag och det brukar jag få dagen innan mens så vi får väl se hur det går. Lycka till med testandet imorgon om det blir så annars hejja dig som klarar att vänta. :)
  • Givenchy
    Önskeblomma skrev 2019-10-22 20:09:33 följande:

Håller tummarna för dig Givenchy. Har själv haft molvärk sen ÄL. Väntan är lång

Ja så spännande! Vi får uppdatera varandra här. När har du BIM?
  • Önskeblomma

Ja det måste vi ????. Enligt Flo appen så har jag bim den 29 okt. Men om jag kollar på Clue så har jag den 30. Dagar spelar ändå roll tycker jag speciellt mär de handlar om bim. Så Ja mellan 29-30 har jag bim. Du hade nu på fredag? Känner du någon trötthet eller spänningar i brösten? Kan säga att jag är värdens tröttaste. Vill bara sova.

Svar på tråden BIM Oktober 2019