Anonym (??) skrev 2019-09-12 09:50:27 följande:
Fortfarande ingen som hävdar rätt utan skyldighet.
Barn jag ett behov som uppstår där jag inte plockar ut lön för ett ärende som är av sådan vikt och känslighet att jag inte kan ha med mitt förskolebarn då ställer jag den fria frågan till relevant person inom förskolan det här problemet har jag går det att lösa?
Då svarar dom antingen ja nej eller ska kolla upp det . Av dom få ggr ett sådant behov uppstått hos oss har det aldrig varit några problem att lösa, vid ett tillfälle har jag kontaktat kommunen o blivit slussad till förskoleadministrationen som i sin tur hänvisade mig till att beslutet är förskolans rektors att ta, att det inte är svart o vitt utan en gråzon där förskolan i slutändan ska ta i beaktning barnets bästa i förhållande till situationen.
Orkar inte finna inlägget från anonym (.) där hen skriver att det inte är viktigt vad hen arbetar med, jo jag är intresserad och finner det viktigt för att kunna ta dennes faktiska kunskaper i beaktning i diskussion.
Att jag undrar om (.) är förälder eller mamma är också relevant för min förståelse av syftet med (.) text eftersom :
hen kommer med påståenden om föräldrar och då särskilt mammor .
Vad är så konstigt att man försöker få till bästa möjliga lösning, inom regler o ramar, för sitt barn.
Alla som funderar över hur dom ska bete sig i ts frågeställning frågan är fri att ställa förskolan som sen beslutar.
Det är totalt irrelevant vad jag arbetar med och jag har förklarat varför.
Att du inte accepterar det är fullkomligt glasklart men det har ingen betydelse därför att jag anser din begäran är fullkomligt orimlig i en åsiktsdiskussion.