Varför ses det som fult att vara en size Queen?
Som rubriken, varför anses det fult att vara en size Queen? Det är väl positivt om man är öppen med sexuella preferenser?
Som rubriken, varför anses det fult att vara en size Queen? Det är väl positivt om man är öppen med sexuella preferenser?
Innebär det att du alltid reagerar lika starkt på alla sådana här "dumma titlar" som det väl finns hundratals, ja kanske i dag tusentals, av i vardagen?
Eller är det främst ordet Queen och att du sätter det i samband med en så känslig fråga som storleken på männens kukar, eller specifikt i samband med storleken på din egen kuk?
Jag kommer tänka på många titlar och i andra sammanhang där orden King och Kung används, t ex i namnet på en idrottsklubb eller liknande, eller uttrycket "kung i baren", är du lika känslig i sådana fall?
Mycket märkligt att du och andra är så känsliga när det just gäller kukens storlek. Det kan ju vara som både jag och andra skriver framförallt en rent visuell sak, alltså en ren utseendefråga.
Jag slår vad om att du i något sammanhang, kanske tom ofta, har kommenterat kvinnors utseende eller utseendet på vissa kvinnliga kroppsdelar.
Var är i så fall den stora skillnaden och varför denna känslighet för en ren utseendefråga men inte en annan?
Klart även män har preferenser. Men det är skillnad på krav och preferenser. Tror t.ex att många män rent visuellt föredrar en s.k sträckfitta, men att väldigt få skulle dumpa en tjej för att hon INTE har det, däri ligger skillnaden.
Precis som att det säkerligen finns många tjejer som FÖREDRAR en penis i modell större, men som inte skulle avvisa en helt normalstor penis.
Det är problematiskt för mig som kille att ämnet är lite känsligt eller tabu. Det är svårt att på ett snyggt och ödmjukt sätt reda ut om kvinnan man träffar i baren eller på annat ställe IRL gillar stora saker. Risken att är överhängande att det inte faller i god jord även om man inte försöker skryta.
Någon gång när jag var rejält rund om fötterna sa jag efter en stund att damen i baren och jag borde gå hem och vad hon hade att vänta... Just den gången blev det väldigt lyckat och vi träffades några fler gånger. Dagen efter undrade man väl vad man egentligen sa i baren haha...
Det är ju helt annorlunda på nätet men nackdelen är väl att man måste söka sig till rena sexsiter vilket inte alltid känns så lockande..
På vanliga dejtingsidor känns det som konversationen måste glida in rejält på sex för att man ska våga fråga.
Många tycker tvärtom det är väldigt vacker. Troligen är dock att du själv dras till de som inte tycker så.
Det handlar mycket om att manligheten sägs vara bland annat penisen. Inte ett val som allt annat därför.
Men också för att få personer föredrar småpenisar före en stor kuk jämfört med små rumpor för en stor rumpa exempelvis.
Det blir liksom inte heller att killen istället går till en annan kvinna då hon troligen tycker likadant.
Även mäns val av kvinnor kan vara kontroversiellt exempelvis bröststorlek.
Det är inte bara snack om penisen storleken betydelse eller inte som kan ändra vara fult.
Plus också sättet killar med småsnoppar blir dumpad eller nekad se på är nog annorlunda än andra saker vanligen.
En orsak varför det kan anses vara fult kan vara hur personer skriver när det diskuteras om små penisar.
Att folk kan göra taskiga liknelser, kommentarer etc.. Helt klart okänsligt.
När folk exempelvis diskuterar om vad ens ev partner ska ha för hårfärg kan det vara på ett annat sätt som folk skriver det på.
Det är självklart upp till var och en hur man ser på preferenser och absoluta krav. Jag kompromissar aldrig med mina krav när det kommer till män för sexuella kontakter. Dessa krav inkluderar storlek men också en del personliga egenskaper. Jag leder, män följer inget att diskutera, är man inte bekväm i den rollen skall vi inte leka med varandra. Därför tycker jag att Size Queen är en bra och rättvisande benämning som jag använder på forum och när jag svarar på annonser. IRL använder jag inte längre några titlar utan ja, nej, uppfattat och när så är lämpligt ett tack följt av förnamn fungerar bra för mig. Sex med mig har inget med lika vilkor och sådant trams att göra. Sedan är det självklart att den formen av sexualitet inte passar för alla.
En orsak varför det kan anses vara fult kan vara hur personer skriver när det diskuteras om små penisar.
Att folk kan göra taskiga liknelser, kommentarer etc.. Helt klart okänsligt.
När folk exempelvis diskuterar om vad ens ev partner ska ha för hårfärg kan det vara på ett annat sätt som folk skriver det på.