Har förskolan rätt?
Förskolan påstår att jag inte får ha barnet där när jag ska på möten i de stora barnens skola, stämmer verkligen det?
Förskolan påstår att jag inte får ha barnet där när jag ska på möten i de stora barnens skola, stämmer verkligen det?
Se vad jag skrivit innan. Tycker du på fullt allvar att vi i alla diskussioner ska tvingas rabbla varje personligt undantag?
Seriöst?
Dessutom är det väldigt sällan det bara finns ETT enda läkarkontor. (Jo det finns undantag här också)
Så vad vill du med ditt inlägg, tjafsa om din personliga situation eller ha en generell diskussion som det skrivs i TS?
Subventionerar staten där också alltså?
Jodå.
På 1990-talet kom lagen om subjektiv rätt till dagvård. Förra regeringen införde begränsningar för föräldralediga och arbetslösa för att spara pengar, men många kommuner höll kvar den subjektiva rätten till dagvård i alla fall. Förhoppningsvis blir det en återgång till det gamla nu med ny regering.
Istället för att upprepa dig in absurdum kan du besvara frågan.
Jag har redan besvarat men du struntar i det utan tjatar på.
Se vad jag skrivit innan. Tycker du på fullt allvar att vi i alla diskussioner ska tvingas rabbla varje personligt undantag?
Seriöst?