• Anonym (C)

Varför ses det som fult att vara en size Queen?

Som rubriken, varför anses det fult att vara en size Queen? Det är väl positivt om man är öppen med sexuella preferenser?

• Svar på tråden Varför ses det som fult att vara en size Queen?
  • Anonym (Du)
    Anonym (C) skrev 2019-09-30 17:11:43 följande:

Som rubriken, varför anses det fult att vara en size Queen? Det är väl positivt om man är öppen med sexuella preferenser?

Inte fult alls utan du är en av dom väldigt få som vågar vara uppriktig och ärlig och inte håller på och försöker lura i män att storleken inte skulle spela någon roll.

Kudos
  • Vattumankillen
    Vattumankillen skrev 2019-09-30 18:18:41 följande:

1. Utseendefixering

2. Penis är ett känsligt ämne

Etc

Mobilen strulade. Ska inte vara en figur i mitt inlägg.
  • Anonym (?)

Va i all världen är en size Queen ?

• Vattumankillen
    Anonym (Du) skrev 2019-09-30 17:25:47 följande:

Inte fult alls utan du är en av dom väldigt få som vågar vara uppriktig och ärlig och inte håller på och försöker lura i män att storleken inte skulle spela någon roll.

Kudos

Uppriktig och ärlig?

Man får ju tycka som man vill.
  • Missermajser
    Anonym (C) skrev 2019-09-30 17:11:43 följande:

Fattade inte vad size queen betydde först men då har man lärt sig nått nytt.

Om nån är size queen skiter jag blankt i men när folk skyltar med sina sexuella preferenser tycker jag är osmakligt i sig.

• förroligt

Tror de kan uppleves som jobbigt för vissa som inte är "välutrustade" att någon specifikt söker större. 

Samtidigt som en med större gärna letar efter en som tycker om det.

De är inte helt ovanligt att tjejer predikar att de ska va stora annars är de inte kul o bla bla bla. Men när de kommer till kritan är de inte alltid lika kul.. kan gör ont. svårt o få in. Mycket nervositet eller helt enkelt inte kan/vågar ta emot den alls eller på ett bra sätt liksom. 

När jag träffar en partner vill jag träffa någon som trivs och "kan hantera" de jag erbjuder.  Så jag tycker det är starkt att säga att man är size queen. o tror de lilla kan sålla ut dom som faktiskt inte känner att dom faktiskt uppfyller dina förväntningar liksom.

Men kan tänka mig att vissa som inte har eller tycker om de själva kan dra referenser som "fult" kanske som du verkar upplevt.   Tycker inte du ska ta åt dig dock. du får tycka om va du vill o ska inte bry dig eller ändra på de bara för någon annan inte gillar det. 

• Anonym (ref)

Bryr mig inte så mycket om andras preferenser. Dock är det ett förbannat löjligt namn. Vadå queen? Vad har queen med någonting att göra?

• Missermajser
    Anonym (ref) skrev 2019-09-30 19:30:40 följande:

Bryr mig inte så mycket om andras preferenser. Dock är det ett förbannat löjligt namn. Vadå queen? Vad har queen med någonting att göra?

slang a man or woman who prefers a sexual partner with a large penis

• Anonym (ref)
    Missermajser skrev 2019-09-30 20:19:05 följande:

slang a man or woman who prefers a sexual partner with a large penis

Jo jag förstår ju vad det betyder. Men det förklarar inte vad queen har med saken att göra. Är det för att drottningar är bortskämda?
Svar på tråden Varför ses det som fult att vara en size Queen?